مجتمع تجاری گلکسی سنتر آبادان

بانک اطلاعات

شهر

,

کسب و کار

,

,

,

,

توضیحات
  • مجتمع تجاری گلکسی سنتر آبادان
  • آدرس: بلوار آبادان – خرمشهر -جنب ساختمان جدید منطقه اروند
  •  اگر شما مدیر مجتمع تجاری گلکسی سنتر اهواز هستید برای قرار دادن شماره تماس ،کانال،پیج،نقشه زنده گوگل ،فیلم ،منوی خدمان،دسترسی به این بخش و سفارشی کردن  برگه خود از طریق بخش تماس با ما اقدام کنید


نگاهی به طبقات مجتمع تجاری گلکسی سنتر آبادان

 

آموزش خوزستان خبر در خصوص ویژگی یک  مرکز خرید خوب: 

مرکز خرید یا پاساژ خرید یا مجتمع خرید در دوران گوناگونگذرهای، با جای دادن حجره‌ها و مغازه‌ها در درون خود نقش نوعی بازارچه یا مرکز خرید را ایفا می‌کردند، می‌گفتند.

امروزه پاساژها در درون یک ساختمان یا مجموعه‌ای از ساختمان‌ها قرار دارند؛ که شامل فروشگاه‌های گوناگون هستند و با راهروهای مرتبط با هم باعث آسانی دیدار مشتریان از فروشگاه‌ها می‌شوند. راهروهای یک پاساژ می‌تواند بن‌بست یا مرتبط با راهروهای دیگر باشد. پاساژهای امروزی معمولاً چندطبقه بوده و راهروها در طبقات گوناگون بر روی هم قرار گرفته‌اند.

در گذشته بازار، قلب زندگی تجاری بود اما امروزه مراکز خرید بزرگ جایگزین شده‌اند. فضای غیرطبقاتی، غیرتمایز یافته و حضور مشتریان و فروشندگان مرد از ویژگی‌های بازار می‌باشد و بیشتر مشتریانی که قصد خرید دارند به بازار مراجعه می‌کنند، ولی مراکز خرید بزرگ امروزی طراحی فضای طبقاتی با نورپردازی و معماری زنانه دیده می‌شود و تمرکز بر حضور مشتریان و فروشندگان زن است و غالباً در حاشیه شهرها ساخته می‌شوند و سعی بر برآورده شدن نیازهای تفریحی و سرگرمی مشتری است تا از طریق آن مراجعه مشتریان به مرکز خرید بیشتر شده و باعث بالا رفتن فروش شود. همچنین مراکز خرید بزرگ عموماً در حاشیه شهرها ساخته می‌شوند. 

 یک مرکز خرید خوب باید دارای امکانات زیر باشد

  • شارژ تلفن همراه
  • کانترهای CRM
  • دستگاه خودپرداز
  • نمازخانه
  • جایگاه تعویض پوشک نوزاد و شیر دهی مادران
  • بخش مفقودی اشیاء
  • بخش بهداری
  • بخش خدمات معلولین
  • بخش انتظامات
  • نقشه راهنمای طبقات
  • بخشی برای تحویل ویلچیر / کالسکه

دسته‌بندی مراکز خرید 

  • مرکز خرید محلی “Neighborhood center”
  • مرکز خرید عمومی “Community center”
  • مرکز خرید منطقه ای “Regional center”
  • مرکز خرید منطقه ای بزرگ “Superregional center”
  • مرکز خرید تخصصی / مرکز خرید مد”Fashion/Specialty center”
  • مرکز خرید عظیم “Power center”
  • مرکز خرید جشنواره‌ای/ موضوعی “Theme/festival center”
  • مرکز فروش مستقیم، یا مرکز خرید بی‌واسطه “Outlet center”[۲]

 

تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها