آموزش بازاریابی و تبلیغات

راه بی دردسر برای فروش

راه بی دردسر برای فروش

یک راه بی دردسر قیف فروش برای دریافت تعداد زیادی بکلینک در مدت زمان کمی بود و در گذشته سایتها بیشتر به کمیت اهمیت میدادند و از این روش بک لینکهای بسیار زیادی را برای وب سایت خود به دست میآوردند که در آخر باعث میشد تا وبسایت آنها رتبههای مناسبتری در صفحات نتایج جستجو به دست بیاورند. ولی می توانید اپلیکشین را بنا به نیاز خود یا نوع مشتریانی که دارید راه اندازی کنید یا خیر. اهمیت تولید محتوای ویدیویی در رپورتاژ آگهی به سرعت در حال افزایش است، به طوری که مجله فوربس، سال 2017 را سال بازاریابی ویدئویی معرفی کرده است. دلیل آن هم این است که پانویس یک وب سایت، سر صفحه و نوار کناری آن در تمام صفحات سایت دیده میشود. یک نمونه از این گونه لینکها که میتوان به آن اشاره کرد لینک سؤالات متداول در پایین صفحات یا همان Footer صفحات یک وب سایت میباشد. این کلمات باید حاوی یک فعل یا یک کلمه عملی باشند که کاربر را برای انجام کاری تحریک کنند. گوگل در همان صفحه پاسخ مطلوب کاربر را به او میدهد و کاربر با خواندن SERP بهترین لینک را انتخاب میکند و وارد سایت میشود. اعتبار دامنه یا Domain Authority چیست و چه کاربردی برای وب سایت شما دارد؟

Cloaking چیست و چرا برای سئو وب سایت به عنوان یک تهدید محسوب میشود؟ کاربرپسند بودن سایت یک عامل رتبه بندی قوی نیست، اما گوگل آن را در نظر می گیرد. اما بعد از راهاندازی الگوریتم پنگوئن توسط گوگل، با یک به روز رسانی دوره تمام لینکهایی که به صورت غیر طبیعی و با هدف دستکاری رتبههای صفحات وب سایت به دست آمده بودند به پایان رسید. اگر به دنبال بازدید روزانه سایت هستید و می خواهید هر روز از افزایش بازدید کننده های سایت خود لذت ببرید، نباید از شبکه های اجتماعی غافل شوید. یکی از مهم ترین عوامل افزایش رتبه سایت در بین موتورهای جستجوگر و شاخص ها، میزان بازدید های آن است (البته بازدید کاملا طبیعی و واقعی). فایل XML است که در واقع شاهراه ارتباطی میان وب سایت شما و گوگل است. همانگونه که در بخش بازدید سایت عنوان شده است بازدید کنندهای که به وب سایت وارد میشود دارای یک آی پی مخصوص است که به وسیله آن شناخته میشود؛ اما تشخیص این که یک آی پی به کرالر تعلق دارد یا به ۱ کاربر حقیقی با استفاده از تکنیکها و ترفندهایی امکان پذیر است.

این لینکها ممکن است بنا بر نوع قالب و فرمت وب سایت در نوار کناری سایت نیز وجود داشته باشند. از این رو میتوان گفت که یکی از مهمترین مواردی که باید در آموزش رایگان سئو سایت آن را فرابگیرید روشهای آنالیز سئو سایت است. Cloaking یکی از ترفندهای سئو کلاه سیاه است که به وسیله آن محتواهایی که به کرالر های موتورهای جستجو نشان داده میشود با محتواهایی که کاربران و بازدیدکنندگان یک وب سایت آنها را درون وب سایت مشاهده میکنند متفاوت است. اعتبار دامنه امتیازی است که در طیف یک تا ۱۰۰ درجه بندی میشود و هر چه امتیاز یک وب سایت و دامنه آن بیشتر باشد نشان میدهد که توانایی بیشتری در گرفتن رتبه مناسب در صفحات نتایج موتورهای جستجو دارد. به لینکهایی که در سر صفحه یا Header و پانویس یا Footer یک وب سایت وجود دارد Sitewide links گفته میشود. Sitewide links به چه لینکهایی گفته میشود و چه تاثیری بر روی سئو یک وبسایت میگذارد؟ Sitewide links در بیشتر یا همه صفحاتی که در یک وب سایت وجود دارد مشاهده میشود. همین مسئله بستری داغ و مناسب برای شخصی مثل شما خواهد بود تا با ملحق شدن به این گروهها و مشارکت در بحثهای آنان، نه تنها ایدههای جدیدی یاد بگیرید، بلکه میتوانید با ارسال مطلب و محتوای خواندنی در این سایت و لینک دادن به سایت اصلی خود، اعتبار سایت خود را به مقدار قابل توجهی افزایش دهید.

اگر شما از لینک سازی طبیعی برای وب سایت خود استفاده کرده باشید نیازی نیست که نگران پنالتی شدن از طرف گوگل و یا مجازاتهای آن باشید. همانگونه که بارها در این مقاله عنوان کردهایم بک لینکها همواره در حوزه سئو و بهینه سازی کردن وب سایت برای موتورهای جستجو از اهمیت خاصی برخوردار بودند. اعتبار دامنه یا Domain Authority یک امتیاز در رتبه بندی موتورهای جستجو است که به وسیله شرکت نرم افزاری ماز به وجود آمده است. آیا Sitewide links تأثیر منفی و نامناسبی بر روی سئو یک وب سایت میگذارد؟ اما تفاوتی که اعتبار صفحه با اعتبار دامنه دارد این است که اعتبار صفحه پیش بینی میکند یک صفحه از یک وب سایت چه رتبه ای را در صفحات نتایج موتورهای جستجو به دست می آورد. به عبارت دیگر زمانی که یک سایت رتبه بالاتری در صفحات نتایج موتورهای جستجو داشته باشند در نتیجه دارای محتوای مرتبط با موضوعات سرچ شده توسط کاربران است. اگر موتورهای جستجو استفاده از Cloaking را درون یک وب سایت تشخیص دهند آن وبسایت را پنالتی میکنند. توجه به این نکته در مورد اعتبار دامنه یا Domain Authority ضروری است: تنها اعتبار دامنه یک فاکتور مهم برای گوگل که از آن برای تعیین رتبه هر وب سایتی در صفحات نتایج جستجو استفاده میکند، محسوب نمیشود.

 

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها