آیا می دانستید ؟

ساعت کاری اداره پست به همراه جزئیات دقیق

ساعت کاری اداره پست در هر شعبه‌ای متفاوت است. مهم است که برای جلوگیری از اتلاف وقت، ساعت کاری شعبه مورد نظر خود را بدانید. در این مطلب ساعت کاری اداره پست را با جزئیات به شما می‌گوییم و یک راه شگفت‌انگیز برای ارسال پستی تا ساعت ۲۲ شب را هم به شما آموزش می‌دهیم!

ساعت کاری  اداره پست معمولا در هر شعبه‌ای متفاوت است و بستگی به نظر مسئول شعبه دارد. اما یک روال کاری مرسوم در ساعت کاری اداره پست وجود دارد و ما در ادامه ساعت کاری پست به تفکیک مراکز، مناطق و ستاد به شما می‌گوییم. اما با روش پیشنهادی ما نیازی به دانستن ساعت  کاری اداره پست نیست زیرا شما می‌توانید تا ساعت ۲۲ شب مرسوله خود را پست کنید! با ما همراه باشید.

ساعت کاری پست در دفاتر پستی

ساعت کاری پست در دفاتر پستی به نوع شعبه بستگی دارد. اما ساعت کار اداره پست در روزهای عادی معمولا ۸ تا ۱۴:۳۰ و در روزهای پنج‌شنبه ۸ تا ۱۳:۳۰ است. این دفاتر در روزهای جمعه فعالیت ندارند. ساعت کار پست پیشتاز نیز به همین صورت است. برای اطلاع از سرعت ارسال پست پیشتاز کلیک کنید.

ساعت کار پست در مراکز و مناطق

ساعت کاری اداره  پست معمولا متناسب با هر شعبه‌ای متفاوت است. اما در حالت کلی در مراکز و مناطق و در روزهای شنبه تا چهارشنبه، ساعت کار اداره پست ۱۸ تا ۸ است. در روزهای پنج‌شنبه نیز معمولا ساعت کاری پست از ۸ صبح آغاز شده و در ساعت ۱۷ پایان می‌یابد. این مراکز در روزهای جمعه تعطیل هستند.

ساعت کاری پست در ستاد‌ها

در ستادهای پست معمولا ساعت کاری  اداره پست از ۸ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۶:۱۵ ادامه پیدا می‌کند. ضمنا ستادهای پستی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه فعالیت ندارند و تعطیل هستند.

منبع : الو پیک

(2 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها