حوادث

همه چیز در خصوص آتش سوزی قهوه‌‌‌خانه‌ کوی علوی اهواز در بازار کیان اهواز ( نبش مدرس)

اسامي نهايي جانباختگان حريق قهوه خانه نوارس منطه كيان اهواز كه امروز توسط پزشكي قانوني اهواز هويت آنها مشخص شد: به شرح زير مي باشد:

▪ 1- عادل عفري/فرزند:كريم
▪ 2-فوائد غافلي/فرزند:عبدالحيسن(مالك قهوه خانه)
▪ 3-محسن ياسري/فرزند:چويد
▪ 4-علي محيسن سبهاني/فرزند:كاظم
▪ 5-حسن حيدري/فرزند:مالح
▪ 6-عدنان عفري/فرزند:خيراله
▪ 7-علي افراوي/فرزند:احمد
▪ 8-هاشم عفراوي/فرزند:رسول
▪ 9-منصور عفراوي/فرزند:عبدالله
▪ 10-هادي بني تميم/فرزند:حميد
▪ 11-فرحان حرداني/فرزند:راهي
⚫ روحشان شاد و يادشان گراميباد…
? @khuzestankhabar

بنر خوزستان خبر به جهت تسلیت حادثه قهوه خانه نوارس اهواز

تکمیلی  18:10 – جواز دفن اجساد حادثه نوارس اهواز پس از شناسایی صادر می‌شود ?مدیرکل پزشکی قانونی خوزستان: ?پزشکی قانونی استان آمادگی دارد پس از انتقال اجساد بلافاصله مراحل قانونی مربوط به آن‌ها را انجام دهد. ? پس از انجام معاینات موردنیاز روی اجساد جواز دفن آن‌ها نیز صادر می‌شود. ?مدیرکل پزشکی قانونی خوزستان در مورد احتمال شناسایی نشدن اجساد به دلیل سوختگی گفت: مراحل شناسایی آن در مرکز DNA نیز قابل‌شناسایی است.

تکمیلی  18:00 – 2 همدست متهم اصلی حریق قهوه خانه کیان اهواز دستگیر شدند -سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان در بیان جزئیات این حادثه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک قهوه خانه در منطقه کیان شهرستان اهواز، بلافاصله ماموران پلیس و نيروهاي امدادی در محل حادثه حاضر شدند. -وی ادامه داد:با بررسی دقیق و موشکافانه کارآگاهان پلیس آگاهی از محل حادثه و انجام تحقیقات میدانی عامل اصلی حادثه که نسبت خانوادگی با صاحب قهوه خانه داشت به همراه 2 همدست دیگر خود را در کمتر از چهار ساعت شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات منسجم در مخفیگاهشان دستگیر کردند. -فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار داشت:متهمان ضمن اعتراف به بزه ارتکابی علت حادثه را اختلافات شخصی عنوان کردند.

 

تکمیلی  14:00 –برخی منابع محلی از درگیری عامل آتش سوزی #نوارس با مالک قهوه خانه در عصر روز حادثه خبر می دهند.  گفته می شود وی با حضور در محل قهوه خانه با مالک آن درگیر شده و سپس از محل خارج می شود.  منابع محلی می‌گویند متهم نیمه شب به محل قهوه خانه بازگشته و با اقدامی جنون آمیز آن را به آتش می‌ کشد.

 

 

تکمیلی  14:00 –لیست اسامی آتش سوزی اهواز – کیان (قهوه خانه)

سید احمد فاطمی 37 مرد قلبی گلستان اهواز با کد115 گلستان بستری در بخش تخصصی
عبدالحسین غافلی(صاحب قهوه خانه) 63 مرد قلبی کرمی اهواز با کد11517گانه بستری در بخش تخصصی
صلاح الهایی سحر(پرسنل آتش نشانی) 30 مرد تنگی نفس کرمی اهواز با کد115کمپلو درمان سرپایی و ترخیص
هاشم عفراوی 19 مرد سوختگی70% طالقانی اهواز باکد115کمپلو بستری در ICU
حمزه طایی 32 مرد سوختگی45% طالقانی اهواز با وسیله شخصی بستری در بخش تخصصی
فواد عاملی پور 27 مرد سوختگی 28% طالقانی اهواز با آمبولانس کرمی اهواز بستری در بخش تخصصی
مجهول الهویه مجهول الهویه نا معلوم مرد فوت طالقانی اهواز با کد115 فوت
مجهول الهویه مجهول الهویه نا معلوم مرد فوت طالقانی اهواز با کد115 فوت
مجهول الهویه مجهول الهویه نا معلوم مرد فوت طالقانی اهواز با کد115 فوت
مجهول الهویه مجهول الهویه نا معلوم مرد فوت طالقانی اهواز با کد115 فوت
مجهول الهویه مجهول الهویه نا معلوم مرد فوت طالقانی اهواز با کد115 فوت
مجهول الهویه مجهول الهویه نا معلوم مرد فوت طالقانی اهواز با کدهلال احمر فوت
مجهول الهویه مجهول الهویه نا معلوم مرد فوت طالقانی اهواز با کدهلال احمر فوت
مجهول الهویه مجهول الهویه نا معلوم مرد فوت امام اهواز باکد115 فوت
مجهول الهویه مجهول الهویه نا معلوم مرد فوت گلستان اهواز با آمبولانس آرامستان فوت
مجهول الهویه مجهول الهویه نا معلوم مرد فوت گلستان اهواز با آمبولانس آرامستان فوت

فیلم :

تکمیلی  14:00 – اعتراف مظنون اصلی آتش‌سوزی قهوه‌خانه بازار کیان اهواز به جنایت نبي‌الله خون‌ميرزايي، سرپرست فرمانداری اهواز: مظنون اصلی این حادثه به صراحت به جنایت خود اعتراف کرده است. این حادثه تعمدی بوده است و مضنونین حادثه در ظرف کمتر از چهار ساعت پس از وقوع آتش‌سوزی با اقدام مؤثر نیروی انتظامی اهواز و همکاری سربازارن گمنام امام زمان(عج) شناسایی و دستگیر شدند. مظنون اصلی این حادثه به صراحت به جنایت خود اعتراف کرده است و انگیزه عامل این جنایت شخصی بوده است. متهم اصلی این حادثه با صاحب قهوه‌خانه نسبت خویشاوندی دارد و به صراحت به جرم خود اعتراف کرده است. سایر جنبه‌های پرونده این حادثه در دست بررسی قرار دارد. در این حادثه تاکنون 11 نفر جان باخته‌اند و پنج نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم مصدوم شدند که چهار نفر از آنها در بیمارستان بستری هستند.

 

تکمیلی  04:00 – اجرای آتش سوزی قهوه خانه نوارس اهواز چه بود؟ برخی منابع محلی از درگیری عامل آتش سوزی نوارس با مالک قهوه خانه در عصر روز حادثه خبر می دهند. گفته می شود وی با حضور در محل قهوه خانه با مالک آن درگیر شده و سپس از محل خارج می شود. منابع محلی می‌گویند متهم نیمه شب به محل قهوه خانه بازگشته و با اقدامی جنون آمیز آن را به آتش می‌ کشد. در این حادثه ۱۰ نفر کشته و ۱۴ نفر مصدوم شدند.

 

 

تکمیلی  02:00 –دستگیری مظنونان حریق عمدی قهوه خانه اهواز معاون اجتماعی پلیس خوزستان:  این آتش سوزی عمدی است اما به هیچ وجه امنیتی نیست.  اختلافات شخصی باعث ایجاد حریق عمدی در این قهوه خانه و فوت 10 تن شده است و تاکنون چند مظنون در این باره دستگیر شده اند.

 

 

تکمیلی  01:00 –حق شناس، روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهواز: این حادثه راس ساعت 1:05 بامداد به سامانه 125 اطلاع داده شد که آتش نشانان 4 دقیقه بعد از 3 ایستگاه همجوار با کلیه امکانات در محل حاضر بودند. ماموران به محض ورود با شعله های سرکش آتش روبرو شدند که تمام قهوه خانه را در کام خود فرو برده بود. با وجود مصدومیت ۳ آتش نشان، 6 نفر مجروح این حادثه نجات یافته و متاسفانه 10 نفر از حاضرین در انتهای قهوه خانه محبوس و کشته شده اند.

 

 

آتش سوزی در قهوه‌‌‌خانه‌ای در بازار کیان اهواز ( نبش مدرس)

?این حادثه در ساعت ۱ بامداد رخ داده است.

 

 

تصاویر :

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها