مراسمات

فراخوان نخستین جشنواره شعر دانشجویان استان خوزستان” نغمه‌هایی در غبار”

  • فراخوان نخستین جشنواره شعر دانشجویان استان خوزستان” نغمه‌هایی در غبار”
  • شروع: 18 بهمن 1396 ساعت 00:00
  • پایان: 28 اسفند 1396 ساعت 23:45
  •  وب سایت: jdkhz.ac.ir
توضیحات:

نخستین جشنواره شعر دانشجویان استان خوزستان با عنوان “نغمه‌هایی در غبار”، به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان، معاونت فرهنگی این سازمان با هدف انعکاس معضلات و مشکلات ناشی از معضل گرد و خاک و خشک‌سالی، نخستین جشنواره استانی شعر “نغمه‌هایی در غبار” را برگزار می‌کند.

این جشنواره در دو بخش دانشجویی و آزاد در محورهای “معضل گرد و خاک” و “خشک‌سالی” برگزار می‌شود. شعرهای ارسالی باید مرتبط با یکی از دو موضوع باشد.

قالب‌های شعری آثار در بخش‌های سنتی و آزاد قابل ارائه است؛ همچنین بخش ویژه این جشنواره در قالب شعر طنز خواهد بود.

شرکت‌کنندگان در بخش دانشجویی باید مشخصات کامل فردی، دانشگاه محل تحصیل، شماره‌ دانشجویی و رشته‌ تحصیلی خود را به همراه آثار ارسال کنند. همه دانشجویان دانشگاه‌های استان خوزستان می‌توانند در این بخش شرکت کنند.

همچنین شرکت‌کنندگان در بخش آزاد باید مشخصات کامل خود شامل نام و نام خانوادگی، شماره تماس و آدرس را به همراه آثار به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.همه‌ شاعران ارجمند خوزستانی می‌توانند آثار خود را در این بخش شرکت دهند.

آثاری که با نام مستعار به دبیرخانه‌ جشنواره ارسال شوند، داوری نخواهند شد؛ شعرهای ارسالی نباید تاکنون در کتاب، مجله یا فضای مجازی منتشر شده باشند.

شعرها باید در صفحه ” آ چهار” تایپ شده و به صورت فایل word به پست الکترونیکی دبیرخانه‌ جشنواره به آدرس poetryfestival@chmail.ir و یا به آیدی تلگرام به آدرس @poetryfestival ارسال شوند.

متقاضیان می‌توانند حداکثر پنج اثر را در هر بخش ارسال کنند. هر شرکت‌کننده می‌تواند به طور هم‌زمان در هر دو بخش آزاد و سنتی شرکت کند.

آثاری که در جشنواره‌های دیگر شرکت کرده‌اند، داوری نخواهند شد. همچنین محدودیتی برای قالب شعرهای ارسالی وجود ندارد.

دبیرخانه‌ جشنواره حق دارد در صورت امکان آثار راه‌یافته به دور پایانی را با ذکر نام شاعران مننتشر کند. آثار منتخب از سوی هیأت داوران به صورت کتاب منتشر خواهند شد.

متقاضیان تا ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ مهلت دارند آثار خود را به پست الکترونیکی جشنواره به آدرس poetryfestival@chmail.ir و یا آدرس تلگرام دبیرخانه به نشانی @poetryfestival ارسال کنند.

به نفرات برگزیده در هربخش جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای آگاهی بیشتر به تارنمای جهاد دانشگاهی خوزستان به نشانی http://jdkhz.ac.ir مراجعه کنند.

(توجه: اگر شما برگزارکننده این رویداد هستید لطفا ابتدا در مجله ثبت نام کنید و سپس به ما اطلاع دهید تا این رویداد با نام خودتان ثبت شود. با این کار شما امکان ویرایش و مدیریت رویداد خود را از صفحه ی اختصاصی تان خواهید داشت.)

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها