اخبار ورزشی خوزستان

صنعت نفت صفر – استقلال یک/ یامگا استقلال را به پرسپولیس رساند

صنعت نفت صفر – استقلال یک/ یامگا استقلال را به پرسپولیس رساند

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان ریکاردو ساپینتو موفق شدند در آبادان، صنعت نفت را شکست دهند.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، در یکی از مهمترین دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر، استقلال تهران توانست در یک بازی خارج از خانه مقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی دست پیدا کند.

نیمه اول این دیدار در حالی که موقیت چندانی روی دروازه‌ها خلق نشد با تساوی بدون گل خاتمه یافت اما در نیمه دوم میل هجومی استقلالی‌ها بیشتر شد و در نهایت این تیم روی یک ضربه پنالتی موفق به گشودن دروازه میزبان شد. تک گل سه امتیازی استقلال توسط کوین یامگا به ثمر رسید.

با این نتیجه استقلال 26 امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم جدول قرار گرفت. آبادانی‌ها نیز با 9 امتیاز در رده پانزدهم باقی ماندند.

صنعت نفت آبادان – استقلال ساعت 18

تیم داوری: بیژن حیدری، محمدرضا منصوری و علی احمدی

ترکیب صنعت نفت: فرزین گروسیان، محمد طیبی، میثم تهی‌دست، امید خالدی، حسین ساکی، سینا مریدی، محمد قنبری، فردین یوسفی، عباس بوعذار، حکیم نصاری و مهدی ممی زاده

سرمربی: ادسون تاوارس

ترکیباستقلال: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، صالح حردانی (سجاد شهباززاده 77)، کوین یامگا، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری (امیرعلی صادقی 46)، محمد محبی (آرمان رمضانی 77)، مهدی قایدی (زبیر نیک نفس 88) و ارسلان مطهری (جعفر سلمانی 77)

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

با گزارش مهمترین اتفاقات این بازی با ما همراه باشید.

کارت زرد: سعید مهری از استقلال (19)، محمد محبی از استقلال (30)، کوین یامگا از استقلال (34)، محمد قنبری از صنعت نفت (62)، صالح حردانی از استقلال (65)

کارت قرمز:

نیمه اول رأس ساعت 18 آغاز شد.

در 5 دقیقه ابتدایی بازی دو تیم موفق به خلق موقعیت خطرناک روی دروازه‌ یکدیگر نشدند.

دقیقه 14: با پاس اشتباه سید حسین حسینی به بیرون محوطه جریمه توپ به بازیکنان صنعت رسید اما پاس ممی زاده به جلوی دروازه استقلال توسط مدافعین این تیم دفع شد.

دقیقه 23: ضربه کاشته استقلالی‌ها به شکلی خطرناکی روانه دروازه گروسیان شد اما این دروازه بان توانست به خوبی توپ را دفع کند.

دقیقه 28: حسین ساکی پس از آنکه توپ را پشت مدافعان استقلال انداخت خیلی سریع خود را به درون محوطه جریمه این تیم رساند اما در جدال با دفاع آبی‌ها سرنگون شد. آبادانی‌ها در این صحنه اعتقاد به خطای پنالتی داشتند.

دقیقه 35: سانتر سریع استقلالی‌ها به روی دروازه حریف از روی سر مطهری و قایدی عبور کرد و راهی اوت شد.

دقیقه 44: پاس یوسفی به ممی زاده رسید اما حسینی توانست شوت این بازیکن را مهار کند.

نیمه اول پس از لحاظ 2 دقیقه وقت تلف شده با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

دقیقه 56: مهدی قایدی به خوبی از جناح راست توپ را به دهانه دروازه صنعت نفت فرستاد اما گروسیان توانست پیش از رسیدن مطهری توپ را مهار کند.

دقیقه 63: استقلالی‌ها در ضد حمله توپ را به محبی رساندند و این بازیکن پس از آنکه به خوبی مدافع صنعت نفت را دریبل کرد با خطا متوقف شد تا آبی‌ها چسبیده به محوطه جریمه حریف صاحب یک ضربه کاشته شوند.

دقیقه 65: در حالی که چیزی نمانده بود ضربه ایستگاهی مهدی پور به گل تبدل شود اما توپ از روی خط توسط طیبی بازیکن صنعت نفت برگردانده شد و در ادامه شوت مرادمند تبدیل به کرنر شد.

دقیقه 78: ممی زاده که درون محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شده بود توپ را به بالای دروازه این تیم فرستاد.

دقیقه 82: حرکت زیبای شهباززاده و قایدی مدافعان صنعت نفت را مجبور به خطای پنالتی کردند.

دقیقه 86: کوین یامگا پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و با ضربه‌ای به سمت چپ دروازه صنعت نفت، این توپ را به گل تبدیل کرد.

دقیقه 6+90: در آخرین دقیقه بازی، تیم میزبان صاحب ضربه کرنر شد که در این صحنه فرزین گروسیان نیز خود را به محوطه جریمه استقلال رساند و در حالی که توپ لو رفت و دروازه صنعت نفت خالی بود بازیکنان این تیم اجازه ندادند استقلالی‌ها گل دوم را به ثمر برسانند.

سوت پایان بازی پس از لحاظ 6 دقیقه وقت تلف شده در نیمه دوم زده شد.

6442