دسته بندی نشده

آخرین وضعیت اجرای طرح‌های فاضلاب اهواز

آخرین وضعیت اجرای طرح‌های فاضلاب اهواز

آخرین وضعیت اجرای طرح‌های فاضلاب اهواز

خوزستان خبر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان آخرین وضعیت اجرای طرح‌های فاضلاب اهواز را تشریح کرد.

محمدرضا کرمی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت طرح فاضلاب اهواز اظهار کرد: در حال حاضر در دو گام توسعه و ایجاد آمادگی برای عبور از آبگرفتگی‌های اهواز، در حال پیگیری و اجرای طرح فاضلاب هستیم.

وی با اشاره به طرح توسعه فاضلاب اهواز افزود: در این خصوص قراردادی با قرارگاه خاتم به ارزش ۷۴۰ میلیارد تومان منعقد شده است. بر این اساس قرار است قرارگاه خاتم در مدت سه سال، حدود ۱۰۵ کیلومتر خط اصلی و ۱۰ دستگاه ایستگاه پمپاژ جدید در اهواز اجرایی کند. قرار است ۱۵ دستگاه پمپاژ فرسوده و قدیمی شهر اهواز نیز توسط قرارگاه خاتم بازسازی و نوسازی شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: قرارگاه فعالیت خود را آغاز کرده و کار به سرعت در حال انجام است و هر هفته جلسه‌ای با قرارگاه خاتم در خصوص مسائل و مشکلات برگزار خواهد شد تا روند اجرای پروژه بدون توقف انجام شود.

وی در خصوص آمادگی اهواز برای عبور از آبگرفتگی‌ها و پسزدگی فاضلاب در زمان بارندگی افزود: در این زمینه جلساتی با پیمانکاران طرح‌ها برگزار کرده‌ایم و پیگیر حل مشکلات پیمانکاران نیز هستیم و امیدواریم با پرداخت مطالبات این پیمانکاران شاهد اقداماتی از سوی آن‌ها باشیم و پروژه‌هایی که در اختیار آن‌ها قرار داده شده است، به سرعت اجرایی شوند.

انتهای پیام

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها