آموزش کامپیوتر

استفاده از پروکسی در تلگرام (Use Proxy in Telegram)

تلگرام یکی از عجایب سال های گذشته در ایران بوده است.اپلیکیشنی که شاید کسی فکرش را نمی کرد یک ملت را درگیر خود کند.این موضوع تا جایی بیشتر دیده شد که همزمان با وجود گرانی شدید دلار در کشور مسئله فیلترینگ تلگرام نمود بیشتری داشت. استفاده از پروکسی در تلگرام هم یکی از جستوجو های زیاد شما کاربران اینترنت در ایران بود.

برای شروع باید به لیست پروکسی ها ی تلگرام برای  استفاده از پروکسی در تلگرام را بشناسیم.ابتدا باید بدانید پروکسی مخصوص تلگرام نیست و در بسیاری از برنام های دیگه میتوان از آن استفاده کرد.برای فعال کردن پروکسی در تلگرام اندورید ابتدا از طریق نوار ابزار تلگرام وارد بخش تنظیمات یا settings شوید و بخش دیتا و ذخیره سازی Data and Storage را لمس کنید.

توجه : این پست آموزشی است و تمامی موارد استفاد به کاربر مربوط می باشد.

پروکسی  تلگرام

سپس بیایین آخر صفحه و وارد proxy settings شوید که در شکل پایین مشخص کردیم. اگر این گزینه موجود نیست باید حتما بروزرسانی تلگرام را انجام دهید زیرا این فابلیت در نسخه های قدیمی موجود نیست. اگر هم از موبوگرام و تلگراف و .. استفاده میکنید هم نسخه بروز را نصب کنید.

 استفاده از پروکسی در تلگرام

بتدا گزینه Use Proxy Settings را فعال کنید و سپس در قسمت اول آدرس Ip پراکسی را درج کنید. پروکسی ها با نقطه از هم جدا میشوند و با یک سرچ در گوگل تعداد بی شمار پروکسی رایگان موجود است.

در قسمت دوم پورت را وارد کنید که به همراه پراکسی موجود است. قسمت های سوم و چهارم برای یوزر و پسورد اتصال است که اگر پراکسی را خریده باشید یک یوزرنیم و رمز هم به شما میدهند که باید حتما وارد کنید. با انجام این تنظیمات موفق به فعال کردن پروکسی در تلگرام شدید.

  استفاده از پروکسی در تلگرام 

معمولا در اینترنت پروکسی به صورت ۷۸٫۹۴٫۱۷۲٫۴۹:۱۰۸۰ است که بعد : همون پورت است. ما اجازه نداریم که پراکسی به شما معرفی کنیم زیرا این کار مخالف قوانین کشور است ولی شما میتوانید در گوگل سرچ کنید تا پروکسی های گوناگون را بیابید.

تنظیم پروکسی تلگرام در ویندوز

تغییر حالت اتصال و استفاده از پراکسی
تنها راه استفاده از آن استفاده از یک سرور پراکسی بود. هم اکنون تلگرام قابلیت اتصال مستقیم به سرور پراکسی از درون برنامه تلگرام را محیا کرده تا با استفاده از آن بتوانید مسدود شدن تماس صوتی را دور بزنید.
برای اتصال به یک سرور پراکسی در تلگرام مراحل زیر را طی کنید:
۱. وارد بخش Settings شوید.
۲. Connection Type را کلیک کنید.
۳. در این بخش اطلاعات مربوط به سرور پراکسی مورد نظرتان را وارد کنید و سپس Save را کلیک کنید.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها