دوره های آموزشی اهواز

عصرانه متخصصین

عصرانه متخصصین

شروع: 27 بهمن 1396 ساعت 16:00
پایان: 27 بهمن 1396 ساعت 18:00
توضیحات:

 

الگویی  فوق العاده  برای افزایش درآمد شما از طریق تخصص
با این الگومی توانید حداقل ۲۰درصد درآمد خودرا افزایش دهید. 

مخاطبان این اموزش چه کسانی هستند؟

-برنامه نویسان و توسعه‌دهندگان

– متخصصین SEO و بازاریابی

– طراحان و گرافیست‌ها

– مترجم‌ها

– عکاسان 

قرارداد کارمُزدی یا حق‌الزحمه‌ای یا فریلسنری، گونه‌ای قرارداد کاری است که بر پایهٔ آن فرد یا شرکتی قول انجام کاری را برای یک کارفرما در ازای دست‌مزدی مشخص می‌دهد. آزادکار (فریلنسر) کسی است که سرویس‌ها یا خدمات خود را بدون تعهد درازمدت به کارفرما ارائه می‌کند. آزادکار معمولا ساعتی، روزانه یا پروژه‌ای دستمزد می‌گیرد و اساسا کارش کسب‌وکاری یک‌نفره است.

اصطلاح freelancer اولین بار در قرن هجدهم توسط «سر والتر اسکات» در رمان مشهور ایوانهو به کار برده شد و اشاره به سربازهایی داشت که در جنگهای قرون وسطایی به صورت مزدور و البته بدون التزام و تعهد به اربابی خاص می‌جنگیدند، یا اصطلاحا نیزه (lance) می‌زدند. بعدها واژه فریلنسر شکل‌های دیگری هم به خود گرفت و کم‌کم تبدیل به اصطلاحی رایج شد.

امروز آزادکار به معنای کسی است که با گرفتن مزد، به صورت پاره‌وقت و یا ساعتی پروژه‌ای را انجام می‌دهد. البته این روزها آزادکاری دیگر به معنی نیزه زدن و یا جنگیدن نیست! و فریلنسر کسی است که خدمات تخصصی را بدون داشتن قرارداد بلند مدت به مشتریان یا کارفرمایان ارائه می‌کند. هزینه کمتر برای پروژه‌، انتخاب مجری پروژه بر اساس موفقیت در پروژه‌های قبلی، و ارتباط نزدیک‌تر با مجری پروژه از مزایای انتخاب یک فریلنسر است.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها