اخبار ورزشی خوزستان

نفت یقه پرسپولیس را در مسجدسلیمان می‌گیرد؟

نفت یقه پرسپولیس را در مسجدسلیمان می‌گیرد؟

نفت یقه پرسپولیس را در مسجدسلیمان می‌گیرد؟

ایسنا/خوزستان نمایندگان خوزستان در هفته ششم لیگ بیست و دوم به مصاف رقبای خود می روند.

هفته ششم لیگ برتر امروز برگزار می‌شود که نفت آبادان و فولاد در دیدارهایی خارج از خانه به ترتیب به مصاف تراکتور و ملوان می روند و نفت مسجدسلیمان در خانه از پرسپولیس پذیرایی می کند. 

تراکتور – نفت آبادان

نفت آبادان که در حال حاضر با چهار امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد با توجه به دو شکستی که در خانه مقابل رقبا متحمل شده است، انتقادات نسبت به این تیم زیاد شده است و هواداران نسبت به نوع نتیجه گیری گله‌مند و معترض هستند و آبادانی ها در حالی امروز باید به مصاف تراکتور بروند که برد در این دیدار می تواند از انتقادات نسبت به رضا پرکاس سرمربی تیم کم کند البته تراکتور اصلا تیم آسانی نیست و این روزها به شرایط بهتری نسبت به ابتدای فصل دست پیدا کرده است.

این بازی از ساعت ۱۷ امروز در تبریز برگزار می شود. 

ملوان  – فولاد

فولاد که با تساوی هفته قبل در اهواز مقابل مس رفسنجان،  رده دوم را به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به گل گهر از دست داد، امروز مقابل تیم تازه وارد لیگ برتر در اندیشه برد است تا همچنان در جمع مدعیان بماند.  سه امتیاز این دیدار خیال سرمربی فولاد را که از گزینه های دستیاری کی روش در تیم ملی است قبل از رفتن تیمش به تعطیلات راحت می کند. 

این دیدار از ساعت ۱۹ در انزلی برگزار می شود. 

نفت مسجدسلیمان  – پرسپولیس 

شاگردان رضا مهاجری در حالی امروز از پرسپولیس در مسجدسلیمان میزبانی می کنند که این روزها عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته اند. نفت که فصل قبل با فراز و نشیب بسیاری همراه بود، در فصل جاری توانسته ضمن ارائه بازی های زیبا، امتیازات خوبی جمع کند.

نفت پس از اینکه توانست مقابل تیم هایی چون استقلال تهران در مسجدسلیمان به تساوی برسد و در دربی خوزستان نفت آبادان را از پیش رو بردرد، حالا برای کسب امتیاز از پرسپولیس نیز انگیزه دوچندان دارد. البته پرسپولیسی‌ها هم که صدرنشین لیگ هستند برای تداوم این مهم تنها برای سه امتیاز پا به میدان رقابت با نفتی ها می گذارند. بازی که با توجه به انگیزه دو تیم برای کسب امتیاز می تواند از بازی های دیدنی هفته ششم باشد. 

این مسابقه از ساعت ۲۰ امشب در مسجدسلیمان آغاز خواهد شد. 

انتهای پیام