دسته بندی نشده

داودی نژاد: دوست داشتم اصفهانی ها حرمت ما را نگه می داشتند/ عالیقدر را ۳ سال بزرگش کردیم؛ این بود جواب ما؟/ فردا به خوزستان آمدید، کسی هست همراهی تان کند؟!

به گزارش خوزستان خبر به نقل از پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا داودی نژاد پس از شکست تیم ملی حفاری برابر گیتی پسند، اظهار کرد: تشکر می کنم از باشگاه و مدیریت حفاری اهواز که این فصل ما را همراهی کرد. امیدوارم تیم ها فنی بازی ها را ببرند و نیازی به این اتفاقات نباشد. به عنوان فردی که از استان خودم بیرون می زنم و به اصفهان می آیم دوست داشتم تماشاگران حرمت ما را نگه می داشتند.
وی افزود: در اهواز اتفاقاتی افتاد که اصلا حمایت نمی کنیم. ما هستیم که موضوع اصلی تماشاگران هستیم و تا ما موضوع ندهیم آنها نمی توانند انشا بنویسند. تیمی که چندین ملی پوش و مربی با ارزشی دارد نیازی به این کارها ندارد. از کسانی که از جنس خودمان هستند انتظار دارم حرمت یکدیگر را حفظ کنیم.
داودی نژاد ادامه داد: مهران عالیقدر را سه سال در شهر خودمان بزرگ کردیم این است جواب ما؟! این نمکدان شکستن نیست؟! نمی خواهید برای خودتان امنیت ایجاد کنید؟! در خوزستان اتفاقاتی افتاد که قبول دارم باید فرهنگ سازی شود اما آنجا ادعایی نداریم که مهد فرهنگ و تمدن هستیم. آقای عراقی زاده از اول هفته مصاحبه کردند و حاشیه ایجاد کردند و به ایشان تبریک می گویم اما تا کجا؟! اگر فردا خوزستان آمدید کسی هست همراهی تان کند؟!
وی افزود: امیدوارم تمهیدات لازم دیده شود و مایی که کار می کنیم شان و منزلتمان حفظ شود تا به راحتی کارمان را انجام دهیم. رجز خوانی نمی کنم. مدیری که از اول هفته حاشیه ایجاد می کند بیاید فنی بازی ها را ببرد.
داودی نژاد ادامه داد: کمیته برگزاری مسابقات قوی است. فوتسال ما سوم آسیاست و اگر می خواهیم این روند را ادامه دهیم باید این کارها انجام شود ولی نه به این قیمت. از سرمربی تیم ملی حداقل انتظار داریم در کنار کارهای فنی یک کار فرهنگی انجام دهد. یک روانشناس در کنار تیم قرار دهد. ملی پوشان ما هیچ تغییری نکردند و فقط بازی کردند.
وی در پایان افزود: در سایت فدراسیون خبر از محرومیت رضا لک زدند به خاطر اینکه به این حواشی دامن زدند.

 

امتیاز دهید