دسته بندی نشده

نکونام: 3 هفته داوری به ضرر ما است

به گزارش خوزستان خبر به نقل از “ورزش سه؛ جواد نکونام سرمربی فولاد بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل نساجی مازندران در نشست خبری در جمع خبرنگاران حاضر شد و در ابتدا درخصوص بازی اظهار داشت: «اول‌ازهمه ایام فاطمیه را تسلیت می‌گویم، می‌دانستیم با چه تیم سخت‌کوش و پرتلاش و جنگنده بازی داشتیم. به این خاطر به آن‌ها تیم تبریک می‌گویم. با گروه‌هایی که بازی مستقیم انجام می‌دهند بازی کردن و کنترلشان سخت است. وقتی فشار از بالا به تیم وارد می‌شود و دائم در حال بازی مستقیم هستند که از اشتباهات شما استفاده کنند و در این کار هم واقعاً تبحر دارند و خوب کار می‌کنند. شما باید حواستان جمع باشد که اشتباهی صورت نگیرد و خط جلو شما بتواند از موقعیت‌های به‌دست‌آمده استفاده کند. ما به‌خوبی توانستیم حریف را به‌جز 10 دقیقه آخر کنترل کنیم و توانستیم به گل برسیم.»

وی در ادامه افزود: «در نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و بازی بیشتر و روی هوا بود ولی در شروع نیمه دوم می‌توانستیم دو گل بزنیم و دو تا تیرک هم زدیم. در شروع نیمه دوم خیلی خوب و متمرکز بودیم.

در ادامه دو تیم بر سر توپ‌های هوایی درگیری داشتند. در دقیقه 75 پنالتی صدرصد به سود ما رخ داد که داور آقای زاهدی فر به‌اشتباه خطای مهاجم ما را گرفت در حالی مدافع حریف روی بازیکن ما خطا کرد و این پنالتی اگر گرفته می‌شد و گل می‌شد روند بازی تغییر می‌کرد.»

 

نکونام همچنین گفت: «در ادامه نساجی بازیکنان قدبلند خود را بازی فراخواند و به بازی مستقیم رو آورد که ما تبحری در این نوع بازی نداشتیم و 16 دقیقه 10 نفره بازی کردیم و توانستیم جانانه دفاع کنیم ضمن اینکه تک موقعیت نساجی هم در این 10 دقیقه ایجاد شد. به نساجی و مدیریت و هوادارانشان تبریک می‌گویم که واقعاً بانشاط و سرحال بازی کردند. ما نیز ازلحاظ فوتبالی حریف را کنترل کردیم و موقعیت هم ایجاد کردیم اما گل نزدیم.»

سرمربی فولاد درباره اشتباهات داوری علیه این تیم ادامه داد: «سه هفته پیاپی است که اشتباهات داوری شامل حال تیم ما می‌شود. در بازی با سایپا و نفت مسجدسلیمان گل سالم ما مردود شد و امروز هم قطعاً یک پنالتی ما گرفته نشد. سه اشتباه سهوی از داوران متأسفانه در سه بازی شرایط ما را سخت کرد. یک سوت اشتباه به تیم ضربه می‌زند. متأسفانه سه هفته پیاپی از اشتباه‌های داوری ضربه خوردیم و امیدوارم روند خوب خودمان را ادامه بدهیم. اینکه داوران تلاش می‌کنند شکست در آن نیست برای ما کافی نیست. البته من قبلاً هم گفتم که اشتباهاتی به نفع ما صورت گرفت اما سه هفته ما از اشتباهات داوران متضرر می‌شویم. و امیدواریم در بازی‌های آینده این اتفاق دیگر برای تیم ما نیفتد.»

نکونام با اشاره به اینکه مشکلات تیمش را اعلام نمی‌کند بیان کرد: «من روز گذشته گفتم که تمام بازیکنانمان را در اختیارداریم اما عملاً به این شکل نبود. در این بازی هم بازیکنانی مثل حردانی و والی را در اختیار نداشتیم. مشکلاتی داریم که اعلام نمی‌کنم و خودمان را از هم‌اکنون برای بازی روز دوشنبه آماده می‌کنیم.»

 

نکونام در مورد حضور پاتوسی اظهار داشت: «متأسفانه او دچار یک مصدومیت ناخواسته شد و قبل از بازی با گل گهر به دلیل این مصدومیت از ترکیب ما دور شد. امروز هم اگر بازی کرد درد پایش به حداقل رسید و شرایط بهتری داشت که از او استفاده کردیم. مصدومیت او در روزهای گذشته به شکلی بود که نمی‌توانست بغل‌پا بزند و مچ پایش آسیب‌دیده بود و کارمان را مشکل کرده بود. پاتوسی اگر آماده باشد خیلی می‌تواند به تیم ما کمک کند. او یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر لیگ ایران و یکی از بهترین بازیکنان خارجی است که به ایران آمد.»

 

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درخصوص کارت‌های زرد و قرمزی که داور این دیدار نشان داد خاطرنشان کرد: «کارت زرد دومی که به بازیکن ما نشان داد درست بود اما اکنون یادم نیست کارت زرد اول چطور بود. داور روی کارت‌ها اشتباهی نداشت و تنها اشتباهش روی پنالتی بود یکی دو سوت اشتباه هم داشت که روی نتیجه بازی تأثیری نداشت.»

امتیاز دهید