آموزش بازاریابی و تبلیغات

افزایش فروش با سئو

سئو

افزایش فروش با سئو

اگر در بازاریابی و فروش خود از سئو یا روش های دیگر دیجیتال مارکتینگ استفاده نمی کنید، حتما فروش شما در حال کاهش و نزدیک شدن به صفر است.

برای افزایش فروش و کسب اعتبار و اعتماد بر سئو و فعالیت های اجتماعی تمرکز کنید، مهم نیست شما حرفه ای کوچک دارید یا دارای کسب و کار بزرگی هستید، فرمول یکسان است.

می گویند هر چه دیده بیند، دل کند یاد، این در تجارت نیز صادق است، هر چه تعداد کلمات کلیدی خود را افزایش دهید، بیشتر دیده می شوید و امکان فروش شما افزایش می یابد.

تحقیق کلمات کلیدی را می توانید، با توجه به صنعت و بررسی رقبا و ابزار مربوط به جستجوی کلمات کلیدی انجام دهید. به سوی عبارت جستجوی دم بلند یا عبارت چند کلمه ای باشید، ریسک نکنید و همراه با انتخاب کلمات کلیدی سخت و پربازدید از longtail Keywords استفاده کنید، آنها حجم جستجوی کمتری دارند، اما هدفمندتر هستند.

اصلا به سراغ تولید محتواهای غیر حرفه ای با قیمت ارزان نروید، وقت بگذارید و در کنار خود از یک تولید کننده محتوای حرفه ای بهره بگیرید. اکثر مشکلات سئو به تولید محتوا و سئو محتوا ختم می شود. هر چقدر محتوای بیشتر و با کیفیت تری داشته باشید، امکان دیده شدن و جذب مشتری را افزایش داده اید. اگر سایتی با چند صفحه دارید و حوصله تولید محتوا را ندارید، همین امروز سئو را کنار بگذارید و از تبلیغات اینترنتی و تبلیغات کلیکی گوگل استفاده کنید. بی توجهی به تولید محتوای ستاره دار در سئو، تنها صرف زمان و هزینه گرانبهای شماست.

اگر CTR شما زیر 5 درصد است و بیش از یکسال فعالیت سئو دارید، هیچ پیشرفتی نکرده اید و هنوز در جا می زنید، اگر CTR بالائی دارید و نرخ تبدیل تان کم است ، بر ایجاد اعتبار، اعتماد و برند سازی تاکید کنید، اما کماکان با افزایش کلمات کلیدی و محتوای ارزشمند بر اهداف سئو خود پافشاری کنید.

طراحی سایت شما باید قشنگ و حرفه ای باشد تا تاثیر مثبتی بر مشتریانتان داشته باشد، استفاده از محتواهای طولانی و کسب رتبه سئو در طولانی مدت بیهوده خواهد بود، مانند ساختمانی چند طبقه است که ستون ها و فونداسیون قوی ندارد.

شاید بگوئید من از همین طریق ( تولید محتوای طولانی و صفحات سبک و بدون طراحی ) پیشرفت کرده ام، درست است، چون رقیب سرسختی ندارید و در صنعت شما کیفیت پائین برای امروز جوابگو است، اما اگر می خواهید برای طولانی مدت برنامه ریزی کنید به قیف فروش ، نیت جستجو و تجربه کاربری توجه کنید و بهترین روش ها را به کار ببرید.


سئو کلید موفقیت هر کسب‌وکار مدرن است، نه تنها به این دلیل که می‌تواند دید و دسترسی آنلاین شما را افزایش دهد، بلکه به این دلیل که می‌تواند به شما کمک کند فروش را با افزایش ترافیک سایت خود افزایش دهید و فرصت‌های بیشتری را برای تبدیل سرنخ‌ها به مشتریان در اختیار شما قرار دهد. و ابزارهای مورد نیاز برای افزایش نرخ تبدیل را در اختیار شما قرار می دهد.

اما سئو یک موجود چندوجهی است و اگر می‌خواهید فروش را افزایش دهید،

نکات اصلی که باید روی آن تمرکز کنید عبارتند از:

  • تحقیق، انتخاب و پیاده سازی کلمات کلیدی مرتبط
  • از کلمات کلیدی به صورت استراتژیک در هر جایی که می توانید استفاده کنید
  • ایجاد محتوای جذاب و هیجان انگیز که باعث خوشحالی و آگاهی می شود
  • استفاده از رسانه های اجتماعی برای رشد مخاطبان و توسعه روابط
  • تمرکز بر سئوی محلی
  • اطمینان حاصل کنید که استراتژی دیجیتال شما برای موبایل بهینه شده است
  • سخت کار کردن روی سئوی داخلی که مطمئن می شود که مشتریان بالقوه را جذب و حفظ می کند
  • شهرت آنلاین خود را تمیز نگه دارید
  • و ….

در نهایت، به یاد داشته باشید که ایجاد و حفظ یک استراتژی جامع که همه این عناصر را در اولویت قرار دهد، به اندازه خود عناصر مهم است، زیرا این بهترین راه برای اطمینان از ساخت یک ماشین سئوی خوب است که به شما در افزایش فروش کمک می کند.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها