حوادث

گزارش تبعات اجتماعی تعطیلی های گرد و غبار را در سطح ملی پیگیری می کنیم

به گزارش خوزستان خبر بخش اخبار اجتماعی استان از اهواز، محمد صادق کریمی کیا در جلسه شورای آموزش و پرورش استان خوزستان که در محل سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، باتاکید بر لزوم حمایت شورای برنامه ریزی استان از آموزش وپرورش اظهار کرد: با توجه به اینکه سوادآموزی و آموزش محور توسعه هستند باید توجه بیشتری به این موضوعات شود.

وی با بیان اینکه بیشتر از اینها باید به مسئله سواد و آموزش و پرورش ورود کنیم، گفت:  به طور حتم 16 روز تعطیلی ناشی از گرد و غبار تبعات سنگینی را برای دانش آموزان به دنبال دارد.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان بیان کرد: تهیه گزارش تبعات اجتماعی تعطیلی‌های گرد و غبار را در سطح ملی پیگیری می‌کنیم.

کریمی کیا افزود: مصوبات این جلسه را به شورای برنامه ریزی ارائه واز  طرح‌های آموزش و پرورش دفاع می‌کنیم.

وی با اشاره به اعتبارت مورد نیاز برای حوزه آموزش و پرورش عنوان کرد: با توجه تأثیر خوزستان در اقتصاد کشور به دلیل برخورداری از موقعیت‌های بالای اقتصادی این چند میلیارد تومان‌های مورد نیاز آموزش و پرورش  اصلاً اعتباری نیست که تأمین نشود.

کریمی کیا با بیان اینکه اعتبار ساخت هنرستان از طریق صدا و سیما آنقدر بالا نیست بیان کرد: در حوزه‌های سیاسی و غیره دستگاه‌ها سالانه اعتباری را دریافت کنند که برای جذب اعتبارت مورد نیاز آموزش و پرورش باید دفاع لازم را انجام دهیم.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان گفت: هر چقدر به آموزش و پرورش به عنوان محور توسعه فعالیت کنیم  زمینه فعالیت بیشتر ایجاد می‌شود.

منبع : خبرگزاری فارس/72032

امتیاز دهید