خانواده

مهمترین نکات برای رابطه جنسی

مهمترین نکات برای رابطه جنسی

در زندگی زناشویی ، رابطه جنسی مهمترین عامل برای دوام و سلامت خانواده به شمار می رود. حکمت خداوند بر این بوده که زن و شوهر، مرد و زن، را متفاوت آفریده است. اما راه حل هایی دارد که از این تفاوت ها استفاده کرد و از آن بهترین رابطه را ایجاد کرد. در زندگی زناشویی اگر “سکس عالی” اتفاق نیفتد، همه مشکلات باز باقی می ماند. این واقعیتی است که همه زن و شوهرها می دانند.

بر اساس یافته های علم پزشکی رابطه ی جنسی سالم با فعالیت سالم مغز رابطه دارد. اگر رابطه جنسی صمیمانه و بدون تنش و فشار روانی باشد ، سلول های مغز به بهترین شکل کار می کنند. رابطه جنسی سالم می تواند با تاثیر مثبت بر روی فعالیت سلول های مغزی ، از برزو بیماری های عصبی جلوگیری کند.

اینکه زوجی دارای رابطه جنسی با کیفیت باشند قطعا آنها را از خیلی خطراتی که خانواده را تهدید میکند مثل خیانت ، بی توجهی، عدم صمیمیت و نبود تعهد و… مصون نگه می دارد. با بررسی آمار بالای طلاق و ریشه یابی دلایل طلاق به مشکلات در رابطه جنسی زوجین می رسیم.

از طرفی انجام رابطه جنسی مناسب و لذت بخش یک از مهمترین مهارت های زندگی است. با به کار گرفتن این مهارت ها قطعا می توان رابطه جنسی بهتر و سطح بهتری را از زندگی مشترک را تجربه کرد. اگر زوجین بنابر دلایلی نتوانند مهارتها را به کارببرند و از پس مشکلات جنسی در زندگی زناشویی بر نیامدند چه باید کرد؟

در بیشتر اختلاف های زن و شوهر اشاره مستقیم به ریشه اختلافات نمی شود. در بیشتر زندگی های زناشویی با مرور زمان ، وجود اختلاف در رابطه جنسی زوجین پیدا میشود در صورتی که ابتدا خودشان نسبت به آن بی توجه و بی تفاوت بودند و دلیل اختلاف را مسایل غیر جنسی می دانستند.

از نظر مشاوره روانشناسی فرقی نمی کند که زن یا شوهر در چه جایگاهی از زندگی باشد ، مهم این است که پس از ازدواج وقتی دونفر در کنار هم هستند بالاترین کمک را برای داشتن انرژی و احساس مثبت داشته باشند.

“صمیمت و تعهد دو پایه اساسی برای خوشبختی است .”

در حال حاضر با بررسی زندگی های امروزی خانواده های معدودی پیدا می شوند که در مورد رابطه جنسی از هم رضایت دارند. صمیمیت جنسی و رضایت جنسی در بین زن و شوهر ها به شدت کاهش یافته است.

در یک رابطه جنسی لازم است یک مرد علاوه بر این که باید فیزیولوژیک و ساختار همسر خود را بداند، باید ویژگی ارگاسم یک زن و تفاوت ارضاء یک زن را هم بداند.

نکات رابطه جنسی برای مردان

در حضور زن خود یا عشق خود، به زنان دیگر مجذوب نشوید و از بدن زن دیگر تعریف نکنید چون زن شما به یاد عیب و نقص خود می افتد و بر ذهن او و میل جنسی زنان تأثیر منفی می گذارد.

زنان وقتی با یک مرد خوش اندام برخورد می کنند، خیلی نمی خواهند بر اساس ظاهر مرد قضاوت کنند، دوست دارند چیزهای دیگری درمورد مرد مورد نظر بدانند. زنان درمورد باطن طرف مقابل می خواهند بدانند.

اغلب مردان نیاز عاطفی ویژگی های رابطه جنسی در زنان و در هنگام رخت خواب را نمی دانند. اشتباه رایج و بزرگ در مردان ، این است که فکر می کنند که هرچه خودشان را ارضاء و راضی می کنند، همان چیز زن را هم راضی و ارضاء می کند. بیشتر زنان به دنبال دلسوزی ، فداکاری برای دیگران هستند و کمتر از درون خود و تمایلشان آگاهی دارند.

مردان بهتر است در رابطه جنسی تحریک کردن نواحی حساس جنسی زن را آهسته و منظم و همراه با مکث انجام دهند. با نزدیک شدن نقطه حساس زن، اندکی عقب نشینی کنید و دست نگذارید ! این باعث می شود کم کم تمایل زن زیاد شود. مستقیم نروید به سراغ نقطه حساس!

در زمان تحریک نقاط زن خود، سر به سرشان بگذارید. اگر می خواهید مثلاً نقاط حساس را تحریک کنید، مستقیم انجام ندهید، اول از جای دیگر شروع کنید و کم کم به آنجا وارد شوید.

قبل از رابطه جنسی ، اعصاب زن باید آرام گیرد و از استرس دور شود. در تحریک کردن زن خود، وقت کشی نکنید و مسابقه را به وقت اضافه بکشانید. برخی اوقات نیاز است که تحریک را به عقب بیندازید و آهسته آهسته تحریک را ادامه دهید. زنان عموماً دوست ندارند که به مردان بگویند چه کار کنند و چه کار نکنند، چون اگر این کار را انجام دهد فکر می کند که رابطه جنسی از حالت عاشقانه خارج می شود. زمانی که زن در مورد رابطه جنسی صحبت می کند، اگر چیزی خوبی از آن شنیدید، حتماً بگویید «خیلی خوبه این»، «چه عالی» و تأیید کنید.

زنان در فرآیند سکس و از نظر جنسی مانند “ماه” می مانند. ماه یک زمان کامل است (شب چهاردهم) و یک زمان هم نیمه است. زنان هم در چرخه جنسی همین طور هستند، یک بار خیلی روشن، یک بار هم تاریک تر. روش خاصی برای این که بفهمید زن شما الان وضعیت اش چطور است، وجود ندارد.
بعضی از وقت ها زن نمی خواهد به ارگاسم برسد، اما مجبور است یه طوری خود را نشان دهد که به ارگاسم رسیده است. زنان برای داشتن حس ارگاسم نباید تحت فشار باشند و نباید تظاهر به ارگاسم کنند.

“برای فهمیدن نیازها و خواسته های جنسی زن خود و تفاوت های خود با وی، یک گفت و گوی ساده انجام دهید.”

زنان بدانند

مشاوره مشکلات جنسی مرکز هالی زندگی توصیه ای به خانم دارد که بدانند در رابطه جنسی هورمون های جنسی در بدن مردان سریع تحریک می شوند و بعد از ارضاء سریع از بین می روند. زمانی که مرد برانگیخته و تحریک شود، سریع می خواهد سکس کند. این تفاوت مرد با زن است.

“مرد برای اینکه بتواند احساسات خود را زنده کند، باید رابطه جنسی داشته باشد”

برای یک مرد فهمیدن این که چه چیزهایی باعث رضایت و خوشحالی زن او در رختخواب می شود، سخت و مشکل است. مردها اغلب فکر می کنند در رابطه جنسی همون چیزی که خودش را راضی می کند، زن را هم راضی می کند.

مردان قبل از رابطه جنسی جذب بدن زن ها می شوند و این جزء ویژگی ذاتی آن ها است. در مرد فقط کافی است که آلت آن تحریک شود، همه جای آن نیز تحریک می شود. زمانی مرد ارضاء می شود، حتی اگر زنش او را دوست نداشته باشد، اما برای اینکه مرد شما از نیازها و خواسته های شما بداند، یک گفت و گوی ساده با آن داشته باشید. مرد اگر بفهمد که در رابطه جنسی ، زن او چه چیزهایی را دوست دارد، آرامش بیشتری دارد.

اگر در حال رابطه جنسی ساکت هستید اما لذت می برید، این لذت را به مرد بگویید چون مردها فکر می کنند عدم صدای شما به معنای عدم لذت یا ناتوانی جنسی زندگی زناشویی خودشان است. اگر نقطه ای از بدن شما حساس است و دوست ندارید مرد لمس کند، دست مرد را بگیرید و به جایی از بدن خود ببرید که دوست دارید. (نگویید که اونجا دست نزن) با عمل به مرد نشان دهید. این می تواند تاثیر مثبتی در میل جنسی مردان داشته باشد.

مهمترین نکات برای رابطه جنسیروش های رابطه جنسی | نکات رابطه جنسی برای مردان – نکات رابطه جنسی برای زنان

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها