ريپلای مزون اهــــواز
بانک اطلاعات | |
---|---|
شهر | |
کسب و کار | , , |
منطقه | |
مردانه یا زنانه | |
ستاره |
- ريپلاي مزون
- اهواز كيانپارس خيابان وهابي بين مطهري والهام ساختمان جام جم طبقه دوم و سوم
- تايم صبح: (٩ الي ١٣) و تايم عصر: (١٨ الي ٢٢)
- اگر شما مدیر این کسب و کار هستید برای قرار دادن شماره تماس ،کانال،پیج،نقشه زنده گوگل ،فیلم ،منوی خدمان،دسترسی به این بخش و سفارشی کردن برگه خود از طریق بخش تماس با ما اقدام کنید
چند نکته مهم آموزشی خوزستان خبر در خصوص لباس فروشی زنانه
اگر قصد خود اشتغالی با سرمایه کم و گذراندن دوره های غیر بلند مدت و کاربردی دارید، عرصه مد و لباس ایران میتواند گزینه جذاب و هیجان انگیزی برای علاقمندان به کارآفرینی مد باشد که وب سایت های اجتماعی نیز یک بازوی قدرتمند و موثر برای تبلیغات و بازاریابی فعالان این عرصه خواهد بود.
توجه داشته باشید که در حال حاضر، بیش از ۴۵ میلیون نفر از شهروندان ایران، دسترسی به اینترنت پر سرعت داشته و قریب به ۹۸ میلیون گوشی هوشمند در اختیار ایرانیان است که این رقم سال به سال در حال افزایش است. شما زیادی از این گوشی ها، مجهز به سیستم اندروید بوده و به همین خاطر، کسب و کار اپ نویس ها و شتاب دهنده هایی که روی توسعه اپ ها و عرضه و فروش آنها کار می کنند، داغ داغ بوده .
یکی از این مکان ها برتر برای تبلیغات وب سایت خوزستان خبر است که دقیقا می داند مردم استان خوزستان چه چیزی را روزانه در هر زمینه ای جستوجو می کنند.پس همین حالا دست بکار شوید و با ما تماس حاصل کنید.
مشخصات یک مزون خوب چیست؟
تا به حال به این فکر کرده اید که مزون انتخابی شما برای لباس انتخابیتان چه ویژگیهای تناسبی را باید داشته باشد؟ پیشنهاد ما این است که همانقدر که برای لباس عروس حساس و دقیق هستید، درمورد مزون هم سهل انگاری نکنید تا به نتیجه عالی و مدنظر خودتان دست یابید.
خوب یادم هست که یکی از دوستان دوران دانشگاه من، لباس بسیار شیکی را به یک خیاط معمولی سفارش داد و درنهایت، چیزی که شب عروسی نصیبش شد، بازو های کبود و دردناک به خاطر تنگی بیش از حدِ آستینهای مدل افتاده ی لباس بود!
شما درحال برنامه ریزی و آماده سازی یک مراسم جشن یا عروسی هستید و زمان به سرعت میگذرد و تاریخ جشن و مراسم نزدیکتر میشود. در صورتی که هول شوید و روال کار را به علت عجله از دست بدهید، ممکن است بسیاری از گزینه های مهم در مورد لباستان و پیدا کردن مزون مناسب را فراموش کنید یا زیرپا بگذارید و به انتخاب یک لباس که شاید چندان هم برازنده شما نباشد، تن دهید.
پیشنهاد ما این است که از پوشیدن صدها مدل لباس که کاری وقت گیر و خسته کننده و فرساینده است، اجتناب کنید. به مزونهای مختلف سر بزنید و نظر مدیرها را درمورد سایز، مدل اندام و جنسی که دوست دارید جویا شوید. تسلط مدیر بر مشاوره و راهنمایی شما به گونه ای که هم به دل بنشیند و هم صحیح و دقیق باشد و در عین حال، آیتمهای موردنظر شما را نیز لحاظ کند، نشان دهنده این است که با یک حرفه ای طرف هستید که میتوانید به کارش اعتماد کنید.
اما چطور یک مزون خوب پیدا کنیم؟
گذشته از مشورت با دوستان و آشنایان، یکی از بهترین راهنمایان در این مورد، صاحبان اتوشوییها و خشکشوییها هستند. حتی بعضی از آنها بطور مستقیم یا غیرمستقیم با بعضی از مزونها همکاری دارند اما در این مورد دقت کنید! بعضی از همکاریها صرفا مبتنی بر سود دو جانبه است و دلیل بر کیفیت کار خیاط نیست. بنابراین تنها به تعاریف مدیر خشکشویی اطمینان نکنید و خودتان هم حتما از مزون دیدن نموده و نمونه کارها را از نزدیک ببینید.
موقعیت مکانی مزون، یکی از موضوعات مهم است. برخی مزونها در خیابانهای مشخص در کنار یکدیگر مشغول به کار هستند و هرکدام مشتریهای خاص خود را داشته و به کاسبی میپردازند. مزونهایی که در کوچه ها یا خیابانهای فرعی و به صورت تکی مشغول به ارایه خدمات هستند به دو دسته تقسیم میشوند:یک دسته دارای سابقه مدیریتی بالا و یا تحصیلات و دوره های خارج از کشور بوده و با انتخاب مکان خاص و دور از سایرین، میخواهند به طور غیرمستقیم خاص بودن و متفاوت بودن خود را به مشتریان اعلام کنند و یک دسته هنوز توان پرداخت کرایه یا رقابت با سایرین را نداشته و از اعتماد به نفس لازم برای کار در مجتمع های مزون یا در کنار سایر مزونها برخوردار نمیباشند.
مزونهایی که اعتبار اجتماعی بالا داشته و به اعتبار و نام خود بیش از هزینه اهمیت میدهند، از دریافت انتقادات و پیشنهادات مشتری در رابطه با دوخت لباس (قبل و بعد از هر بار پرو) یا در رابطه با نحوه خدمات رسانی و کیفیت کارشان، نمی هراسند و برعکس، کاملا از این امر استقبال میکنند چرا که به خوبی آگاهند جذب یک مشتری به عنوان مشتری دایمی مهمتر از چندین مشتری موقت خواهد بود.