دسته بندی نشده

آیا کنسرت مهدی یراحی در اهواز باعث ممنوع الکار شدن او شد ؟

خبر های مختلفی در فضای مجازی استان خوزستان در حال دست به دست شدن است.یکی از این خبر ها ممنوع الکار شدن مهدی یراحی است.

ایرنا نوشت:‌مدیرگروه «مهدی یراحی» خواننده موسیقی پاپ گفت: این خواننده شب گذشته در حمایت از کارگران بازداشتی فولاد اهواز با لباس کارگری آنان در این شهر روی صحنه رفت و به اجرا پرداخت.

« فرهاد گوی آبادی افزود: کنسرت یراحی روز گذشته «پنجشنبه» ششم دی در تالار آفتاب شهر اهواز برگزار شد. مدیر گروه موسیقی یراحی توضیح داد: این خواننده پاپ همیشه در اتخاذ مواضع حمایتی از مردم خوزستان پیشقراول بوده و یکی از هنرمندانی است که او را به عنوان دوستدار محیط زیست می شناسیم. حضورش در «زنجیره های انسانی نجات کارون» در اهواز، ترانه «خاک» برای مردم اهواز و دیگر واکنش های اجتماعی اش را به یاد داریم.

فرزانه زیلابی وکیل مدافع تعدادی از کارگران بازداشتی گروه ملی فولاد اهواز روز گذشته ( پنجشنبه) درباره آخرین وضعیت بازداشت‌ کارگران گروه ملی فولاد اهواز اظهار داشت: بازداشتی‌های اخیر این کارگران ۴۱ نفر بودند که تاکنون همه آنها به جز هفت کارگر به قید کفالت آزاد شدند.

 

حالا یک مبحث جدید در استان خوزستان ترند شد و آن ممنوع الکار شدن مهدی یراحی است.در ادامه بخوانید:

مدیر روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن تکذیب خبر ممنوع‌الفعالیت شدن مهدی یراحی، تاکید کرد موسسه منتشر کننده کلیپ «پاره سنگ»، مسوول انتشار این اثر بدون مجوز است که باید پاسخگو باشد.

او توضیح داد: «کلیپ منتشر شده «پاره سنگ» با فیلمی که دفتر موسیقی مجوز داده، مغایرت دارد. همچنین بخشی از شعر منتشر شده در این کلیپ، متفاوت با شعری است که مجوز دریافت کرده. بنابراین کلیپ «پاره سنگ» غیرمجاز است.»

فروغی در ادامه خبر داد دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران موسسه‌ای را که این کلیپ را منتشر کرده است احضار کرده تا در این مورد توضیح دهند و پس از آن برای ادامه فعالیت آن‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد.

مدیر روابط عمومی معاونت هنری درباره ادامه فعالیت مهدی یراحی، خواننده این اثر هم گفت: «بعد از شنیدن توضیحات موسسه منتشر کننده کلیپ «پاره سنگ»، تصمیم نهایی گرفته خواهد شد. بنابر این خبر ممنوع‌الفالیت بودن مهدی یراحی درست نیست، چون هنوز هیچ تصمیمی در این باره گرفته نشده است.»

منبع: عصر ایران

 

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها