اخبار ورزشی خوزستان

نکونام: با VAR وقت مفید فوتبال ایران ۳۰ دقیقه می‌شود!

نکونام: با VAR وقت مفید فوتبال ایران ۳۰ دقیقه می‌شود!

نکونام: با VAR وقت مفید فوتبال ایران ۳۰ دقیقه می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی- بخشهای مهم صحبتهای جواد نکونام در کنفرانس خبری قبل از بازی فولاد و پیکان را برایتان انتخاب کردیم:

  • فردا با تیمی بازی داریم که سازمان خوبی دارد و شکل دفاعی شان نیز خوب است. بازی های این تیم را دیده ایم و دو تیم با شناخت کافی مقابل هم قرار می گیرند. فردا باید مثل تمام بازی های قبل با تمرکز بازی کنیم و باید بازی را ببریم. باید توان بیشتری بگذاریم تا به موفقیت برسیم. فردا تنها کارمان بردن و حضور در بالای جدول است.
  • شور ما به صورتی است که الان مردم عصبی هستند. مردم همه از مشکلات رنج می برند و بعد داور یک اشتباه می کند عصبی می شویم. سالها در اروپا بوده ام و یک صدای بوق ماشین نمی شنوی. اما اینجا سلام، خداحافظی و تصادفات با بوق است و این همه به خاطر مشکلاتی است که در کشور از نظر عام جامعه وجود دارد و به VAR ربطی ندارد و کشورهای عربی یک سال است که VAR آورده اند.
  •  به نظر من اگر در فوتبال ایران VAR باشد وقتی مفید بازی ما ۳۰ تا ۴۰ دقیقه می شود. زیرا برای هر توپی که به دست می خورد می خواهند از طریق VAR صحنه را بررسی کنند. فوتبال ما از پایه دچار مشکل است چون به تیم های پایه مان اهمیت نمی دهیم، چنین مشکلاتی رخ می دهد. در رأس کار هم تا فدراسیون نخواهد اتفاقی نمی افتد. پس باشگاه ها باید فوتبال پایه شان درست شود.

    1984