آموزش کامپیوتر

تمدید سرویس اینترنت

ورود به حساب کاربری ADSL مخابرات خوزستان، خرید آنلاین ترافیک با استفاده از کلیه کارت های عضو شتاب هرگیگ حدودا 3900 تومان، میزان روز و ترافیک باقی مانده، تمدید سرویس ADSL مخابرات خوزستان، تغییر سرویس ،مشاهده ریز مصرف و اتصالات و …وارد شدن به سیستم و خریدآنلاین حتی بدون نیاز به داشتن ترافیک ( در صورت پایان اعتبار معمولا به صورت خودکار وارد صفحه ورود به سیستم می شوید).

قسمت پرداخت سریع
قبل از خرید حتما نکات مهم زیر و همچنین نظرات را مطالعه کنید تا ابهامات برطرف شود.

نحوه ورود به پنل کاربری
نام کاربری: شماره جدید تلفن ثابت ADSL (به همراه کد خوزستان 61) بدون صفر در اول شماره ــ مانند (6142676441 )

کلمه عبور: رمز خود را وارد نموده و دکمه ورود به پنل کاربری را بزنید. (همان رمز ADSL است: در صورتی که رمز اینترنت خود را فراموش کره اید به راهنمای بازیابی رمز از تنظیمات مودم مراجعه کنید.)

نحوه ورود به قسمت پرداخت سریع (بدون نیاز به رمز)

حتی اگر رمز خود را نمیدانید باز هم می توانید ترافیک بخرید و یا سرویستان را تمدید کنید. (ولی از امکانات دیگر پنل مانند مشاهده ریز مصرف نمی توانید استفاده کنید.) پس از وارد شدن به صفحه ورود به سیستم پارتاک خوزستان شما میتوانید از قسمت پرداخت سریع که در سمت راست صفحه قرار دارد وارد شده و شماره تلفن جدید (به همراه کد-بدون صفر در اول شماره) و کد امنیتی را وارد و از قسمت خرید گیگ یا سرویس اکانت خود را شارژ یا تمدید کنید.

————————–
نکات مهم:

آیا سرویس کنونی شما شبانه رایگان دارد؟

فقط از IP های ایرانی جهت ورود به سیستم استفاده کنید. امکان ورود به صفحه پارتاک از طریق پراکسی و VPN و نرم افزارها یا مرورگرها با قابلیت تغییر آی پی میسر نمی باشد.

در صورت عدم موفقیت در ورود به سامانه ( به علت خطای سایت مبنی بر اشتباه بودن رمز یا نام کاربری) فقط با واحد پشتیبانی مخابرات (با شماره 2020) تماس بگیرید تا خطای ورود به سیستم را رفع نمایند.

مشترک گرامی لطفا جهت باز کردن صفحات پنل کاربری از مرورگر Firefox استفاده نمایید.

(4 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها