شعب تیپاکس اهواز دو – کمپلو

(12 بررسی مشتری)

کسب و کار

,

کشور

ایران

استان

خوزستان

شهر

منطقه

برند

تیپاکس

توضیحات
  • شعب تیپاکس اهواز دو – کمپلو
  • آدرس : اهواز، خ کمپلو، خ شرف، پلاک80
  • تماس : 06133788294
  • ساعات کاری : شنبه الی چهارشنبه صبح ساعت 8 الی 13 و بعد از ظهر ساعت 16 الی 20 / پنجشنبه ساعت 9 الی 13

خوزستان خبر هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما با این آگهی ندارد.با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.قبل از هر گونه مراجعه حضوری و پرداخت اطمینان حاصل کنید. 

سوالات متداول

مشتریان چگونه می‌توانند سوالات، پیشنهادات و شکایت خود را با مسئولین تیپاکس در میان بگذارند؟

مشتریان میتوانند برای دریافت پاسخ سوالات با تلفن تیپاکس داخلی 3، پیشنهادات داخلی 5 و برای شکایت با داخلی 4 تماس بگیرند .

علت برگشت مرسولات و عدم تحویل چیست؟

مرسولاتی که به دلایـل نقص نشانی گیرنده، نقل مکان گیرنده، مختوش شدن آدرس وعـدم پاسخگویی مشتری، امکان تحـویل آن به گیرنده وجود ندارد طی 72ساعت کاری به فرستنده عودت داده می‌شود.

ساعت و روزهای کاری نمایندگی‌های تیپاکس چگونه است؟

کلیه نمایندگی‌های تـهران، در تمامی روزهای غیر تعطیل، از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 صبح تا 18 عصر و در روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 13 فعال می‌باشند .

همچنین نـمایندگی‌های شهرستان، در تـمامی روزهای غیرتعطیل، در شیفت صبح از شنبه تا چـهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 13 و در شیـفت عصر از ساعت 16 تا 20 عصر و نیز در روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 13 فعال هستند.

فرایند رهگیری مرسولات تیپاکس به چه صورت است؟

مشتریان می‌توانند از طریق مراجعه به وب‌سایت تیپاکس،درگاه رهگیری بسته و یا تماس با شماره 8457 داخلی 3 مرسولات خود را رهگیری کنند.

نحوه عقد قرارداد و همکاری‌های متقابل با سازمان تیپاکس چگونه است؟

افرادی که علاقمند به همکاری با تیپاکس هستند می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن 41036000 داخلی 2 واحد بازاریابی، مراجعه به وب‌سایت تیپاکس بخش راهکارهای همکاری و یا تماس با شماره تلفن تیپاکس داخلی 3 از شرایط عقد قرارداد با سازمان مطلع شوند.

فرایند مربوط به عودت بار چگونه است؟

برای درخواست عودت بار، فرستنده باید درخواست عودت خود را به شعبه مبدا ابلاغ کند. گیرنده امکان عودت بار را ندارد.

در صورتی‌که بار خارج از محدوده باشد، فرایند توزیع بار چگونه است؟

شعبه مبدا موظف است در رابطه با ارسال بارهای خارج از محدوده، اطلاع‌رسانی صحیح و درستی به فرستنده  داشته باشد. زمانی که بار خارج از محدوده باشد، شماره شعبه مقصد به گیرنده اعلام می‌گردد. گیرنده می‌تواند حضوری بار را تحویل بگیرد و یا درخواست کند تا مرسوله با پیک، با هزینه خود گیرنده، برایشان ارسال گردد.

فرآیند پیگیری برای دریافت هزینه اضافی چگونه است؟

مشتری می‌تواند با واحد صدای مشتری 8457 تماس بگیرد و مبلغ درج شده در فاکتور، مبلغ اضافی دریافت شده و نحوه پرداخت (نقدی و یا غیر نقدی) را به کارشناس واحد پشتیبانی اعلام کند. پس از گزارش‌نویسی دقیق کارشناس، پرونده جهت پیگیری به واحد مربوطه ابلاغ می‌گردد.

فرایند ارسال مرسوله‌های شکستنی چگونه است؟

اجسام شیشه‌ای و شکستنی جزو ممنوعات ارسال محسوب می‌شوند. ارسال مرسولات این بخش در صورتی که بسته‌بندی مناسب و مورد تایید تیپاکس داشته باشند، بلامانع است و با مسئولیت فرستنده ارسال می‌گردند.

فرایند تغییر آدرس گیرنده چگونه است؟

برای تغییر آدرس گیرنده، فرستنده باید درخواست خود مبنی بر تغییر آدرس را به شعبه مبدا ابلاغ کند. پس از آن هماهنگی‌های لازم برای تغییر آدرس صورت می‌گیرد.

فرایند پیگیری عدم جمع‌آوری مرسوله چگونه است؟

در صورتی که فرستنده برای ارسال بسته با شعبه تماس گرفته اما مرسوله جمع‌آوری نشده باشد، می‌تواند با واحد صدای مشتری به شماره 8457 تماس بگیرد. مورد به واحد پیگیری ارجاع و برطرف می‌شود.

فرایند پیگیری عدم توزیع مرسوله چگونه است؟

در صورتی که بار شعبه مقصد رسیده و ظرف 24 ساعت توزیع نشده باشد، مشتری می‌تواند برای پیگیری با واحد صدای مشتری 8457 تماس بگیرد. تقاضای مشتری توسط کارشناس صدای مشتری ثبت شده و از شعبه مقصد، جهت توزیع پیگیری می‌شود.

فرایند پیگیری برای کسر محتویات داخل مرسوله چگونه است؟

مشتری می‌تواند با واحد صدای مشتری به شماره 8457 تماس گرفته، تعداد کلی اقلام و تعداد دقیق کسرشده را به کارشناس صدای مشتری اعلام کند. کارشناس گزارش را ثبت کرده و آن را جهت پیگیری به واحد مربوط ابلاغ می‌کند.

فرایند پیگیری رفتار نامناسب با مشتری چگونه است؟

در صورت برخورد نامناسب با مشتری، مشتری می‌تواند با صدای مشتری به شماره 8457 تماس گرفته گرفته و مورد مربوطه را گزارش دهد. با توجه به اینکه تیپاکس به شدت بر روی برخورد مناسب با مشتریانش دقیق است، به فوریت به  این موضوع رسیدگی می‌شود.

12 دیدگاه برای شعب تیپاکس اهواز دو – کمپلو

  1. معصومه شرفی

    واقعاشلخته وبینظم بودن تاکجاتواین مملکت بی صاحب..من خودم گیرنده هستم هیچ بسته ای دستم نرسوندن ولی کدپیگیری وقتی میزنم نوشته بسته به گیرنده تحویل داده شد.کی جوابکوهست تماس تلفنی هم که اصلاپاسخ نمیدن

  2. blank

    غالب نیسی

    یعنی اگه گفتم افتضاحه خیلی خیلی مراعاتشون کردم.بابا ما الان ۶ روزه بستمون نرسیده یعنی چی

    • blank

      خوزستان خبر

      سلام باید با مستندات باشه گفته های شما کهی می توانید در انتهای این مطلب درج کنید.

  3. blank

    سلیمانی

    منم چند روزه زده توزیع در شهر مقصد اهواز ولی هیچکسی نه بهم زنگی زد و نه من میدونم کدوم شعبه اهواز قراره بیاد که بشون زنگ بزنم 😢

    • blank

      سهیل سعدونی

      منم همینطور

  4. blank

    حنا

    من ۵ روز بسته ام نوشته اهواز هنوز به دستم نرسیده خجالت آور تیباکس

    • blank

      خوزستان خبر

      از تیپاکس پیگیر شوید.شاید در شعبه باشد.برگشت خورده باشد

      • blank

        معصومه شرفی

        ماانمیدونیم ب کدوم شعبه سربزنیم هیچ شعبه ای تماس پاسخ نمیدن نه

  5. blank

    صادق

    بخدا غلط کردیم فقط وسایلمون بدید . همشون دزد و دروغگو و بدون برنامه اشتباه نکنید پیاده بفرستید و با تیپاکس نفرستید ۲۰ روزه تا الان نرسیده

  6. blank

    حسن

    مبدا پرداخت کردم مرسوله که رسید پول ازم خواست بهش ندادم مرسوله روبرگشت خورد یه مسولی هم نیست جواب گویه من باشه بعدهم ساعت ۱۲شب این قانونه دوجا باید پول بگیرن یا باج حساب میشه

  7. blank

    طرفی

    یکی از ضعیف ترین و بد ترین شعبه ی ک تو زندگیم دیدم چ وضعشه ما وسایلمون رو میخواییم اینطوری ک نمیشه رسیدگی کنین

  8. blank

    عادل

    سلام مرسوله تاالان ۴ روزه میزنه در حال توزیع درشهره ودستم نرسیده وکلی هزینه باید پرداخت کنم بحساب اینکه تیپاکسه وسریعه..کجاش سریعه؟؟ شعبه کمپلو هم اصلا جوابای تلفنو نمیده…ولی تواین مملکت همه چی طبیعیه

    • blank

      خوزستان خبر

      سلام.می توانید اسناد خود را در همین مطلب در هنگام درج نظر منتشر نمایید.جهت مشاهده مسئولان تیپاکس.بیشک خوزستان خبر نمایش دهنده اطلاعات این شعب است اما مسئول این شرکت ها نیست.اما پیام های شما نیز بیشک توسط عاملان تیپاکس اهواز دیده خواهد شد و بی تاثیر نیست.

  9. blank

    جعفری

    متاسفانه نمایندگی کمپولو اصلا جواب نمیده و به موبایل هم زنگ میزنیم رد میکنن

  10. blank

    فرزانه سواددار

    وای بستم دو میخوام امروز .نسبت در توزیع سطح شهر.اگه امروز دستم نیاد چکار کنم

  11. blank

    علی عقباوی

    خدمات بسیار ضعیف و جنس شکسته به دستم رسیده

    • blank

      خوزستان خبر

      می توانید مشتنداد را در زیر نظر پیوست کنید

  12. blank

    میلاد زارعی

    سلام بار من الان 2 روزس که زده در مسیر توزیع ولی نرسیده دستم

دیدگاه خود را بنویسید