اخبار خوزستان

جشن ۵ کیلومتری غدیر در دزفول برگزار می‌شود

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرنگار مهر، علیرضا خردمند ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای در خصوص برگزاری جشن عید بزرگ غدیر در دزفول اظهار کرد: عید غدیر در آئین و مذهب ما شیعیان بسیار مهم و بنیادی است و باید در برنامه‌های مختلف با بیان ویژگی‌های امیرالمؤمنین و تبیین جایگاه ایشان برای انتقال مفاهیم به نسل جوان گام برداریم.
وی افزود: قطعاً برگزاری جشن‌های اعیاد مذهبی علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی و امید افزایی در جامعه که دشمن آن را نشانه رفته است، در افزایش عشق به ولایت نقش مؤثری خواهد داشت.
فرماندار دزفول گفت: با کمک مردم، مواکب، دستگاه‌ها، گروه‌های جهادی، حسینیه‌ها، مساجد و… امسال هم مانند سال‌های گذشته تلاش شده تا در این شهرستان برنامه‌های مختلف و متنوع، اطعام و… اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری جشن ۵ کیلومتری غدیر در دزفول ادامه داد: این جشن شب عید غدیر از ساعت ۱۹ تا ساعت ۲۳ از میدان رودبند تا میدان مقاومت برگزار می‌شود و تاکنون ۶۰ موکب برای استقرار در مسیر تدارک دیده شده است.
علیرضا خردمند با دعوت از مردم جهت حضور در این جشن باشکوه، تصریح کرد: قطعاً عشق به ولایت مردم شهرستان دزفول باعث خواهد شد تا مراسمی شایسته و پرشور برگزار شود.

کد خبر 6137224

خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency – استانها > خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها