اخبار خوزستان

اعزام حجاج با ۱۵ پرواز از فرودگاه اهواز

مدیر کل فرودگاه‌های خوزستان گفت: حجاج در قالب ۱۵ پرواز از فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز در حال اعزام به مدینه منوره هستند.
به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهدی رزاز بیان کرد: پرواز حجاج از فرودگاه اهواز از ۲۸ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا دوم خردادماه امسال ادامه دارد.
وی با بیان اینکه سه هزار و ۶۳۰ نفر از فرودگاه بین‌المللی اهواز به مدینه منوره اعزام خواهند شد اظهار کرد: برگشت حجاج از کشور عربستان نیز از یکم تیرماه آغاز و تا چهارم تیرماه امسال ادامه خواهد داشت.
رزاز افزود: با توجه به اینکه ساخت و ساز در فرودگاه اهواز در حال انجام است و فضای کافی برای استقرار مسافران نیست، حجاج با همکاری سازمان حج و زیارت استان، در حسینه‌ها و مساجد مستقر می‌شوند و برای اعزام به فرودگاه منتقل خواهند شد.
مدیر کل فرودگاه‌های خوزستان با بیان اینکه برای استقبال از حجاج در فرودگاه اهواز موکب زده شده ادامه داد: به دلیل اینکه فرودگاه عربستان در این ایام با ترافیک همراه است امکان تاخیر در برخی پرواز‌ها وجود دارد.
وی تاکید کرد: با توجه به فضاسازی در فرودگاه اهواز، امکان حضور مردم برای استقبال از حجاج وجود ندارد به همین دلیل از مردم درخواست می‌شود، حجاج برای جلوگیری از هر گونه ازدحام و یا اختلال در تردد، از حضور در فرودگاه خودداری کنند.
روزانه بین ۲ تا سه پرواز از فرودگاه اهواز برای اعزام حجاج خوزستانی انجام می‌شود.

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها