ویژه

تعطیلی مدارس خوزستان در برخی شهر ها امروز 9 دی 96

? فوری/ مدارس نوبت صبح و عصر شادگان هم تعطيل شد.

? بنا بر اعلام فرمانداری شادگان تمامی مدارس دانشگاهها و مراكز آموزشي شیفت صبح و عصر اين شهرستان به علت گرد و غبار موجود در روز سه شنبه تعطیل است.

? دانشگاه ها و مراکز آموزشی اهواز،کارون و باوی هم تعطیل شدند

? پس از اعلام تعطیلی مدارس اهواز در نوبت ظهر ٬ دانشگاه ها و مراکز آموزشی این شهرستان نیز در نوبت ظهر از سوی فرمانداری تعطیل اعلام شد.

 

تعطیلی ادارات خرمشهر و آبادان

? بنابر اعلام فرمانداری آبادان و خرمشهر ٬ کلیه ادارات وسازمانهای دولتی این دو شهرستان به علت بروز پدیده گرد و خاک در روز سه شنبه تعطیل شدند

 

? تعطیلی #ادارات آبادان و خرمشهر در پی گرد و غبار/ غلظت خاک در هوا ۲۸ برابر مجاز

? در پی وقوع پدیده گرد و غبار در برخی نقاط استان خوزستان، فرمانداری های آبادان و خرمشهر اعلام کردند که ادارات این دو شهرستان امروز تعطیل شده اند.

? بر اساس اعلام اداره کل حفاظت از محیط زیست استان خوزستان میزان گرد و غبار در شهر آبادان به چهار هزار و ۲۰۰ میکروگرم بر متر مکعب رسید و این امر نشان می دهد که غلظت آن ۲۸ برابر حد مجاز است.

? مدارس نوبت ظهر اهواز تعطيل اعلام شد

? بر اساس اعلام فرمانداري اهواز، مدارس شهرستان اهواز به دلیل گرد و غبار در نوبت ظهر تعطيل خواهد بود.

? #فوری / مدارس آبادان و خرمشهر امروز تعطیل است

? فرمانداری شهرستان‌های #آبادان و #خرمشهر اعلام کردند که تمام مدارس، آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌های این دو شهرستان به دلیل وقوع شدید گردوغبار، امروز ۹ آبان در هر دو نوبت صبح و عصر تعطیل هستند.

? گردوغبار در دیگر شهرهای خوزستان ازجمله اهواز، سوسنگرد و … نیز وجود دارد، اما هنوز خبری از تعطیلی‌ مدارس از این شهرستان‌ها نرسیده است.

? #فوري

??مدارس #هویزه هم تعطیل اعلام شد

?کیامرث حاجی زاده ، مدیرکل مدیریت بحران خوزستان

? در پی وقوع پدیده گرد و غبار در برخی نقاط استان، فرمانداران سه شهرستان #آبادان، #خرمشهر و #هویزه بر اساس دستورالعمل مدیریت بحران با توجه به افزایش غلظت گرد و غبار از حد مجاز مدارس کلیه مقاطع تحصیلی را در نوبت صبح تعطیل اعلام کردند.

?در سایر نقاط درگیر پدیده نیز فرمانداران در خصوص فعالیت مدارس تصمیم‌گیری خواهند کرد.

 

? مدارس دشت آزادگان هم تعطیل شدند

? مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: مدارس و دانشگاههای شهرستان های #دشت_آزادگان و شهرستان #هویزه به دلیل گردوغبار موجود امروز ۹ آبان تعطیل هستند.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها