آموزش بازاریابی و تبلیغات

اهمیت طراحی سایت برای افزایش ترافیک و فروش

اهمیت طراحی سایت برای افزایش ترافیک و فروش

افزایش ترافیک سایت

اهمیت طراحی سایت برای افزایش ترافیک و فروش

به عنوان یک صاحب کسب و کار شما نیاز به یک پلتفرم تجاری دارید تا به طور موثر محصولات و خدمات تان را آنلاین بفروشید. با طراحی وب سایت حرفه ای اینکار به آسانی امکان پذیر است و در اینجاست که اهمیت طراحی وب را در دستیابی به برتری نسبت به رقبای خود درک خواهید نمود. اگر فروشنده سنتی هستید که نمی توانید زیاد محصول بفروشید، دلیل اصلی آن می تواند طراحی وب سایت باشد.

در جامعه امروز همه چیزها دیجیتالی شده اند و شما نیاز به طراحی وب دارید که نه تنها شما را متمایز می کند، بلکه مشتریان جدیدی را جذب و تشویق به خرید می نمایید. طراحی وب مناسب تمام مشاغل برای افزایش ترافیک سایت و افزایش فروش از عناصر آسان می باشد. با این حال، ایجاد یک صفحه طراحی سایت موثر نیاز به تخصص های زیاد در این زمینه دارد. به همین دلیل امروزه شرکت های طراحی سایت زیادی در حال تاسیس هستند.

حالا که با فرآیند طراحی وب و تمامی عناصر آن آشنا شده اید، چگونه می توانید از استراتژی های مختلف برای افزایش ترافیک سایت و فروش استفاده نمایید؟ شما باید فرآیند کلی از ورود کاربر به وب سایت تان را تا تبدیل سرنخ احتمالی را باید بدانید. هر مرحله برای تعیین اهمیت طراحی وب ضروری است. یک طراحی وب سایت مفید مشتری را وادار می کند تا به صفحه فرود دسترسی پیدا کنند، در آن حرکت نموده و سپس آنها را به صفحات ضروری هدایت نمایند.

شما می توانید طراحی وب را برای دستیابی به ترافیک و اهداف فروش مورد نظر با موارد زیر بهبود بخشید:

بهینه سازی صفحه فرود برای بهبود عناصر موجود در سایت برای افزایش تبدیل ها شامل:

– افزودن اطلاعات تماس
– استفاده از قالب های تبلیغاتی جدیدتر
– محتوای کمیاب تولید کنید تا کاربران مجبور به پیگیری و پیمایش در وب سایت شما شوند.
– از صفحات فرود سازگار با موبایل استفاده کنید.
– از فرم های تبدیل کوتاه استفاده کنید.

فرض کنید که مشتری شما قصد خرید از وب سایت تان را دارد و سبد خرید را رها کرده است. حالا باید سبد خرید رها شده را بازیابی کنید تا مشتری متوجه شود که از چیز مفیدی پیشی گرفته است.

می توانید این کار را با تغییر طراحی وب خود به صورت زیر انجام دهید:

از کدهای کوپن یا پیشنهادات تخفیف استفاده کنید. اگر مشتری بعداً به وب‌سایت شما بازگشت، می‌توانید از اعلان‌های فشار یا تبلیغات هدف‌گیری مجدد برای بازگرداندن مشتری به سبد خرید رها شده استفاده کنید. فرآیندهای تسویه حساب را ساده کنید تا مشتریان بالقوه ای را که از پرداخت طولانی مدت آزرده خاطر می شوند، از دست ندهید.

اهمیت طراحی وب خوب به این بستگی دارد که کاربران شما چقدر برای وب سایت شما ارزش قائل هستند و افزودن مدارک اجتماعی به صفحه فرود وب سایت شما همیشه نتایج مثبتی را به همراه دارد.

برای مشاهده کامل مقاله بر روی ” اهمیت طراحی سایت برای افزایش ترافیک و فروش ” کلیک نمایید.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها