دسته بندی نشده

عذرخواهی هافبک نفت مسجد سلیمان از حسین پورامینی

به گزارش خوزستان خبر به نقل از “ورزش سه”، در جریان دیدار پیکان و نفت مسجدسلیمان که با برتری یک بر صفر خودروسازان به پایان رسید، یک برخورد باعث شد تا گونه حسین پورامینی هافبک پیکان دچار شکستگی شود.

در دقیقه 30 این مسابقه برخورد آرنج نیما انتظاری هافبک نفت با صورت پورامینی باعث تورفتگی گونه پورامینی شد و حالا این بازیکن باید جمجمه‌اش را جراحی کند.

بعد از این اتفاق نیما انتظاری که در پارس جنوبی با پورامینی همبازی بوده، نسبت به عذرخواهی از هافبک پیکان اقدام کرد. هافبک جوان نفت مسجدسلیمان در این باره به خبرنگار ما گفت: «واقعیت این است هیچ عمدی در این برخورد نبود و من اصلا متوجه نشدم که آرنجم به صورت حسین برخورد کرده است.»

وی ادامه داد: «در آن صحنه با هدف سر زدن روی هوا بلند شدم و سهوا آرنجم به صورت پورامینی خورد. در زمین هم حسین گفت که گونه‌اش فرورفتگی پیدا کرده و همانجا نیز عذرخواهی کردم. الان هم از او بابت این اتفاق معذرت می‌خواهم و تاکید می‌کنم که عمدی در کار نبوده است.»

انتظاری در پایان افزود: «من و حسین در پارس جنوبی همبازی بودیم و رفاقت قدیمی داریم. برای او آرزوی سلامتی و موفقیت می‌کنم و امیدوارم هرچه سریع‌تر دوباره او را در میادین فوتبال ببینیم.»

امتیاز دهید