اخبار خوزستان

انتخاب شخص اول اجرایی کشور در تمامی بخش‌های ملی و فراملی اثرگذار است

به گزارش خوزستان خبر به نقل از رکنا از خوزستان؛ نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب رییس جمهور بر تمام بخش‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی اثرگذار است، بنابراین بسیار اهمیت دارد.

نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که به ایران و وطن علاقه دارند، بدانند که این انتخاب، چشم طمع بیگانگان را در پی دارد و در صورت مشارکت پرشور، دشمن مایوس می‌شود. حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای، دشمنان این مرز و بوم را ناامید می‌کند.  

سادات‌ابراهیمی با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات، بیان کرد: خون‌های شهدای زیادی به پای انقلاب و نظام ریخته شده که اکنون به اینجا رسیده است و افرادی برای کشور ایثار و جهاد کردند. مشارکت حداکثری در انتخابات، ادامه دادن راه شهدای این مرز و بوم است و تکلیف این است که برای پاسداشت خون‌های به زمین ریخته شده، انتخاباتی با حداکثر مشارکت رقم زده شود. تکلیف داریم که از دیگران برای حضور در انتخابات، دعوت کنیم.

وی با اشاره به اهمیت ثبات در کشور پس از شهادت رییس جمهور تاکید کرد: شیوه امامین انقلاب، همواره بر این بوده که انتخابات پرشوری برقرار شود و همواره بر آن تاکید شده است. در اولین روز شهادت دکتر رئیسی، بلافاصله مقام معظم رهبری بر اینکه هیچ کاری در کشور نباید تعطیل شود و اینکه انتخابات رییس جمهوری اینده پرشور برگزار شود تاکید کردند و این نشان‌دهنده اهمیت حضور و رای مردم و موضوع ثبات در کشور است.

سادات‌ابراهیمی یادآور شد: با وجود اینکه رییس جمهور شهید شد اما حتی چند روز هم کار در کشور تعطیل نشد و بر اساس قانون اساسی، انتخابات تا ۲ هفته دیگر برگزار خواهد شد.

رکنا – اخبار حوادث، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها