آموزش بازاریابی و تبلیغات

چرا برای کسب و کار خود، به یک عکاس حرفه‎‌ای نیاز دارید؟

چرا برای کسب و کار خود، به یک عکاس حرفه‎‌ای نیاز دارید؟

وقتی قرار می‌شود محصولات و یا خدمات برند رو به مخاطبین خود معرفی کنید؛ بخش مهمی از کار شما، تولید محتوای درست و هوشمندانه‌ست! لزوم داشتن تنوع محتوایی مناسب با کسب‌وکار برند شما؛ چیزیست که شما را ناگزیر می‌کند به داشتن یک عکاس حرفه‌ای، تا بتوانید محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن، به مخاطب معرفی کنید.

  • درباره‌ی چه چیزی دقیقا صحبت می‌کنیم؟
  • چرا عکاسی بخش مهمی از کسب‌وکار شماست؟
  • ما در کجای مسیر کسب‌وکار شما هستیم؟
  • خدماتی که ما به شما ارائه می‌دهیم.
  • درباره‌ی چه چیزی دقیقا صحبت می‌کنیم؟

روزانه هزاران عکس، ویدئو و نوشته در سرتاسر وب منتشر می‌شود. شبیه به صحنه‌ی نبردی پرهیاهو که تولیدکنندگان راه اندازی کرده باشند، تا به وسیله‌ی آن از سایر رقبا سبقت بگیرند. از سمت دیگر ماجرا، مخاطب احساس می‌کند هدفیست که از هر طرف بمباران می‌شود؛ با عکس‌های یک شکل، ویدئوهای تکراری، مسابقات شبیه به هم و تمنای مفرط برای لایک و کامنت. این نقطه، جای شما به عنوان یک عرضه کننده _خدمات مشخص یا محصولی معین_ این خواهد بود که بتوانید بین تمام تکرارها و شباهت‌های فرسایشی؛ به نحوی هوشمند، مخاطب خسته از تکرار را جذب کنید! اینجا دقیقا از خلاقیت در تنوع صحبت می‌کنیم؛ که می‌تواند به وسیله‌ی یک عکس کاملا گیرا؛ یا یک ویدئوی کوتاه اما ارزشمند، مخاطب را از گرداب تکرار شونده‌ و از انبوه داده‌ها به سمت خود بکشاند! گویی این همان چیزی است که چشمانش در جست‌وجوی آن، تمام ساعات، خیره در صفحه‌ی نورانی جست‌وجو، به هرطریق کنکاش می‌کرد! اینجاست که شما برنده‌ی کارزار نفس‌گیری خواهید بود که در آن فقط قرار نیست دیده شوید؛ بلکه قرار بر تاثیریست که شما باید بگذارید. حتی برای یک لحظه‌ی کوتاه.

  • چرا عکاسی بخش مهمی از کسب‌وکار شماست؟

شما با بارگذاری هر محتوا در صفحات وب؛ درحال معرفی سیال برند خود به مخاطب هستید. توانایی‌ها و تفاوت‌های خود را نسبت به رقبا به رخ می‌کشید و به دنبال ایجاد ارتباطی دوسویه با مخاطب هستید. سرعت روند تبدیل مخاطب به دنبال‌کننده و دنبال‌کننده به مشتری، و مشتری به مشتری وفادار، تماما به عملکرد شما بستگی دارد. اینکه چطور توانسته‌اید حس ارزشمند بودن را به مخاطبین خود بدهید؛ برای معرفی خدمات و محصولات خود چقدر وقت گذاشته و هزینه کرده‌اید، تیم شما چقدر متخصص دارد و چقدر قابل اتکاست؛ همه‌ی این‌ها در اولین نگاه مخاطب به صفحات شما، تا حدی قابل تشخیص خواهد بود، با توجه به نوع محتوایی که به مخاطب عرضه شده!

عکس‌ها و محتواهای بصری قسمت مهم کار شما هستند! آن هم مخاطب امروز، که شما را در کنار برندهای بزرگ و موفق می‌بیند! و شما را با سرسخت‌ترین رقبا مقایسه خواهد کرد. حقیقتی انکار نشدنی و سخت، اما ثابت شده!

اینجاست که اهمیت بودن یک عکاس حرفه‌ای در تیم شما مشخص می‌شود. کسی‌که علی‌رقم دانش فنی بتواند محتواهای خلاقانه و هوشمندانه‌ی بصری تولید کند؛ و به برند شما وفادار باشد! و بتواند وجه تمایز شما با رقبایتان شود. آن قلابی که قرارست مخاطب به بواسطه‌ی آن، سمت شما کشیده شود و بعد از آن تازه آغاز کار شماست!

شاید تشبیه بهتری باشد که بگویم: عکس‌ها و گرافیک صفحات شما، آنقدری در جذب مشتری اهمیت دارد که ویترین یک فروشگاه! این یک اقدام مهم و هوشمندانه، و هزینه‌ی منطقی خواهد بود که در قبال رشد برند خود باید انجام دهید. درست در کنار تمام اقدامات منطقی که تا کنون پشت سر گذاشتید!

(1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها