آموزش بازاریابی و تبلیغات

۶ هدف اصلی تولید محتوا

۶ هدف اصلی تولید محتوا

این روزا دیگه همه یاد گرفتن محتواسازی کنن تا بازار خودشونو رونق ببخشن. پس بازار رقابتی سخت شده و ما باید بدونیم دقیقا چه نوع محتوایی بسازیم که جایگاه بهتری به خودمون اختصاص بدیم و از طرفی توو این بازار فروش خوبی داشته باشیم. حواستون باشه شخصی که میاد و قراره محتوای شما رو بخونه قطعا مخاطب هدفه و تو داری برای اون مینویسی. متوجه حساسیت کار باش! اما ۶ هدف اصلی تولید محتوا سر راه ماست که باید بدونیم تا بتونیم موثر بنویسیم.

از مهم‌ترین فاکتورهایی که ما پیش رومون داریم همین جلب اعتماده. شما تا اعتماد مخاطب و مشتری رو جلب نکنی، عمرا فروشی هم نخواهی داشت. به همین سادگی… حالا این اعتماد چطوری بدست میاد؟
با پرداختن به مشکلات و سوالات مخاطب و ساخت یک محتوای کامل و درست و درمون از مشکلات و سوالاتش.
تولید محتوای منظم و همیشگی.
بروزرسانی مطالب سایت.
پاسخگویی به تمامی کامنت‌هایی که برای پست‌ها گذاشته میشه.

ما توو هر حوزه‌ای که باشیم قطعا کلی رقیب و بهتره بگم همکار وجود داره. پس ما باید تموم تلاشمون رو بکنیم که بهتر از اون‌ها بنویسیم و بهتر از اونا رفتار کنیم. هیچووقتت تقلید نکنید! محتوای رقبا رو ببینید و سعی کنید تکمیل کننده باشید. حتما راهی برای برتر بودن پیدا کنید؛ گاهی با یک ایده ریز و کوچیک میشه در مقام خوبی قرار گرفت. ذهن شما مدام باید دنبال ایده‌های نو و جذاب باشه تا به هدف اصلی تولید محتوا دس یابید.

یکی دیگه از مهم‌ترین هدف اصلی تولید محتوا، برندسازی و دیده شدنه. بالاخره ما برای اینکه بتونیم پول خوبی دربیاریم باید قطعا دیده بشیم. دیجی‌کالا، علی بابا، ترب و هزاران فروشگاه و سایت داخلی و خارجی چطوری به درآمد رسیدن؟ مردم اونو دیدن، کم کم شناختن، به همدیگه معرفی کردن و درنهایت اعتماد کردن و خرید حاصل شد. پس شما محتوا می‌سازید تا محتواهای شما جایی بشه برای دیده شدن! چه‌جور محتوایی باعث دیده شدن و شهرت میشه؟ محتوایی که تمام و کمال درباره حل مشکل مخاطب حرف میزنه. پس دنبال این مورد باشید.

وقتی میگیم محتواسازی کنید بعضیا اشتباه میکنن و فکر میکنن که باید بیان و مرتب از خودشون، تیمشون حرف بزنن. اینم یه بعد قضیه هستش اما شما صحبت‌های مهم‌تری هم برای رسوندن به گوش مخاطب دارید. لطفا در پی آموزش دادن و ارائه نکات طلایی باشید. وقتی بی‌منت و رایگان آموزش میدید موجب جلب اعتماد میشید.
بجای تعریف از خود، از تجربیات تیم و مشکلات گه‌گاهی صحبت کنید تا حس دوستی ایجاد بشه.

یکی دیگه از مهم‌ترین هدف اصلی تولید محتوا، تولید محتوای خلاقانه هستش. محتوا نوشتن این نیست که یا کپی کنی یا بری متنی رو برداری و ترجمه کنی و تحویل بدی. باید از دل و جون مایع بذاری و برای مخاطب خوب و درست بنویسی. برای اینکه بتونی خلاقانه بنویسی باید دایره مطالعات خودتو حسابی قوی کنی تا قلمت قوی بشه.

کم نخواه چون اصلا بدست نمیاری و تفاوتی در وضعیتت ایجاد نمیشه. همیشه سعی کن زیاد بخوای! دنبال جایگاه عالی باش این خودش اصل هدف اصلی تولید محتوا هستش. باید دنبال جایگاه و رتبه برتر توی گوگل باشی و برای اینکه بهش برسی قطعا باید خیلی تلاش کنی و زحمت بکشی. ناب‌ترین محتوا رو تو باید تولید کنی تا مردم بهت اعتماد کنن و ایمان بیارن.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها