- شعب تیپاکس اهواز چهار – گلستان
- آدرس :اهواز ،گلستان-بوستان-خیابان خوش-مجتمع تجاری آرتمیس
- تماس : 06133344633
- ساعات کاری : شنبه الی چهارشنبه صبح ساعت 8 الی 13 و بعد از ظهر ساعت 16 الی 20 / پنجشنبه ساعت 9 الی 13
خوزستان خبر هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما با این آگهی ندارد.با مطالعهی راهنمای خرید امن، آسودهتر معامله کنید.قبل از هر گونه مراجعه حضوری و پرداخت اطمینان حاصل کنید.
سوالات متداول
مشتریان چگونه میتوانند سوالات، پیشنهادات و شکایت خود را با مسئولین تیپاکس در میان بگذارند؟
مشتریان میتوانند برای دریافت پاسخ سوالات با تلفن تیپاکس داخلی 3، پیشنهادات داخلی 5 و برای شکایت با داخلی 4 تماس بگیرند .
علت برگشت مرسولات و عدم تحویل چیست؟
مرسولاتی که به دلایـل نقص نشانی گیرنده، نقل مکان گیرنده، مختوش شدن آدرس وعـدم پاسخگویی مشتری، امکان تحـویل آن به گیرنده وجود ندارد طی 72ساعت کاری به فرستنده عودت داده میشود.
ساعت و روزهای کاری نمایندگیهای تیپاکس چگونه است؟
کلیه نمایندگیهای تـهران، در تمامی روزهای غیر تعطیل، از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 صبح تا 18 عصر و در روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 13 فعال میباشند .
همچنین نـمایندگیهای شهرستان، در تـمامی روزهای غیرتعطیل، در شیفت صبح از شنبه تا چـهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 13 و در شیـفت عصر از ساعت 16 تا 20 عصر و نیز در روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 13 فعال هستند.
فرایند رهگیری مرسولات تیپاکس به چه صورت است؟
مشتریان میتوانند از طریق مراجعه به وبسایت تیپاکس،درگاه رهگیری بسته و یا تماس با شماره 8457 داخلی 3 مرسولات خود را رهگیری کنند.
نحوه عقد قرارداد و همکاریهای متقابل با سازمان تیپاکس چگونه است؟
افرادی که علاقمند به همکاری با تیپاکس هستند میتوانند از طریق تماس با شماره تلفن 41036000 داخلی 2 واحد بازاریابی، مراجعه به وبسایت تیپاکس بخش راهکارهای همکاری و یا تماس با شماره تلفن تیپاکس داخلی 3 از شرایط عقد قرارداد با سازمان مطلع شوند.
فرایند مربوط به عودت بار چگونه است؟
برای درخواست عودت بار، فرستنده باید درخواست عودت خود را به شعبه مبدا ابلاغ کند. گیرنده امکان عودت بار را ندارد.
در صورتیکه بار خارج از محدوده باشد، فرایند توزیع بار چگونه است؟
شعبه مبدا موظف است در رابطه با ارسال بارهای خارج از محدوده، اطلاعرسانی صحیح و درستی به فرستنده داشته باشد. زمانی که بار خارج از محدوده باشد، شماره شعبه مقصد به گیرنده اعلام میگردد. گیرنده میتواند حضوری بار را تحویل بگیرد و یا درخواست کند تا مرسوله با پیک، با هزینه خود گیرنده، برایشان ارسال گردد.
فرآیند پیگیری برای دریافت هزینه اضافی چگونه است؟
مشتری میتواند با واحد صدای مشتری 8457 تماس بگیرد و مبلغ درج شده در فاکتور، مبلغ اضافی دریافت شده و نحوه پرداخت (نقدی و یا غیر نقدی) را به کارشناس واحد پشتیبانی اعلام کند. پس از گزارشنویسی دقیق کارشناس، پرونده جهت پیگیری به واحد مربوطه ابلاغ میگردد.
فرایند ارسال مرسولههای شکستنی چگونه است؟
اجسام شیشهای و شکستنی جزو ممنوعات ارسال محسوب میشوند. ارسال مرسولات این بخش در صورتی که بستهبندی مناسب و مورد تایید تیپاکس داشته باشند، بلامانع است و با مسئولیت فرستنده ارسال میگردند.
فرایند تغییر آدرس گیرنده چگونه است؟
برای تغییر آدرس گیرنده، فرستنده باید درخواست خود مبنی بر تغییر آدرس را به شعبه مبدا ابلاغ کند. پس از آن هماهنگیهای لازم برای تغییر آدرس صورت میگیرد.
فرایند پیگیری عدم جمعآوری مرسوله چگونه است؟
در صورتی که فرستنده برای ارسال بسته با شعبه تماس گرفته اما مرسوله جمعآوری نشده باشد، میتواند با واحد صدای مشتری به شماره 8457 تماس بگیرد. مورد به واحد پیگیری ارجاع و برطرف میشود.
فرایند پیگیری عدم توزیع مرسوله چگونه است؟
در صورتی که بار شعبه مقصد رسیده و ظرف 24 ساعت توزیع نشده باشد، مشتری میتواند برای پیگیری با واحد صدای مشتری 8457 تماس بگیرد. تقاضای مشتری توسط کارشناس صدای مشتری ثبت شده و از شعبه مقصد، جهت توزیع پیگیری میشود.
فرایند پیگیری برای کسر محتویات داخل مرسوله چگونه است؟
مشتری میتواند با واحد صدای مشتری به شماره 8457 تماس گرفته، تعداد کلی اقلام و تعداد دقیق کسرشده را به کارشناس صدای مشتری اعلام کند. کارشناس گزارش را ثبت کرده و آن را جهت پیگیری به واحد مربوط ابلاغ میکند.
فرایند پیگیری رفتار نامناسب با مشتری چگونه است؟
در صورت برخورد نامناسب با مشتری، مشتری میتواند با صدای مشتری به شماره 8457 تماس گرفته گرفته و مورد مربوطه را گزارش دهد. با توجه به اینکه تیپاکس به شدت بر روی برخورد مناسب با مشتریانش دقیق است، به فوریت به این موضوع رسیدگی میشود.
سعید –
سلام
من از ساعت هشت و نیم ایستادم و الان که ساعت حدود ده و نیم هستش تازه تشریف اوردن.
برخورد بسیار بد، میشد برخورد فیزیکی کرد اما شعورمو نیاوردم پایین
مستندات چی بدم؟از عطاری و لوازم برقی کنارت ک شاهد بودن بگم؟ وقتی خودم الان ایستادم؟
خب بیشعور مگه نمیتونستم مثل خودت بد دهنی کنم یا بد برخورد کنم؟ خونه م هم گلستان خیابان اردیبهشته
فوقش ۳ سال از من کوچیکتری، برو نحوه برخورد یاد بگیر
مهدی شریفی –
بنده از ساعت چهار بعداز ظهر منتظرم دفتر باز بشه تا الان که ساعت ۵ و ۴۵ دقیقه هست باز نشده افتضاح به تمام معیار هست
علی رضا –
بی کیفیت ترین و بی نظم ترین تیپاکس اهواز هستند
یاسرغزلاوی –
سلام دیروز پیک امده نرسیدم بهش مسج داده تیپاکس هستم از دیروز تا حالا زنگ میزنم مسج میدم جواب نمیده و مرسوله رو تحویل نداده تلفن ثابت شرکت هم زنگ میزنم جواب نمیدن
خوزستان خبر –
سلام.باید کد پیگیری خودتون رو در سایت تیپاکس در رهگیری مرسوله دنبال کنید.
معمولا به نزدیک ترین شعبه نزدیک به شما بازگشت می خورد.می توانید مراجعه حضوری کنید
یاسرغزلاوی –
سلام دیروز پیک امده نرسیدم بهش مسج داده تیپاکس هستم از دیروز تا حالا زنگ میزنم مسج میدم جواب نمیده و مرسوله رو تحویل نداده
مشتری –
یکی از افتضاح ترین دفاتر تیپاکس در سطح ایران.
پول بیشتر از تعرفه دریافت میکنه. بیش از یک هفته تاخیر در تحویل مرسوله . رفتار نامناسب در حد توهین به مشتری.
نه تنها باید در اونجا رو بست بلکه باید محاکمه هم بشید
خوزستان خبر –
سلام .لطفا مستندات ارائه دهید.می توانید در انتهای مطلب در نظر بعدی خود تصاویر را اضافه کنید
شهابی –
متأسفم برای خدمات بدون پشتیبانی و عدم پاسخگویی
تیپاکس هیچ تفاوتی با سایر شیوه های پستی ندارد بلکه بسیار هم کُند تر است
خوزستان خبر –
ضمن سلام شما می توانید مستندات خود را در انتهای همین مطلب درج کنید.