دسته بندی نشده

نوار پیروزی‌های گیتی‌پسند به مو رسید اما پاره نشد/ کامبک عجیب حفاری در دربی خوزستان

به گزارش خوزستان خبر به نقل از پایگاه خبری فوتسال ایران، در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز پیگیری شد که تیم گیتی‌پسند اصفهان در سالن پیروزی اصفهان میزبان آذرخش بندرعباس بود که در این بازی پس از برتری گیتی در نیمه اول، حملات و فشار هر دو تیم به صورت پینگ‌پنگی روی دروازه یکدیگر در نیمه دوم انجام می‌شد و در نهایت بازی با برتری اصفهانی‌ها به پایان رسید. در این بازی برای گیتی‌پسند سعید افشار در دقیقه ۱۸ ، مهدی جاوید ۱۹ و ۳۲ ، سعید احمد عباسی ۲۷ و ۲۸  و برای آذرخش مهرداد قنبرزاده و علی عابدین در دقیقه۳۴ و نصرالل‌ زاده دقیقه ۳۵ و محمد بنی‌اسدی دقیقه ۳۸ گلزنی کردند.

اما در دربی خوزستان که با درخشش فوق‌العاده اهورا در ابتدای این بازی همراه بود، بهبهانی ها ابتدا با دو گل از حریف خود پیش افتادند اما در ادامه کامبک حفاری با به ثمر رساندن سه گل باعث شد تا هر سه امتیاز بازی در اختیار اهوازی‌ها باقی بماند. در این بازی برای حفاری علیرضا رفیعی، احسان متول(گل به خودی) و شهاب طالبی و برای اهورای بهبهان حجت مسیحی(۲گل) زننده گل‌های تیمشان بودند.

در بازی ساوه سن‌ایچ با هدایت جواد اصغری مقدم به پیروزی ۳ بر ۲ برابر پارسیان دست پیدا کرد تا به رده ششم برسد و در عوض پارسیان به دلیل شکست رقبای پایین جدول خود در همان رده دوازدهم باقی بماند. در این بازی برای سن‌ایچ مهدی کریمی و نادرحنیفی(۲گل) و برای پارسیان مهردادکریمی و ابوالفضل حسینی موفق به گلزنی شدند.

در سالن هفتم تیر قرچک هم که با حضور تماشاگران پرشور قرچکی همراه بود، مقاومت البرز موفق شد دومین باخت پیاپی فرش‌آرا را نصیب این تیم کند و در عوض شکست هفته گذشته در ساوه را به دست فراموشی بسپارد. در این بازی که با دو گل به سود قرچکی‌ها به پایان رسید مصطفی ظریفیان و محمد گراوند شادی‌آور پیروزی برای هواداران خود بودند.

اما در آخرین بازی نیز ساروی‌ها در بازی خارج از خانه خود در کرج پیروزی ارزشمند ۲ بر یک را برابر مقاومت البرز به دست آوردند. در این بازی برای مقاومت البرز محسن باغشینی و برای شهروند ساری پژمان بهادیوند و شهرام شریف‌زاده گلزنی کردند.

امتیاز دهید