اخبار خوزستان

درخشش دانش آموزان و معلمان خوزستان در فراخوان ملی پرسش مهر رئیس جمهور

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب ۸۴ رتبه برتر کشوری توسط دانش آموزان و معلمان استان در بیست و سومین فراخوان ملی پرسش مهر رئیس جمهور خبر داد. به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، مسعود حمیدی نژاد گفت: هرسال رئیس جمهور با آغاز سال تحصیلی یک پرسش از دانش آموزان و معلمان مطرح می‌کند که سوالات امسال با عناوین «برای افزایش بهره‌وری در آموزش چه اقداماتی باید انجام شود؟» و «مدرسه خوب دارای چه خصوصیاتی است؟» طرح شده بود.
وی به ارسال ۱۰۰ هزار اثر از دانش آموزان و معلمان خوزستانی به دبیرخانه کشوری این فراخوان ملی اشاره کرد و افزود: از این تعداد، ۶ هزار اثر به مرحله کشوری راه یافتند و ۲۲ اثر از فرهنگیان و ۵۸ اثر از دانش آموزان استان شایسته تقدیر شدند که ۴ اثر از دانش آموزان به عنوان آثار برتر شناخته شد.
حمیدی نژاد ادامه داد: فراخوان ملی پرسش مهر رئیس جمهور فرصت بسیار ارزنده‌ای است که دانش آموزان و معلمان بتوانند ایده‌ها، طرح‌ها و گفتمان‌های تحولی خود را با رییس جمهور به اشتراک بگذارند.
طرح “پرسش رئیس جمهور” به یک فراخوان ملی در کشور تبدیل شده که هر ساله با آغاز بازگشایی مدارس با طرح سوال توسط رئیس جمهور از دانش آموزان و معلم‌ها انجام می‌گیرد.

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها