آموزش بازاریابی و تبلیغات

چرا تبلیغات برای مشاغل کوچک مهم است؟ اصول تبلیغات در کسب و کار‌های کوچک

تبلیغات برای مشاغل کوچک

چرا تبلیغات برای مشاغل کوچک مهم است؟

تبلیغات برای مشاغل کوچک

تبلیغات برای کسب و کار‌های کوچک

موارد کلیدی

  • تبلیغات به میزان قابل توجهی در معرض دید قرار گرفتن برند شما برای مشتریان هدف را تقویت می‌کند.
  • کمپین های تبلیغاتی آنلاین قابلیت های هدف گیری پیشرفته ای را ارائه می دهند که می تواند نرخ تعامل شما را افزایش دهد.
  • تبلیغات مستقیماً بر فروش و درآمد بسیاری از مشاغل کوچک تأثیر می گذارد.

اعداد واضح هستند: تبلیغات یک سرمایه گذاری کلیدی برای مشاغل بزرگ و کوچک است. شرکت‌ها در سراسر جهان سالانه بیش از 500 میلیارد دلار صرف تبلیغات می‌کنند – و تبلیغات دیجیتال به طور خاص قرار است در سال جدید بیش از 10 درصد رشد کند.
اما چرا تبلیغات مهم است؟
با 7 مزیت تبلیغ برای کسب و کار‌های کوچک آشنا شوید.

چرا تبلیغات مهم است؟ 7 مزیت کلیدی

از راه اندازی یک محصول یا خدمات جدید گرفته تا تلاش برای معرفی نام تجاری خود به جهان، کمپین های تبلیغاتی می توانند به شما کمک کنند تا به افراد مناسب بیشتری دسترسی پیدا کنید.

تبلیغات هزینه‌بر است و می‌بایست توجه را به پیام کلیدی شما جلب کند و گام حیاتی بعدی عملی کردن استراتژی های بازاریابی دیجیتال شما است. قرار گرفتن در معرض دید شما را افزایش می دهد تا به شما در دستیابی به اهداف تجاری خود کمک کند، خواه هدف شما ایجاد پایگاه مشتری یا افزایش سریع حجم فروش باشد. حتی اگر با یک آژانس تبلیغاتی همکاری نکنید ، می توانید به دلایل زیر از تبلیغات بهره مند شوید.

یکی از مستقیم ترین نتایج تبلیغات افزایش آگاهی از برند، محصول یا خدمات شماست. مشتریان بالقوه قبل از اینکه شما را به خاطر بسپارند، احتمالاً باید چندین بار با کسب و کار شما برخورد کنند و کمپین های تبلیغاتی به شما کمک می کنند تا به این هدف برسید.

بازاریابان اغلب از تبلیغات پولی استفاده می کنند تا نه تنها در مقابل افراد بیشتری قرار بگیرند، بلکه چندین برابر با همان افراد روبرو شوند. بسیاری از پلتفرم‌های دیجیتال از ردیاب‌هایی به نام «کوکی‌ها» استفاده می‌کنند تا مشخص کنند چه کسی قبلاً تبلیغ شما را دیده است. به لطف این داده ها، کسب و کارهایی مانند شما می توانند همان بینندگان را مجدداً هدف قرار دهند. با این دسترسی مداوم، می توانید در بازار هدف خود به خوبی شناخته شوید.

فراتر از ایجاد آگاهی، تبلیغات به شما کمک می کند تا به مصرف کنندگان در مورد اینکه چگونه محصولات یا خدمات شما به آنها کمک می کند و برند شما چیست، آموزش دهید. می‌توانید از کمپین‌های تبلیغاتی برای ایجاد درک عمیق‌تر در مورد همه چیز، از مأموریت شرکت تا ارزش پیشنهادی، استفاده کنید.

همانطور که بازار هدف شما بیشتر در مورد کسب و کار شما درک پیدا می‌کند، ارتباط قوی تری با برند شما احساس می کند و این شما را یک قدم به فروش نزدیک تر می کند و به شما در ایجاد اعتماد و وفاداری مشتری کمک می کند.

همچنین می توانید از کمپین های تبلیغاتی برای آموزش مصرف کنندگان در مورد موضوعات مرتبط با کسب و کار خود استفاده کنید. به عنوان مثال، یک کمپین بازاریابی پزشکی زیبایی ممکن است شما را با نحوه نگهداری از پوست و مو آشنا نماید.

تبلیغات در کسب و کار‌های کوچک
تبلیغات در کسب و کار‌های کوچک

تبلیغات به شما این امکان را می دهد که شهرت کسب و کار کوچک خود را افزایش دهید. هم تبلیغات آفلاین و هم تبلیغات آنلاین می‌توانند برجستگی پیام‌های کلیدی شما – نکاتی که می‌خواهید مخاطبان هدفتان بدانند – و جنبه‌های خوب شرکت شما را برجسته کنند.

تبلیغاتی که احساس دوست داشتنی بودن را برمی انگیزند، تأثیر ثابت شده ای بر رشد فروش دارند ، بنابراین تبلیغات می تواند بر ادراکات تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، اگر در معرض منفی قرار گرفته اید، اجرای تبلیغی که بخش مثبت کسب و کار شما را برجسته می کند، می تواند مصرف کنندگان بالقوه را از توجه ناخواسته دور کند.

جذب مشتریان جدید برای رشد کسب و کار ضروری است. تبلیغات مهم است زیرا می تواند به شما کمک کند با پیام هایی که مستقیماً برای آنها جذاب است به افراد بیشتری در بین مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید.

تبلیغات آنلاین این روزها برای جذب مشتری بسیار مهم است. از طریق تبلیغات آنلاین، لازم نیست مانند رسانه‌های تبلیغاتی سنتی مانند تبلیغات چاپی یا تلویزیون، برای مخاطبان وسیعی جذابیت داشته باشید. تبلیغات دیجیتال به شما این امکان را می دهد که به طور خاص به افرادی دسترسی پیدا کنید که دقیقاً با جمعیت هدف ، علایق کلیدی و موارد دیگر مطابقت دارند.

حفظ مشتری پایه و اساس رشد کسب و کار است . شما به مشتریان وفادار نیاز دارید – اینها افرادی هستند که برند شما را دوست دارند، از طریق بازاریابی دهان به دهان به شما ارجاع می دهند و احتمالاً پول بیشتری را برای محصول یا خدمات شما خرج می کنند.

تبلیغات موثر با معطوف کردن مجدد توجه مشتریان به سمت شما، تجارت مجدد را تحریک می کند. می‌توانید از کمپین‌های تبلیغاتی برای هدف قرار دادن مجدد اعضای مخاطب هدف خود ، از جمله افرادی که قبلاً در پایگاه مشتریان شما هستند، استفاده کنید. همانطور که شما دائماً برند خود را به خریداران خود یادآوری می کنید – شاید علاقه آنها را با محصولات جدید یا قیمت گذاری تخفیف برای اعضای وفادار جلب کنید – آنها به جای روی آوردن به رقبای شما به احساس ارتباط با شما و خرید از شما ادامه می دهند.

تبلیغات مهم است
تبلیغات مهم است

مهم نیست که چه نوع کسب و کاری دارید، شما رقبایی دارید. همیشه برندهایی وجود خواهند داشت که برای جلب توجه همان مصرف کنندگان رقابت کنند. حتی اگر ندانید که آن رقبا چه کسانی هستند، احتمال زیادی وجود دارد که آنها در میان برندهای متعددی باشند که در صنعت تبلیغات مشارکت داشته باشند .

از این نظر، تبلیغات مهم است زیرا همه آن را انجام می دهند. اگر از تبلیغات برای قرار دادن برند خود در خط مقدم ذهن مردم استفاده نمی کنید، رقبای شما با کمال میل در کانون توجه قرار خواهند گرفت. و اگر بیش از حد طولانی در سایه بمانید، ارتباط خود را در ذهن مصرف کنندگان از دست خواهید داد.

هنگام پاسخ به این سوال “چرا تبلیغات مهم است؟” نادیده انگاشتن تأثیرات آن بر فروش اشتباه بزرگی است. تبلیغات ابزار قدرتمندی برای کمک به کسب و کارهای کوچک برای کسب درآمد مورد نیاز برای بقا و رشد هستند.

کمپین‌های تبلیغاتی می‌توانند مستقیماً بر فروش تأثیر بگذارند و اگر یک برند تجارت الکترونیک دارید، مشتریان بیشتری را مستقیماً به فروشگاه فیزیکی، وب‌سایت و حتی صفحات محصول خاص هدایت می‌کنند. تبلیغات چند رسانه ای حتی می تواند به شما در فروش متقابل محصولات و خدمات کمک کند و ارزش خرید فردی هر مصرف کننده را افزایش دهد.

بسیاری از گزینه های تبلیغات دیجیتال به شما این امکان را می دهند که بودجه خود را تنظیم کنید و فقط زمانی که کلیک دریافت می کنید، پرداخت کنید، مانند گزینه های پرداخت به ازای کلیک (PPC). به این ترتیب، تبلیغات می تواند نقش مهمی در بهبود سود کلی شرکت شما نیز داشته باشد. از آنجایی که تبلیغات به شما کمک می کند تا به بازگشت سرمایه (ROI) بالا برسید، درآمد اضافی خواهید داشت که می توانید برای چرخه مداوم تبلیغات و رشد، دوباره در کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید.

چرا تبلیغات مهم است؟ این مهم است زیرا می تواند باعث رشد کسب و کار شود. تبلیغات برای تقویت بازاریابی کسب و کار کوچک شما کار می‌کند و به شما کمک می‌کند با پیام‌های مثبت و هدفمند به مخاطبان مناسب دست یابید که مشتریان بالقوه را به مشتریان پولی تبدیل می‌کند. همچنین به شما کمک می‌کند تا مخاطبان خود را مجدداً هدف‌گیری کنید، خواه هدفتان ایجاد آگاهی از برند باشد یا کسب و کار بازگشتی از مشتریان وفادار.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها