اخبار خوزستان

عزیزترین و مظلوم‌ترین شهدا، شهدای مجموعه انتظامی هستند

حجت الاسلام سیدمیثم موسوی در مراسم تشییع شهید اصغر خلیلی مهر که در شهرستان ایذه برگزار شد اظهار داشت: خداوند منان را سپاسگزاریم که فرهنگ ناب اسلام عزیز ما با شهادت گره خورده، شهادتی که اثر آن برای خود شهید و برای جامعه جاودانه خواهد ماند.
وی با تاکید بر اینکه قطره قطره خون شهدای عظیم الشأن ما اثر دارد، افزود: امروز از عزیزترین و مظلوم‌ترین شهدای اسلام، شهدای مجموعه انتظامی هستند که در همه صحنه‌های تامین امنیت مردم حضور دارند و جان خود را کف دست می‌گذارند تا امنیت مردم را فراهم کنند.
امام جمعه شهرستان ایذه خاطرنشان کرد: قبل از تسلیت باید تبریک عرض کنیم به داشتن همچین جوانانی که حاضرند به معنای واقعی کلمه تا پای جان و آخرین قطره خون از مردم‌شان محافظت کنند.
وی در ادامه رشد چنین جوانانی در میان ما مایه افتخار دانست و افزود: خدا را شاکریم جوانانی همچون شهیدان خلیلی‌مهر، قنبری، غلامی، غریبی، موسوی و مومن‌زاده تا پای جان پای ملت و امنیت مردم‌شان ایستادند.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی عنوان داشت: خوشا به سعادت این جوانان که به درجه رفیع شهادت که بهترین نوع مرگ است، رسیدند که قرآن آنان را زنده و ناظر بر اعمال ما می‌داند.
امام جمعه شهرستان ایذه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با خون شهیدان تضمین می‌شود، ادامه داد: کشور عزیز ما ایران از بدو انقلاب دشمن و طمع‌کار دارد که قصد دارند تیشه به ریشه این نظام بزنند، اما این آرزو را بیش از چند سال است که به گور برده‌اند و دلیل آن جوانان عزیز و  با بصیرت ماست که در  میدان‌های جهاد تشخیص صحیح را می‌دهند دادند و به موقع اقدام کنند.

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران | آخرین اخبار ایران و جهان | YJC

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها