تعبیر خواب

تعبیر خواب شیر دادن به کودک

تعبیر خواب شیر دادن ب کودک

تعبیر خواب شیر دادن به کودک

تعبیر خواب شیردادن به بچه به معنای نثار کردن و تعبیر خواب فرزند پسر هدفی معقول را نشان می دهد. خواب می گوید وقت و انرژیتان را در مسیر هدفی معقول هزینه کنید. در حقیقت، باید این چشم انداز را داشته باشید که اگر وقتی می گذارید یا از خود گذشتی می کنید، برای چه هدفی است؟
مادری که در آغوش فرزندی دارد، کاملا آگاه است عصاره وجودش را نثار چه چیزی می کند. برای او کودک عزیزترین چیزی است که دارد و می خواهد نقش خود به عنوان مادر را بازی کرده و ثمره وجودش را به بلوغ و کمال برساند.
نسرین عزیز، به هدفتان دقیق نگاه کنید. هنگامی که درک کنید هدفی که در زندگی دارید، از روی خرد و منطق انتخاب کرده اید، دیگر از دل و جان و همانند مادری دلسوز زندگی تان را وقف آن نموده و به خاطر مشکلات راه، گرفتار فرسودگی روح نمی شوید.

تعبیر خواب شیردادن مرد به بچه

ابراهیم کرمانی: اگر مردی در خواب بیند کودکی را شیر می‌داد، دلیل است او را در زندان کنند.

تعبیر خواب بچه شیر خوار

لیلا برایت: اگر بچه‌ای را در حال شیر خوردن ببینید، نشان دهنده‌ی آینده‌ای خوب و آرام است.

تعبیر خواب خوردن شیر از پستان

تعبیرگری می‌گوید:

اگر زنی ببیند از پستان او شیر جاری شده است رزق و روزی دختر او بیشتر می‌شود و مال حلال بدست می‌آورد، ‌‌‌‌‌ ولی اگر ببیند به جای شیر، خون جاری شده است مال حرام به دست می‌آورد.
اگر زنی در خواب ببیند که از پستان خودش شیر می‌خورد در کسب و کار خودش دچار کاهش و ضرر و زیان مالی می‌شود.

جابر مغربی می‌گوید: اگر زنی در خواب ببیند از هر دو پستان خودش شیر می‌خورد دچار غم و ناراحتی و ملامت و سرزنش می‌شود.
تعبیر خواب جمع شدن شیر و شیر خوردن نوزاد

تعبیر خواب شیردادن به بچه ابن سیرین

اگر زنی بیند که شیر در پستان او جمع شد، دلیل که او را فرزندی آید.
اگر کسی به خواب بیند که کودک شده بود و شیر می‌خورد، دلیل است که از مرادها بازماند.

تعبیر خواب شیردادن به بچه دیگران

مؤلف کتاب بانک جامع تعبیر خواب در مورد شیردادن به نوزاد دیگری هم تعبیری به مانند شیردادن به نوزاد دختر بیان می‌کند یعنی افزایش خرمی و نعمت به اندازه شیری که در اختیار نوزاد قرار می‌دهد.

تعبیر خواب شیر دادن به بچه دختر

مؤلف کتاب بانک جامع تعبیر خواب در مورد شیر دادن به بچه دختر این گونه بیان می‌کند که “اگر در خواب ببیند فرزند دختری دارد و به او شیر می‌دهد یعنی خرمی و نعمت بر او به میزان شیری که در اختیار فرزند دخترش قرار داده است افزون می‌شود. (در بیداری چنین بچه ای نداشته باشد) “

تعبیر خواب شیر دادن به بچه پسر

مطیعی تهرانی تعبیری را که به صورت کلی برای شیر خوراکی بیان می‌کند بدین صورت است “شیر خوردنی در خواب نعمت، برکت، سود و بهره است” بنابراین می‌توان این گونه بیان کرد که شیر دادن در خواب به معنای نثار کردن این نعمت‌ها و برکات است. اگر شیر دادن بچه پسر باشد این نعمت‌ها را بایستی در راهی منطقی نثار کرد. البته مؤلف بانک کتاب جامع تعبیر خواب شیردادن به بچه پسر را نشانه غم و اندوه بیان کرده است.

آنلی بیتون: اگر در خواب مشاهده كنید كه مادرى نوزاد خود را شیر می‌دهد، به این معنا است كه به سعادت و خوشبختى خواهید رسید.

خواب دیدم دارم به چند تا نوزاد زیبا شیر میدهم اما هر چقدر به سینه هام فشار می آوردم هیچ شیری نداشتم و رنگ شیر زرد بود تعبیرش چیست؟

پاسخ: ممکن است در روزهای اینده در بستر بیماری بروید و برای مدتی در کسالت باشید.

پرسش: خواب دیدم که زن غریبه با عجله به سمت من اومد و داشت نفس نفس میزد به من التماس کرد تا به بچش شیر بدم ولی من بهش گفتم دختر مجرد هستم و نمیتونم این کار را انجام بدم که یک مرتبه کودک را رها کرد و رفت و بعد در آغوش گرفتمش و چندین بار سعی کردم تا به این طفل شیر بدم بعد از چند مرتبه تلاش موفق شدم تا چند قطره ای به او شیر بخورانم تعبیرش چی میشه؟

پاسخ: به این علامت است که بخاطر حادثه ای عجیب و باور نکردنی بطور ناگهانی مجبور به ترک محلی خواهید شد که هم اکنون در آن زندگی میکنید ( شیخ طوسی تجربه ی چنین رویایی را به علامت بلاهای طبیعی مانند سیل زلزله و یا ویرانی میداند)

تعبیر خواب شیردادن به بچه از دیدگاه امام صادق (ع)

حضرت امام صادق (ع) دیدن چنین خوابی را مخصوصا برای زنان و یا دختران به نشانه های عیش و خوش گذرانی کردن دوم رسیدن منفعت و سود از جانب زنان سوم رفاهو آسایش چهارم خطر از دست دادن پول،پنجم وصلت و به دنیا آمدن فرزند.

همچنین معبران خارجی نیز تعبیر این خواب را به این چند نشانه میدانند اول اقداماتی که باعث می شوند ظرف مدت کوتاهی منفعت کسب کنید دوم بالا رفتن امتیاز و احترام در بین خویشان سوم نقشه های جدید که باعث ایجاد دردسر می شوند و حتما بعد از دیدن این خواب به قضاوت خود اعتماد کنید.

تعبیر خواب شیردادن به بچه از دیدگاه کارل گوستاو یونگ

خواب دیدن اینکه با سینه تان شیر می دهید یا پرستاری می کنید، نمادی از محبت، عشق، مراقبت و عشق مادرانه است. چیز های خوب نزد شما خواهد بود. تعبیر دیگر این است که خواب بیانگر این است که شما نیاز دارید مراقب کسی که به او اعتماد تام دارید باشید. دیدن کسی که با سینه شیر می دهد بیانگر این است که شما یک جنبه ی نهان از خودتان را پرورش می دهید.

شیردادن به بچه بنا به گفته کتاب فرهنگ تفسیر رویا نماد بخشش از خود و نیازهای نوزاد است. شیر ثمره وجود مادر است به همین دلیل اغلب بیانگر احساسات شما نسبت به مادرتان است. شیر در رویا سمبل بخشش غذا، فداکاری، پرورش بخش های رشد نکرده خود و… و رویای نوزاد احساسات و وابستگی شماشیردادن به بچه را نشان می‌دهد.

(1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها