اخبار خوزستان

شرایط و زمینه‌های سهولت مشارکت مردم ‌و بخش خصوصی فراهم شود

ایسنا/خوزستان به منظور ایجاد بستر و ظرفیت هرچه بیشتر برای جهش تولید و مشارکت مردم و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث شهرک صنعتی شماره ۵ دزفول ضرورتی غیر قابل انکار است که باید به آن توجه ویژه شود.
علی مهدی پور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بازدید از شهرک صنعتی شماره ۴ دزفول و تلاش دست‌اندرکاران شرکت شهرک‌ها برای ایجاد شرایط مناسب تولید اظهار کرد: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری برای جهش تولید، وظیفه دست اندرکاران است که شرایط و زمینه‌های سهولت مشارکت مردم و بخش خصوصی را فراهم کنند.
وی افزود: یکی از اصلی‌ترین راه‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مشارکت مردم واگذاری زمین مورد نظر آن‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است.
مهدی پور ادامه داد: در دزفول که یک شهر تقاضامحور است علاقه‌مندان فراوانی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد اما زمین کافی نیست که در اختیار آن‌ها قرار داده شود. به همین دلیل به منظور ایجاد بستر و ظرفیت هرچه بیشتر برای جهش تولید و مشارکت مردم و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث شهرک صنعتی شماره ۵ دزفول و گسترش و توسعه دیگر شهرک‌ها ضرورتی غیر قابل انکار است که باید به آن توجه ویژه شود.
وی به تصویب شهرک شماره ۵ دزفول در سفر ریاست جمهور به استان خوزستان اشاره کرد و گفت: در این سفر مصوب شد تا سقف یک هزار هکتار زمین در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان عنوان کرد: با عنایت به دستور مقام معظم رهبری مبنی برای واگذاری اراضی پادگان‌ها به بخش تولید با پیگیری‌های انجام‌شده شهرک صنعتی شماره ۴ می‌تواند با اراضی پادگان شهید باکری گسترش و توسعه یابد تا بخشی از کمبود زمین در این شهرک مرتفع شود.
مهدی پور به دیگر اراضی پادگان‌های اطراف دزفول اشاره و خاطرنشان کرد: همچنین دست اندرکاران شرکت شهرک‌ها به جد پیگیر دریافت اراضی پادگان شهید مدنی در کیلومتر ۷ جاده دزفول به شوشتر هستند که چنانچه ظرف سال جاری میسر شود بخشی از کمبود زمین برای متقاضیان سرمایه‌گذاری مرتفع خواهد شد.
انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا | صفحه اصلی | ISNA News Agency – استان ها > خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها