اخبار خوزستان

ثبت‌نام بیش از ۷ هزار دانش‌آموز خوزستانی در کارگاه‌های فنی تابستانی

ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از اجرای طرح نوجوان ماهر در خوزستان با هدف آشنایی دانش‌آموزان با رشته‌های مهارتی و ایجاد بستری برای ورود آن‌ها به بازار کار و اشتغال خبر داد.
مسعود حمیدی‌نژاد در حاشیه بازدید از کارگاه‌های هنرستان فتح‌المبین اهواز که امروز (۷ مردادماه) انجام شد، با اشاره به ضرورت اجرای طرح‌های مهارتی در آموزش و پرورش، اظهار کرد: تابستان فرصت خوبی در راستای ارائه آموزش‌های عملی به دانش‌آموزان است.
به گزارش خوزستان خبر به نقل از ایسنا، وی با عنوان اینکه بیش از ۷ هزار نفر در کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای تابستانی استان خوزستان ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: با در نظر گرفتن کارگاه‌های آموزش و پرورش، می‌توان گفت بیش از ۱۰ هزار نفر در سطح استان خوزستان در حال مهارت‌آموزی هستند.
 مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر اینکه رشته‌های فنی و حرفه‌ای در اولویت توسعه رشته‌های آموزش و پرورش قرار دارند، ادامه داد: طرح “نوجوان ماهر” موجب آشنایی دانش‌آموزان با رشته‌های مهارتی و ایجاد بستری برای ورود آن‌ها به بازار کار و اشتغال خواهد بود.
وی یادآور شد:  آموزش فنی و حرفه‌ای یکی از برنامه‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و ارتقای دانش‌های فنی هنرجویان و دانش‌آموزان در تحقق شعار رونق تولید نقش مهمی ایفا می‌کند.
انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا | صفحه اصلی | ISNA News Agency – استان ها > خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها