آموزش کامپیوتر

اینترنت پیام رسان سروش رایگان است یا خیر ؟!

اینترنت پیام رسان سروش رایگان نیست.جمله ای که به شدت در فضای مجازی ترند شد.حالا ما هم بر آن شدیم تا مطلع شویم و ببینیم این پیام رسان داخلی واقعا رایگان است یا نه؟

 

یکی از اساسی ترین قابلیت هایی که بعد از فیلتر کردن تلگرام به منظور استفاده از پیام‌ رسان داخلی سروش بر روی آن تمرکز شده بود، مصرف رایگان اینترنت در زمان استفاده از این پیام رسان بود، اخیرا مشخص شده است که این قابلیت دیگر برای استفاده کنندگان از این پیام رسان وجود ندارد. مدیر بخش پیام‌رسان در شرکت توسعه فناوری رسانه سروش، مرتضی رحیمی، اخیرا در طی یک پست به این موضوع اشاره نموده و این مسئله را ناشی از یک اشکال مطرح کرده است.

 

حجم اینترنت در زمان استفاده از بعضی پیام‌ رسان‌ های داخلی پس از فیلتر کردن تلگرام به صورت یک سوم محاسبه می‌ گردد اما پیام رسان سروش در تبلیغات خود ادعا داشت که اینترنت مورد استفاده برای این پیام رسان رایگان خواهد بود. مرتضی رحیمی، امروز در کانال خود، در پیام رسان سروش، با اشاره به خبرهای منتشر شده در روزهای اخیر در خصوص رایگان نبودن اینترنت مصرفی در این پیام‌ رسان گفت: با نگرانی و جدیت تمام این موضوع را از طریق اپراتورهای تلفن همراه پیگیری نمودیم و اکنون لازم است نتیجه را به طور صادقانه با شما در میان بگذاریم. 171154_992 مدیر بخش پیام‌ رسان در شرکت توسعه فناوری رسانه سروش، در خصوص نتیجه بررسی گزارش‌ ها نوشت که از ابتدای تیر ماه مصرف اینترنت در این پیام رسان رایگان نبوده و همانند سایر پیام‌ رسان‌ ها به صورت یک سوم محاسبه می گردد.

 

رحیمی در ادامه پیام خود نیز بخاطر توقف طرح اینترنت رایگان بدون اطلاعیه ی قبلی از کاربران عذرخواهی نموده است و قول داده که تمام سعی اش را برای رفع این مسئله خواهد کرد.

 

منبع : fartaknews

(4 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها