حوادث

? همه چیز در خصوص کودک آزاری در شهرک طالقانی | کودک آزاری وحشیانه پدرومادر در ماهشهر

نفسم بند آمده، کمک کنید ‌ | دو روزهِ که عکس و فیلمشان همه جا با من هستند، هیچ کلمه‌ای را پیدا نکردم، تا با آن خودم را تسکین بدهم، حتی ذکر خدا! تسکین امروزم خیانت به خداست. ‌ بغض دارد، خفه‌ام می‌کند، حتی از خودم هم بیزارم، و ناخودآگاه اشک و ناچاری، نوشتن را سخت می‌کند. خبر و تصاویر حکایت از آن داشتند که سه کودکِ مادر از دست داده، به طرز فجیعی در یک منزل یک دیوسیرت یا بیمار روانی نگهداری می‌شوند. ‌ آلت شکنجه آنان چکشی بود که خیلی از استخوان‌های نحیف آنان را شکسته و از حالت طبیعی خارج کرده و گویا به خاطر اینکه صدای فریاد ناشی از درد آنان مزاحمتی نگردد، دهان آنان را چسب فوری می‌زدند! ‌ از تصاویر برای من آسان است که سن آن‌ها را بدانم، دو دختر ۱۳ و ۶ و احتمالا پسر ۳ ساله، وضعیت دختر ۱۳ ساله که مورد آزار جسمی و روحی شدیدی قرار گرفته بود، حتی از زندانیان بد‌ترین شکنجه‌گاه‌ها بد‌تر بود، نگاهش نه تنها دینم بلکه انسانیتم را به چالش می‌کشد. ‌ دختر عزیزم! واقعا تو این طوری شکنجه می‌شدی، و من در کنار سفره پر از غذا‌های رنگین می‌نشستم و درجه کولر را به دلخواه خود تنظیم می‌کردم، تف بر من! ‌ دخترکم، پسرکم! آیا می‌دانستید؟ وقتی خواهرتان زیر ضربه‌های چکش و میله داغ شکنجه می‌شد، و فقط با چشمانش از شما کمک می‌خواست و شما از ترس می‌لرزیدید، خدا همراه شما می‌گریست! اما ما‌ها مشغول این بودیم که برای مسافرت به کدام منطقه خوش آب و هوا برویم و خوش بگذرانیم، لعنت به ما! ‌ بهزیستی، نیروی انتظامی، فرماندار و… تو کجا بودی که آسمان دید و تو کور بودی،  ای کاش می‌شد، بعضی حیوانات را به حرف آورد؛ شاید درس محبت را از آن‌ها یاد بگیریم، زیرا انسانیت نزدیک خط پایان است.

 

?فرماندار بندر ماهشهر در رابطه با یک مورد کودک آزاری در شهرک طالقانی این شهرستان به ایرنا گفت: در جریان این کودک آزاری دستگاه قضایی با جدیت و به سرعت ورود کرد و پدر خانواده در روز اول حادثه اقرار به ارتکاب جرم کرده بود، دستگیر و راهی زندان شد.

?محسن بیرانوند افزود: نامادری نیز که تحت تعقیب قرار گرفته بود روز گذشته دستگیر شد و در حال حاضر تحت قرار است.
? وی در ادامه با بیان اینکه تحقیقات این پرونده در حال انجام است، خاطرنشان کرد: حکم پدر خانواده در حال حاضر صادر نشده است به دلیل اینکه بر اساس شواهد موجود نامادری بی تقصیر نبوده تا مشخص شدن دقیق جزئیات جرم ، بررسی ها ادامه خواهد داشت.

?طبق اخبار منتشره سه دختربچه حدود 12و 9 و 6ساله در منزل شخصی خانواده در حیاط خانه حبس شده و توسط پدر و نامادری خود مورد آزار و اذیت و ضرب و جرح قرار می گرفتند ، دست دختر بزرگتر به وسیله چکش شکسته شده است که پس از اطلاع همسایه ها؛ موضوع به نیروی انتظامی و فوریت های پزشکی اطلاع داده شده و مورد پیگیری قرار گرفت.
?این سه دختر بچه حاصل دو ازدواج پیشین پدر خانواده هستندکه مادر دو دختر (همسر دوم )فوت شده ومادر دخترک سوم ، پیش ازاین طلاق گرفته است.

 

مردم شهرستان #بندرماهشهر در اعتراض به کودک آزاری اخیر در این شهرستان مقابل ساختمان دادگستری تجمع کردند. معترضین خواهان برخورد جدی دستگاه قضا با کودک آزاران هستند.

 

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها