اخبار ورزشی خوزستان

گزینه ایرانی هم به فولاد خوزستان جواب منفی داد!

گزینه ایرانی هم به فولاد خوزستان جواب منفی داد!

جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد بعد از دیدار با الفیصلی از سمت خود استعفاء کرد و باشگاه با قبول استعفای جواد نکونام تیم را با هدایت حمید رضا رجبی به مصاف الهلال فرستاد و در نهایت تیم با قبول شکست یک بر صفر در برابر الهلال از بازی های لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت.

بعد از این اتفاق باشگاه در تلاش برای جذب مربی جدید بود و با دراگان مذاکره کرد که سرمربی سابق تیم ملی به فولاد نه گفت و اعلام کرد فعلا تمایلی به حضور مجدد در فوتبال ایران ندارد. بعد از نه اسکوچیچ بحث حضور سیروس پورموسوی مربی بومی هم در فولاد مطرح شد که این مربی هم مدعی شد دراین برهه از زمان علاقه مند است به تعهدش نسبت به تیم استقلال خوزستان پایبند باشد.

وی در این باره می گوید:  الان تمام تمرکزم روی استقلال خوزستان است.  هیچ وقت تیمم را در این شرایط حساس ترک نمی‌کنم. مسولیت‌پذیری و تعصب به جایی که به شما اعتماد کرده‌اند بزرگترین موضوعی است که باید به آن حرفه‌ای نگاه کرد و الان در استقلال خوزستان هستیم و هدف صعود را دنبال می‌کنیم. باید بگویم نه تماسی داشته‌ام و نه بحثی در این خصوص صورت گرفته و نه حتی اگر بحثی باشد در این شرایط به آن فکر خواهم کرد.

سیروس پورموسوی بااستقلال خوزستان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است. سیروس پورموسوی به عنوان مربی به همراه این تیم قهرمان لیگ برتر شد و در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر سرمربی این تیم هم بود.