آموزش زیبایی و سلامت

گرو تالر داینامیک 2020 به صورت رایگان.از 0 تا 100 به صورت رایگان در فایل PDF

گرو تالر داینامیک 2020 به صورت رایگان.از 0 تا 100 به صورت رایگان در فایل PDF

پزشک محقق  و دکتر حرفه ای به نام (دکتر فیلیپ میلر) نشان می دهد چگونه می توان طول قد بدن را افزایش داد.داستان او این است که دخترش روزی گریه کرد و از کمبود قد شکایت کرد، بنابراین او به دنبال یافتن راه حلی واقعی برای افزایش قد بود، و در طول ۶ هفته ۴ اینچ افزایش پیدا کرد. دکتر فیلیپ میلر یک واقعیت علمی را توضیح می دهد که ستون فقرات ۳۵٪ مسئولیت ارتفاع قد فعلی ما را دارد و با اصلاح وضعیت بدن و مشکلات ستون فقرات می تواند به طور طبیعی ۲-۶ اینچ رشد کند.

افزایش قد بدون دارو

سازنده Grow Taller Dynamics هشدار می دهد که  روش هایی از جمله قرص ها، داروهای هورمون رشد انسانی ، استروئیدها آنچنان تاثیری در این مورد ندارد.دکتر میلر می گوید که بعد از اینکه صفحات رشد ما بسته شده اند، استخوان ها دیگر نمی توانند رشد کنند ، اما تنها چیزی که موثر است، “راه حل علمی ثابت شده”، سن، جنس یا ژنتیک است.

افزایش قد چگونه صورت میگیرد

مکمل های طبیعی و تمرینات کششی بهترین چیزی است که ما باید از این طریق رشد کنیم.

میزان افزایش قد چقدر است

با استفاده از روش ثابت شده، شما می توانید پس از دانلود گرو تالر داینامیک و استفاده از آن ارتفاع قدتان را صبح روز بعد اندازه گیری کنید و شاهد رشد ۱/۲ تا ۲ اینچ در یک شب باشید.

رضایت مشتریان

او پیشنهاد میکند که نظر استفاده کنندگان از این پکیج را در سراسر جهان جویا شوید تا به قدرت واقعی این پکیج در افزایش قد پی ببرید.دکتر میلر میگوید که حتی زمانی که صفحات رشد ما به طور کامل بسته می شوند، با پیروی از روش گام به گام این پکیج، می توان انتظار داشت که رشد ۲-۶ اینچ، تنها  در۶ هفته صورت بگیرد.

عوارض

دکتر میلر ادعا می کند که این پکیج بدون هیچ دارو یا هورمون و .. می باشد و تنها متد جدید ، حرکات موثر ، فیلم و کتاب آموزشی باعث این رشد چشمگیر در افزایش قد می شوند و هیچ عوارضی ندارد و برای ما 100٪ “بدون خطر ” است.

قیمت گرو تالر داینامیک

محصول Grow Taller Dynamics در ابتدا به قیمت ۹۷ دلار بفروش میرسیده که هم اکنون برای دانلود گرو تالر داینامیک در سایت رسمی و سایت های خارجی ۳۷ دلار باید پرداخت شود.

مشخصات پکیج
نام پکیج: گروتالر داینامیک Grow Taller Dynamics
فرمت کتاب: pdf
صفحات کتاب: ۸۴
حجم کتاب: ۸۰۰ کیلوبایت
تاریخ انتشار: ۲۰۱۵

(19 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها