داخل یک نامه چه می توان قرار داد؟
مرسولات نامه صرفاً میبایستی حاوی اسناد، مدارک و مکاتبات باشد و قراردادن هر نوع شیء و کالا در مرسولات نامه ممنوع است.
کسب و کار | , |
---|---|
کشور |
ایران |
استان |
خوزستان |
شهر | |
منطقه | |
برند |
پست جمهوری اسلامی ایران |
خوزستان خبر هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما با این آگهی ندارد.با مطالعهی راهنمای خرید امن، آسودهتر معامله کنید.قبل از هر گونه مراجعه حضوری و پرداخت اطمینان حاصل کنید.
[su_gmap address=”اداره پست پردیس اهواز” zoom=”15″ title=”اداره پست پردیس اهواز”]
مرسولات نامه صرفاً میبایستی حاوی اسناد، مدارک و مکاتبات باشد و قراردادن هر نوع شیء و کالا در مرسولات نامه ممنوع است.
فرستنده محترم میتواند با مراجعه به اداره پست مبداء سرنوشت مرسوله ثبتی خود را پیگیری نموده و در صورت مفقودی یا آسیب دیدگی، مطابق مقررات، درخواست جبران خسارت نماید.
مشتری محترم میتواند هرگونه سؤال، شکایت، تشکر و موارد مشابه را باشماره ارتباطات 193 در میان گذاشته و یا در سامانه ثبت شکایات به نشانی https://eop.post.ir/ورود اطلاعات نماید.
مرسولات پیشتاز پس از دو بار مراجعه در صورت حاضر نبودن گیرنده در نشانی به مدت 5 روز در باجه معطله نگهداری می شود. این مدت برای مرسولات سفارشی و امانت 15 روز است. مرسولات رستانت نیز به مدت 2 ماه در باجه معطله نگهداری میشود.
بله به همین منظور سامانه ebazar.post.ir جهت عرضه محصولات به صورت الکترونیکی ایجاد و مشتریان می توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به خرید محصولات اقدام که در نهایت مرسوله توسط پست در نشانی گیرنده تحویل خواهد شد. همچنین متقاضیان می توانند با استفاده از امکانات این سامانه محصولات خود را عرضه نمایند(جهت دریافت غرفه در سامانه به ادارات پست مراجعه شود)
مشتریان محترم به منظور دریافت خدمات پستی از طریق عقد قرارداد، میتوانند به ادارات کل پست استان/ مناطق پستی تهران یا اداره کل بازاریابی و فروش شرکت ملی پست مراجعه نمایند.
مرسولات دریافتی از سازمانهایی مانند ناجا، ثبت احوال و ثبت اسناد به محض وصول، با توجه به نوع سرویس (سفارشی/ پیشتاز/ ویژه) و مطابق با زمان بندی مربوطه به گیرنده تحویل شده و پست نقشی در فرآیند صدور مدارک و موارد مشابه ندارد.
بله. در صورتي كه كارت پستال شرايط مورد نظر قوانين پستي را دارا باشد، ميتوان آن را بدون قرار دادن درون پاكت پست نمود. اين شرايط عبارتند از: كارت پستال بايد از نوع كاغذ مقاوم يا مقوا ساخته شده باشد و فاقد نقاط برجسته يا برآمدگي باشد. سمت ديگر كارت كه مصور نيست ميبايست به درج نشاني فرستنده و گيرنده و احياناً يادداشتهاي فرستنده اختصاص پيدا كند.
هنگام نوشتن نشانی، نكات زير را حتماً رعايت كنيد:
هنگام ارایه سرویس مرسولات عادي به مشتری رسید ارایه نمی شود و در مقابل تحويل این مرسولات به گیرنده نیز رسيدي از گیرنده دريافت نمی شود ولی در سرویس های ثبتی تحویل و تحول ها با ارایه رسید همراه است.
حداكثر وزن مراسلات پستي، به شرح زير تعيين شده است:
حداكثر زمان تحويل يك مرسوله پيشتاز به مقصد مراکز استان ها 48 ساعت و سایر نقاط 72 ساعت خواهد بود.
مرسولات پستی که به عللی از جمله نقص نشانی گیرنده، عدم مراجعه گیرنده برای دریافت مرسوله ثبتی، نقل مکان گیرنده، شناخته نشدن گیرنده در نشانی مندرج روی مرسوله، فوت گیرنده و مانند آن توزیع نشود؛ به فرستنده محترم عودت می گردد.
باجه های پستی از ساعت 8 تا 14.30 در روز های شنبه تا چهارشنبه و 8 تا 13.30 در روزهای پنجشنبه، غیر از روز های تعطیل اقدام به قبول مرسوله از فرستنده محترم مینمایند. همچنین در باجههای مرکزی مناطق پستی تهران و باجههای مشخص شده دیگر (به پرتال اداره کل پست استان مربوطه به نشانی post.ir مراجعه گردد) خدمات قبول مرسولات پستی در ساعت عصرگاهی و روزهای تعطیل ارایه میگردد. همچنین پستچی از ساعت 8 صبح تا توزیع آخرین مرسوله در روزهای غیر تعطیل اقدام به توزیع مرسولات مینماید. لازم به ذکر است مرسولات سرویس ویژه در روزهای تعطیل نیز در نشانی گیرنده محترم تحویل میگردد. ضمناً ادارات پست در روزهای، اول نوروز، سیزده فروردین، اعیاد فطر و قربان، عاشورا، 28صفر و 21 رمضان تعطیل میباشد.
گیرنده محترم میتواند از طریق تماس با اداره پست محل اقامت خود نسبت به برقراری ارتباط با پستچی محل استقرار خود اقدام نماید.
برای تحویل مرسولات ثبتی، پستچی به نشانی گیرنده محترم مراجعه مینماید. چنانچه گیرنده محترم به هر علت در نشانی مندرج روی مرسوله حضور نداشته باشد، پستچی اقدام به صدور اطلاعیه ورود نموده و به اطلاع گیرنده محترم می رساند در روز و ساعت مشخصی مجدداً جهت تحویل مرسوله اقدام مینماید. در صورتی که در مراجعه بعدی نیز تحویل مرسوله مقدور نگردد، پستچی اقدام به صدور برگ اطلاعیه مجدد نموده و از گیرنده محترم تقاضا مینماید تا به نشانی مشخص شده اداره پست مراجعه و نسبت دریافت مرسوله خود اقدام نماید. این اطلاعیه ورود در صندوق پستی مکان و یا در هر محل دیگر در دسترس گیرنده، قرار داده میشود.
مشتری محترم میبایستی به منظور رهگیری مرسولات ثبتی قبض رسید یا شماره بارکد مرسوله را در اختیار داشته باشد. پس از آن به نشانی tracking.post.ir مراجعه و با ورود شماره بارکد مرسوله در باکس مربوطه اقدام به رهگیری مرسولات در تمام مراحل قبول، رهسپاری و توزیع نماید.
با استفاده از اپلیکیشن پستخونه روگوشیهای هوشمندتان، میتوانید سفارشات پستی خودتان را ثبت کنید و با دریافت کد پیگیری موقت به نزدیکترین باجه پستی مراجعه و مرسوله خودتان را ارسال نمایید.
اگر نشانی به طور دقيق، همراه با كد پستي روي پاكت نامه درج شده باشد، زمان تحويل نامههاي عادي درون شهري 24 تا 48 ساعت و بين شهري 48 تا 72 ساعت خواهد بود. البته اين مدت، به زمان انداختن نامه در صندوق بستگي دارد که ساعت تخلیه صندوق پستی سطح معابر بر روی این صندوق ها درج شده است.
هنوز حساب کاربری ندارید؟
ایجاد حساب کاربری
سینا –
پردیس اهواز یه نامه رسون داره به نام ع ### ح #### اخلاق صفر ادب هیچ نداره اصلا درست برخود نمیکنه همیشه طلبکاره از مردم نمیدونم کجا باید ازش شاکی بشیم هیچ جا پاسخگو نیست الا یک هفته بسه رو تحویل گرفته ولی واسه من نیورده ????
فاطمه –
درحالی که خونه بودیم باز همزدنعدم حضور و تحویل باجه معطله دادن!!!!!کارشوون افتضااح
چرا این پست جمع نمیشه!!!!!
زهرا –
یعنی خیلی مزخرف هستن افتضاحه خدا لعنتتون کنه هرچی مردم زنگ میزنن تلفن جواب نمیدین خحپب اون خط، صاحب مرده رو قط کنید این چه وضعشه
امین خادم سبزقبا –
من فک میکردم فقط خودم با این پستچی کم عقلشون مشکل دارم نگو معروف تو کشور شعور که هیچ لااقل سر موقع بیارید بسته رو درضمن جواب تلفن بدید الکی هم مشغول نکنید خطو مردم مثل خودتون خنگ نیستن
آبیار –
ببخشید برای من توسایت زده که بسته تحویل گیدنده داده شده ولی من هیچ بسته ای دریافت نکردم.باید ب اداره پست مراجعه کنم؟
خوزستان خبر –
سلام.عزیز این برگه جهت درج اطلاعات پست هست.ما خود پست نیستیم
گلستان –
بی ادب و بی کفایتترین سیستم پستی جهان رو داره اهواز مخصوصا پردیس
ابر –
سلام پیشنهاد میکنم شماره موبایل پستچی مربوطه را در سایت قرار دهید.
همچنین شماره دفتر رو چرا پاسخگو نیستید؟
ابر –
شماره نامه رسان سید حسین حسینی نژاد رو دارین دوستان؟ نامه من آمده برگردونده
امین –
هیچکس جواب تلفن نمیده
واقعا بدترین اداره پست اهواز هست
علی بحری مفرد –
من هم از پست منطقه پردیس اهواز بشدت. شاکی هستم،پستچی بی انصاف هر یه مدت یکی از بسته ها را نمیآورد ودرج میکندگیرنده شناسایی نشد و بسته را به باجه معطله میدهند که برای دریافتن مجددا باید هزینه داد این خیلی بی انصافی است ،پستجی های منطقه پردیس اهواز همانند راهزن عمل میکنند مخصوصاً اقایان علی پناه وچرخابی
منصوری –
سلام وقت بخیر چراکسی جواب تلفن نمیده .بستم دست شما رسیده این چند روزه چرا نمیفرستید لطفا رسیدگی شودیکی باشه جواب تلفن بده.منصوریم
رضا –
تمام ادارات پست کشور یه خط بالا و یه خط پایین کم کار و بی مسیولیت هستند و هیچ نظارتی برعملکردشون نیست و بسیار ضعیف در کار و بدتر از همه اداره ی پست پردیسه که واقعا همه رو رو سفید کرده،فقط یه سوال هست امیدوارم مسیولین جوابگو باشند،اقای مسئول شما این انتقادات میبینید؟مطالعه میکنید؟پیگری و حل و فصل میکنید؟راستی یادمه پدرم خدابیامرز میگفت پسر جان واسه کارت ارزش قایل باش و درست کار کن تا نونی که میاری سر سفره خانواده ت حلال باشه،،،،کمی تامل مسئول بی مسئولیت
فاطمه –
خواهش لطف کنید رسیدگی کنید این چه پستچی که شما گذاشتین چ اخلاقش زیر صفر
محمود –
اقاجان لااقل جواب تلفنی که بوق میخوره رو بدید مردم بیکارنیستن هرچی زنگ بزنن جواب ندید ثانیا یکم ادب و احترام به پستچیتون یاد بدهید اخلاق صفر صفر
علی –
واقعا مایه تاسفه هرچی تماس میگیرم اداره پست پردیس کسی جواب تلفن نمیده . مزخرفترین اداره پست در اهواز همین اداره پردیس هستش
محمدرضا –
بدترین پست دنیا
محمدرضا –
12 روز که سفارشم ارسال نکردین حضوری مراجعه کردم میگین فردا بیا فردا بیا
ایمان دیناروند –
بسته هاتون رو با شتر ارسال کنید زودتر میرسه. مزخرف ترین مرکز پست ایران پردیس
غزل –
چرت ترین پست دنیا
کاملا مزخرف
دیر میرسونه بسته رو و کاملا گند اخلاق
باعث تأسفه
ناصر –
سلام ضمن خداقوت پیشنهاد میکنم شماره موبایل پستچی مربوطه را در سایت قرار دهید.
همچنین شماره دفتر خودتان را هم جواب دهید.