- هتل بزرگ اندیمشک
- آدرس: استان خوزستان – اندیمشک – میدان آزادگان – جنب پارک بزرگ اندیمشک
- تلفن: 06142629294
- تلفن: 06142640991
- تلفن: 06142621000
- تلفن: 06142621001
- تلفن: 06142621002
- تلفن: 06142621003
- تلفن: 06142621004
خوزستان خبر هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما با آگهی ندارد.با مطالعهی راهنمای خرید امن، آسودهتر معامله کنید.قبل از هر گونه مراجعه حضوری و پرداخت اطمینان حاصل کنید.
هتل بزرگ اندیمشک اندیمشک در سال 1397 افتتاح شد. این هتل در 2 طبقه بنا شده است و دارای 52 باب واحد اقامتی می باشد. از لحاظ موقعیت مکانی هتل بزرگ اندیمشک در میدان آزادگان و جنب پارک بزرگ اندیمشک واقع شده است. از جاذبه های دیدنی این منطقه می توان به پل باستانی صیحه، دره تنگوان و چم سبز اشاره کرد که با پیمودن حداکثر مسافت 19 کیلومتر از هتل بزرگ اندیمشک بازدید از این اماکن امکان پذیر است. شهر اندیمشک دارای سه سد کرخه، دز و بالارود می باشد، که هتل بزرگ در فاصله 30 کیلومتری از سد کرخه و حداکثر 54 کیلومتری از سد دز و بالارود قرار گرفته است.
امکانات هتل بزرگ اندیمشک اندیمشک
عمومی
- آسانسور
- نمازخانه
- صندوق امانات
- لابی
- سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)
- سرویس بهداشتی ایرانی (طبقات)
- تاکسی سرویس
غذا و نوشيدني
- رستوران
- رستوران سنتی
- سالن صبحانه خوری
جلسه و همايش
- سالن کنفرانس
- تالار عروسی
خارج از هتل
- فضای سبز
خاص هتل
- رمپ
مديا و ديجيتال
- دارد
ديد(View) در برخي اتاق ها
- نمای کوچه
- نمای خیابان
مكالمه كاركنان
مسلط به زبان انگلیسی
راحتي در لابي
- تلویزیون در لابی
- مبل
خدمات
- روم سرویس
- پذیرش بیست و چهار ساعته
- لاندری
- خدمات بیدار باش
- دستگاه واکس کفش
- تبدیل ارز
- فکس
- اتاق چمدان
- فتوکپی
اینترنت رایگان در لابی و اتاق ها
پارکینگ دارد
آموزش خوزستان خبر در خصوص انتخاب هتل خوب
پیش از انتخاب هتل خوب، باید بدانید به چه محیطی نیاز دارید و چه امکاناتی برای شما مهم است. با توجه به میزان بودجه خود مناسبترین گزینه را انتخاب کنید. شاید بهتر باشد بهجای هتل، نوع دیگری از اقامتگاه، مثل هتلآپارتمان یا هتلهای ویلایی را انتخاب کنید. اگر با خانواده و بهخصوص کودکان به سفر میروید، هتل شما باید محیط مناسبی برای بازی کودکان داشته باشد؛ درحالیکه اگر یک زوج جوان هستید شاید مایل باشید در محیطی آرام و بیسروصدا اقامت داشته باشید و بتوانید در لابی هتل با آرامش گفتگو کنید. برای سفرهای کاری که ممکن است قرار ملاقات کاری در هتل داشته باشید باید هتلی با لابی مناسب برای اقامت انتخاب کنید. از وبسایت هتل کمک بگیرید و تصاویر مربوط به اتاقها و سایر قسمتهای هتل را با دقت بررسی کنید. البته همه هتلها خود را کاخی مجلل و راحت معرفی میکنند اما باید دید این ادعا چقدر تا واقعیت فاصله دارد. هتل ایدئال شما لزوماً نباید پرستاره باشد. یک هتل دو یا سه ستاره هم ممکن است بهخوبی به نیازهای شما پاسخ دهد. پسازاینکه نیازهای خود را شناسایی کردید به وبسایت هتلها و سایتهایی که نظرات مشتریان در مورد هتل قیدشده مراجعه کنید. میتوانید با هتل تماس تلفنی هم داشته باشید و اطلاعات موردنیازتان را تلفنی هم بپرسید. این کار چند مزیت دارد. در درجه اول تا حدودی متوجه کیفیت پاسخگویی و برخورد کارکنان هتل خواهید شد. علاوه بر این ویژگیهایی که توضیحی در مورد آن نیافتید را میپرسید و با اطمینان رزرو انجام میدهید. گاهی اوقات هزینه برخی امکانات در سایت درج نشده و شما تصور میکنید که این خدمت خاص، رایگان است. درحالیکه اینطور نبوده و همین نکته کوچک، بخشی از محاسبات مالی شمارا در مورد برآورد هزینه سفر، برهم میزند. هر نکتهای که برایتان مبهم بود بپرسید و با خیال راحت برنامهریزی کنید. برخی از خدمات مثل صبحانه، اینترنت، استخر و تلفن در بیشتر هتلها رایگان است. اگر هتلی که هزینه کمتری از شما میگیرد، این هزینهها را نیز بهصورت حساب شما اضافه کند، ممکن است هزینه تمامشده گرانتر از انتظار شما باشد. لذا حتماً این موارد را پیش از اقامت از کارکنان هتل جویا شوید.
وب سایت هتل ها مکان مناسبی برای جستجو و بررسی امکانات و ویژگی های هتلی است که قصد دارید در آن اقامت کنید. به طور مثال در وب سایت هتل فولتون میتوانید تمامی امکانات و قسمت های هتل را مشاهده کنید، سپس برای رزرو و اقامت در آن برنامه ریزی کنید.
برخورد کارکنان هتل
اولین چیزی در بدو ورودتان به هتل، با آن روبرو میشوید، کارکنان هتل هستند. برخورد و پاسخگویی آنها به شما کمک میکند در شهری که بهاندازه کافی با آن آشنا نیستید، با مشکلی روبرو نشوید. کارکنان باید وظیفهشناس، خوشرو و حرفهای باشند. نیازهای مشترک مسافران را بشناسند و برای آنها راهحل مناسب داشته باشند. مهمتر از همه اینکه به سؤالات و درخواستهای شما پاسخهای روشن و دقیق بدهند. مسافران معمولاً زمان زیادی در اختیار ندارند و باید در طی چند روز، حداکثر استفاده را از ایام تعطیل خود داشته باشند. کمک و حمایت کارکنان هتل میتواند از اتلاف وقت آنها جلوگیری کند.
ویژگیهای اتاق شما در هتل
مهمترین ویژگی اتاق، پاکیزگی آن است. محل خواب و استحمام شما باید کاملاً بهداشتی باشد. پیش از انتخاب هتل باید از تمیز بودن آن مطمئن شوید. لباس کارکنان و فضای بیرونی تا حدودی نشاندهنده اهمیت مدیریت هتل به نظافت است. درهرحال بهتر است در ابتدای ورود خود، همهچیز را بهدقت بررسی کنید و اگر به نظرتان تمیز نیست حتماً با مسئول هتل صحبت کنید. یکی از مواردی که به شما در انتخاب هتل خوب، کمک خواهد کرد پرسیدن درباره آخرین بازسازی هتل است. بازسازی تنها شامل نمای ظاهری نمیشود. معمولاً در بازسازیها تشکهای تخت نیز تعویض میشوند. میتوانید در این مورد نیز از مسئولین هتل سؤال کنید. بهتر است حداقل هر شش یا هفت سال در بخشهایی از هتل نوسازی صورت گرفته باشد. مورد مهم دیگر تهویه مطبوع اتاق است که حتماً باید در بدو ورودتان به اتاق کنترل شود. دمای مناسب به شما کمک میکند بهتر استراحت کنید. یک اتاق با تخت خواب، حمام و سرویس بهداشتی، تمام چیزی نیست که شما به آن نیاز دارید. اگر برای سفر کاری در هتل اقامت دارید، اتاق شما باید یک میز مناسب انجام کار با لپتاپ مثل چک کردن ایمیلها و امثال آن نیز داشته باشد. برخی از افراد در سفر هم از تماشای سریال تلویزیونی موردعلاقه خود دست نمیکشند. اگر شما از این دسته افراد هستید، اتاق شما در هتل باید فضای مناسبی برای مشاهده تلویزیون داشته باشد. این فضا باید شامل یک تلویزیون که همه شبکهها را نمایش دهد و یک مبل راحتی روبروی آن، باشد.
نکات مهم در انتخاب یک هتل خوب، ایمن و با امکانات
اگر هتل شما در دل طبیعتی زیبا قرارگرفته، توجه به چشمانداز پنجره اتاق نیز میتواند مهم باشد. پنجرهای روبهدریا و یا جنگل که خورشید، صبح زود از آن وارد اتاق شود و به شما صبحبهخیر و خوشامد بگوید.
اینترنت رایگان
وابستگی ما به اینترنت به حدی است که هیچ کجا نمیتوانیم بدون آن امور روزانه خود را بگذرانیم. بهویژه هنگام سفر، به دلیل نیاز به برقراری ارتباط با خانواده و دوستان، برای کنترل هزینهها، نیاز به برنامههای ارتباطی اینترنتی دارید. مهم است که در اتاق شما اینترنت باکیفیت مناسب وجود داشته باشد. استفاده از اینترنتی که فقط در فضای لابی در دسترس باشد، دشوار است. تصور کنید از یکی از مکانهای دیدنی شهر بازگشتهاید. مسلماً خسته هستید و نیاز به استراحت دارید. در چنین شرایطی حضور در لابی برای چک کردن پیامهای شبکههای اجتماعی و یا ایمیلها، کاری ساده و خوشایندی به نظر نمیرسد. اگر سرویس اینترنت در اتاقهای هتل نداشته باشید باید دستکم از پوشش دهی اینترنت سیمکارت تلفن همراه خود اطمینان کسب کنید.
فضای هتل
چه فضایی مدنظرتان است؟ طراحی هتل میتواند لوکس و مجلل، سنتی، مدرن و … باشد. اگر تمایل دارید گاهی در لابی هتل بنشینید و کتاب یا مجله بخوانید بهتر است هتلی را انتخاب کنید که فضای آرام و مناسبی برای این کار داشته باشد. یک فضای آرام با مبلمان راحت و صدای موسیقی ملایم میتواند انتخاب مناسبی باشد. اگر قرار است با کسی ملاقات داشته باشید نیز باید لابی مناسبی در اختیارتان باشد. آراستگی لابی مهم است زیرا بهعنوان فضای عمومی هتل، نحوه مدیریت و رسیدگی به هتل را نمایش میدهد.
غذاهای هتل
اگر به منطقهای سفر میکنید که عادتهای غذایی مردم آنجا با شما تفاوت زیادی دارد بهتر است به تنوع غذایی رستوران هتل اهمیت دهید. درصورتیکه غذای بومی موردپسندتان نبود باید گزینه دیگری پیش روی شما باشد. بهویژه وقتی به کشورهای آسیای شرقی یا مناطقی که غذای دریایی دارند سفر میکنید، باید تفاوت ذائقه را در نظر داشته باشید. علاوه بر تنوع، کیفیت غذا نیز اولویت بالایی دارد. در کنار طعم و رنگ و بو، غذای خوب باید سالم و بهداشتی تهیهشده باشد. مواد اولیه تازه و به روش بهداشتی طبخ شدهاند و سلامت شما را بهویژه در این چند روزی که مهمان هتل هستید تضمین کند.
امکانات هتل خوب
همانطور که اشاره کردیم، گاهی هتلی که به نظر ارزانقیمت است به دلیل نداشتن امکانات اولیه، هزینههای شما را بالا میبرد. در انتخاب محل اقامت، بهتر است هزینه تمامشده را در نظر بگیرید. برخی از هتلها صبحانه رایگان دارند و برخی بابت این وعده نیز از شما هزینه دریافت میکنند. اگر با اتومبیل شخصی به مسافرت رفتهاید داشتن پارکینگ نیز از امکانات بسیار مهم هتل است. در این صورت شما نه هزینه اضافی بابت پارکینگ پرداخت میکنید و نه نگران جای پارک و یا امنیت خودروتان خواهید بود. مجهز بودن به استخر یا سالن ورزشی نیز برای اینکه تنشهای راه را کاهش دهید مناسب است. تعدادی از هتلها این امکانات را در اختیار شما خواهند گذاشت و روزهای سفرتان را پرنشاطتر میکند. خیلی از ما ایرانیها ترجیح میدهیم در روزهای سفر شبزندهداری کنیم و تا پاسی از شب بیدار باشیم؛ بنابراین بهتر است پشتیبانی هتل در بخشهای مختلف 24 ساعته باشد. بهویژه اگر مسافر خارجی داشته باشد که به دلیل اختلاف ساعت، زمانبندی خوابشان به هم میخورد و ممکن است هر ساعتی از شبانهروز به کمک کارکنان هتل نیاز داشته باشند.
محل قرار گرفتن هتل
چه به سفر کاری برویم و چه تفریحی، بهتر است هتلی در نزدیکی محلهای موردنظرمان انتخاب کنیم تا سریعتر، راحتتر و کمهزینهتر به مقصدی که در آن شهرداریم برسیم. در سفرهای تفریحی هتلهای نزدیک به جاذبههای گردشگری انتخاب مناسبتری هستند. یکراه ساده برای انتخاب هتل، استفاده از نقشههای آنلاین مانند گوگل مپ است. پس از یافتن هتلهایی که در محدوده موردنظر ما وجود داشتند، امکانات را بررسی و بهترین گزینه را انتخاب کنید. البته اگر هتل منتخب شما سرویس اختصاصی رفتوآمد داشته باشد که عالی است. در این صورت بدون نیاز به گوگل مپ و پرسوجو میتوانید به هرکجای شهر محل اقامت خود رفتوآمد کنید.
اگر با اتومبیل شخصی به مسافرت رفتهاید داشتن پارکینگ نیز از امکانات بسیار مهم هتل است. در این صورت شما نه هزینه اضافی بابت پارکینگ پرداخت میکنید و نه نگران جای پارک و یا امنیت خودروتان خواهید بود.
حمایت از مشتری
یک ویژگی خوب برای هتلها، حمایتهایی است که خارج از وظایف خود بر عهده میگیرند. اگر به دارو نیاز یا هر چیزی که فرض کنید تا امروز اتاق را رزرو کردید، امروز متوجه میشوید پرواز شما لغو شده و ناچار هستید یک روز دیگر، میهمان هتل باشید. شما انتظار دارید هتل به شما اجازه دهد یک روز دیگر از اتاق استفاده کنید. حتی اگر همه اتاقهای هتل، رزرو شده باشد، مسئول هتل میتواند به شما کمک کند در هتلی دیگر اتاق بگیرید. برخی از هتلها فردی را بهعنوان کانسیرج یا دستیار مهمان استخدام میکنند. این فرد به میهمانان در تهیه بلیت هواپیما، قطار، اماکن دیدنی، رستوران و … کمک میکند. کارکنان هتلها نماینده مردم آشنا به گوشه و کنار شهر هستند و بهرسم میهماننوازی باید به مسافران کمک کنند و اطلاعات کامل و دقیقی در اختیار آنان بگذارند.
بهطور خلاصه باید نیازها و هزینههای خود را در نظر گرفته و مطابق با آن بهترین گزینه را انتخاب کنید. اگر در جستجوی مجللترین هتل نیستید، خود را درگیر ستارهها نکنید. گاهی ممکن است یک اقامتگاه روستایی ساده که با غذاهای محلی از شما پذیرایی میکند بهخوبی تمام نیازهای شمارا مرتفع کند و خاطره خوشی از سفر در ذهن شما باقی بگذارد. مزایا و معایبی که در سایتهای اینترنتی در مورد این اماکن ذکرشده توجه کنید. بهترین منابع دریافت اطلاعات افرادی هستند که نظرات خود را در مورد هتلها در سایتهای اینترنتی مختلف ثبت کردهاند. دقت داشته باشید که نظراتی که مربوط به یک سال اخیر باشند از اعتبار بیشتری برخوردار هستند.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.