فاصله

فاصله اهواز تا گناوه

فاصله اهواز تا گناوه یا گناوه تا اهواز نزدیک به 325 کیلومتر است که اگر بخواهیم این فاصله را با خودرو بدون توقف و سرعت 100 کیلومتر در ساعت طی کنیم می توانیم در مدت 3 ساعت و 50 دقیقه به مقصد برسیم.

برای طی کردن این مسیر از اهواز تا گناوه باید ابتدا در در شهر اهواز خود را به سه راه تپه برسانید ،بعد از آن خود را در مسیر بزرگراه شهید مدرس وارد کنید  و به ترتیب ادامه دهید. سه راه تپه ←  بزرگراه شهید مدرس  ← آزاد راه اهواز – بندر امام خمینی ← بزرگ راه ماشهر  – سربندر ←جاده ماهشهر  – هندیجان ← جاده دیلم هندیجان ← جاده بندر دیلم – بندر گناوه ← و در نهایت ب شهر گناوه می رسید.

برای طی کردن این مسیر از گناوه تا اهواز باید ابتدا در در شهر گناوه خود را به  فلکه انتهای جاده فضیلت برسانید ،بعد از آن خود را در مسیر  جاده بندر دیلم – بندر گناوه   ←جاده دیلم هندیجان ←جاده ماهشهر  – هندیجان← بزرگ راه ماشهر  – سربندر ←آزاد راه اهواز – بندر امام خمینی ←بزرگراه شهید مدرس و فلکه سه راه تپه و در نهایت ب شهر اهواز می رسید.

خوزستان خبر هدف از این مطلب را اطلاع رسانی به کاربران می داند.هیچ مسئولیت در قبال اشتباه بودن مسیر های گفته شده در بالا را بر عهده نمی گیرد.

(67 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها