اخبار خوزستان

جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در دانشگاه شهید چمران اهواز

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز به داوطلبان شرکت در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ که در این حوزه آزمون می‌دهد، توصیه‌هایی ارائه کرد.
رحیم پیغان در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ صبح و عصر روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه) در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود و رعایت نکاتی از سوی داوطلبان برای حضور در محل آزمون الزامی است.
وی افزود: سرویس‌های آمد و رفت برای جابه‌جایی داوطبان از در شمالی دانشگاه به حوزه‌های برگزاری آزمون فراهم است و توصیه می‌شود داوطلبان از آوردن خودروی شخصی خودداری کنند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: همراه داشتن هر گونه وسیله الکترونیک از جمله موبایل، ماشین حساب، تبلت، لپ‌تاپ و… در روز برگزاری آزمون ممنوع است و ورود به حوزه‌ها تنها با همراه داشتن کارت صادر شده عکس‌دار و کارت ملی امکان‌پذیر است و همراه داشتن کارت ملی نیز الزامی است.
وی بیان کرد: در اصلی ورود به حوزه دانشگاه (در شمالی)، در آزمون نوبت صبح رأس ساعت ۷:۳۰ و در نوبت بعد ا زظهر رأس ساعت ۱۴ بسته خواهد شد. درهای حوزه‌های فرعی (دانشکده‌ها) در نوبت صبح رأس ساعت ۷:۴۲ و در نوبت بعد ازظهر نیز رأس ساعت ۱۴:۱۲ بسته خواهد شد.
پیغان با بیان اینکه باجه رفع نقص از روز چهارشنبه در دانشگاه شهید چمران اهواز فعال است، گفت: فضای استقرار و استراحت برای همراهان داوطلبان در مقابل در شمالی دانشگاه شهید چمران اهواز فراهم است. 
انتهای پیام 

خبرگزاری ایسنا | صفحه اصلی | ISNA News Agency – استان ها > خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها