دنیای موبایل

چگونه در سروش کانال سرچ کنیم

چگونه در سروش کانال سرچ کنیم ؟

پیام رسان سروش به همراه پیام رسان روبیکا جزو برترین پیام رسان های داخلی ایران هستند که با ارائه خدمات متنوع و جذاب به کاربران توانسته اند توجه بسیاری از کاربران اینترنت ایرانی را به خود جلب کنند. یکی از قابلیت های موجود در سروش امکان ساخت کانال سروش می باشد، علاوه بر این کانال های رسمی و آماده ای نیز در سروش وجود دارند که به ارائه مطالب در زمینه های مختلف آموزشی و کاربردی می پردازند و شما می توانید به سادگی به این کانال ها دسترسی پیدا کرده و به عضویت آن در آیید. در این مطلب قصد داریم طریقه جستجوی کانال در سروش را به شما آموزش دهیم تا با آن بتوانید به سادگی کانال مورد نظرتان را پیدا کرده و از مطالب موجود در کانال با عضویت و حتی بدون عضویت در کانال استفاده کنید.

جستجوی کانال در سروش

از قابلیت جستجوی کانال در سروش می توانید برای دسترسی به کانال های پرطرفدار و پربازدید استفاده کنید. همچنین می توانید جهت دسترسی سریع به کانال هایی که عضوشان هستید نیز از بخش جستجوی کانال در سروش استفاده کنید.

جهت هماهنگ بودن مراحل آموزش با سروش نصب شده بر روی گوشی تان لازم است که ابتدا جدیدترین آپدیت برنامه سروش را از طریق لینکی که در ادامه ارائه می کنیم دانلود و نصب نمائید.

آپدیت سروش اندروید و آیفون

مراحل جستجوی کانال در سروش عبارتند از:

  1. برنامه سروش را اجرا کنید.
  2. به بخش فروشگاه یا ویترین سروش مراجعه کنید (این گزینه در تصویر بعدی مشخص شده است)

بر روی گزینه علامت زده شده در تصویر کلیک کنید.

  1. کانال های مختلف در دسته بندی های جداگانه ای قرار دارند که می توانید بر اساس این دسته بندی به دنبال کانال موردپسندتان بگردید.
  2. در صورتیکه بخواهید به کانال های بیشتری در دسته بندی مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید بر روی گزینه “همه” مطابق تصویر کلیک کنید.

جهت دسترسی به گزینه های بیشتر در هر دسته بندی، بر روی گزینه “همه” در روبروی همان دسته بندی کلیک کنید.

  1. در صورتیکه کانال مورد نظر خود را در بین کانال های موجود مشاهده نکردید بر روی آیکن Search بالای صفحه کلیک کنید.
  2. در بخش جستجو نام کانال مورد نظرتان را بنویسید. در صورتیکه در رابطه با موضوع جستجو شده کانال های متعددی وجود داشته باشد لیست کانال ها نمایش داده می شوند و شما می توانید در هر یک از این کانال ها به صورت جداگانه عضو شوید.

در بالای صفحه اسم کانال را بنویسید.

در صورت تمایل به عضویت در کانال های غیررسمی و پرطرفدار سروش می توانید بر روی گزینه “مرجع کانال های غیررسمی سروش” کلیک کنید تا از این طریق بتوانید لیستی از کانال های متنوع در زمینه سروش را پیدا کرده و از آن ها استفاده کنید.

همچنین بخوانید |  مراحل ساخت استیکر سروش و ایجاد پکیج اختصاصی استیکر در پیام رسان سروش

برای دسترسی به این کانال به فروشگاه، بخش سروش و سپس مرجع کانال های غیررسمی سروش مراجعه کنید.

(6 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها