دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج

با این ۱۲ ترفند دوست پسرتان را عاشق خود کنید

آیا فیلم های عاشقانه ای را تماشا می کنید که در آن مرد شیفته و فریفته زن می شود؟ آیا دوست دارید که عشقتان شیفته و فریفته شما شود و دیوانه وار دوستتان داشته باشد؟ در این مقاله قصد داریم چند ترفند ساده ارائه دهیم تا دوست پسرتان بیشتر مجذوب و شیفته شما شود. با خوزستان خبر  همراه باشید.

من از تجربیاتی که بدست آورده ام صحبت می کنم و فکر می کنم بهترین راهنمایی هایی برای شما باشد تا بتوانید یک مرد را بیشتر مجذوب خود کنید.

 

چکار کنیم دوست پسرمان عاشقمان شود؟

1-اسم او را صدا بزنید.

این ممکن است برایتان یکم عجیب و غریب به نظر برسد، اما واقعا تاثیر گذار است. اگر سعی کنید هنگام صحبت کردن با دوست پسرتاناسمش را بر زبان بیاورید، او متوجه می شود که شما او را در ذهن خود جای داده اید. این کار به او کمک می کند تا او نیز شما را در ذهنش حفظ کند. طبق تجربیات خودم این کار حتی در محیط های اداری و یا سازمانی تاثیر گذار بوده است. شما فامیل یک شخص را بیان می کنید مثلا می گویید جناب آقای… یا سرکار خانم… بلافاصله متوجه می شوید که به شما بیشتر توجه می شود. اما باید گفت که شاید در همه شرایط موثر نباشد. برای اینکه دوست پسرتان را شیفته خود کنید، باید اسمش را با حالتی جذاب و وسوسه انگیز و عاشقانه بیان کنید.

در واقع یکی از راه های جذب افراد، صدا کردن اسم آن هاست، زیرا هر کسی دوست دارد که اسمش در خاطرها بماند، پس سعی کنید با عناوین احترام آمیز و عاشقانه اسم دوست پسرتان را صدا بزنید.

2-همه جزئیات زندگی تان را نگویید. کمتر حرف بزنید

بعضی دختران ریز به ریز گزارش روزانه شان را به دوست پسرشان با پیامک یا تلفنی می گویند، شاید روزهای اول آشنایی این کار شیرین باشد، اما کم کم این کار برای یک پسر خسته کننده می شود. لازم نیست که همه جزئیات زندگی را برایش بگوییدزیرا باعث حساسیت بیشتر دوست پسرتان می شود. در ضمن اگر همه چیز را از همان اوایل و زود به او بگویید هیجان کشف و پی بردن به زندگی تان در او کم رنگ تر می شود. پس بهتر است یک کمی زندگی تان را اسرار آمیز نگه دارید تا عشقتان برای پی بردن به زندگی شما بیشتر علاقه مند شود و بیشتر تمرکز کند. به هر حال من منظورم این است که درباره خودتان و کارهایتان به او بگویید اما چند تا چیز را اسرار آمیز نگه دارید. مثلا نگویید که یکشنبه با پدر بزرگ و نوه های دیگرش بازی بولینگ رفتیم. کمی زندگی تان را رمزآلود کنید. یعنی گاهی اوقات برای دوست پسرتان مرموز باشیداینجوری ذهن دوست پسرتان بیشتر به سمت شما کشیده می شود. باور کنید مردها بیشتر از اینکه عاشق ظاهر خانم ها شوند، عاشق اسرارآمیز بودن آن ها می شوند.

3-تغییرات کوچکی را ایجاد کنید

گاهی اوقات تغییرات کوچک نه تنها به حفظ توجه و علاقه دوست پسرتان کمک می کند، بلکه باعث می شود که او بیشتر از قبل شما را بخواهد.به عنوان مثال، با تغییر رنگ مو.

 

4-از او تعریف و تمجید کنید.

مردان اصولا به تایید شدن نیاز دارند. زمانی که عشق تان برایتان کاری انجام داد،از عشقتان تعریف و تشکر و قدردانی کردیداو می فهمد که شما به او توجه دارید. پس اگر زمان بعد قرار است برایتان کاری انجام دهد مثلا اگر ماشین تان استارت نمی خورد و کمک تان کرد و با دستکاری استارت زد و راه افتاد، از او قدردانی کنید و اگر می دانید که دوست پسرتان اهل ورزش است از اندام ورزیده اش تعریف کنید. به او بگویید که بازوان ورزیده و عضله ای اش را دوست دارید.

5-خاطرات عاشقانه گذشته را تعریف کنید.

یکی از بهترین راه های جذب و علاقه مندی دوست پسرتان، این است کهخاطرات به یاد ماندنی گذشته که با هم داشته اید را یادآوری کنید،مثلا این که چطوری و چه روزی و کجا با هم آشنا شدید، اولین روز دیدارتان، روزی که با هم به سفر رفتید و یا هر خاطره دیگری که حس می کنید تاثیر گذار باشد را یادآوری کنید. گاهی اوقات استرس های زندگی روزمره باعث می شود این خاطرات زیبا فراموش شوند. با این کار شما به عشقتان کمک می کنید که خاطرات خوب گذشته را به یاد آورد و تحت تاثیر قرار گیرد.

6-سعی کنید خودتان باشید و ظاهرتان طبیعی باشد.

اگر چه آراستگی ظاهر و آرایش کردن مهم است ، اما واقعا پسرها دخترانی را دوست دارند که خودشان هستند، پسسعی کنید طبیعی و نرمال رفتار کنید و از جلب توجه زیادی دوری کنید. نیازی نیست که یک زن هر روز صبح، قبل از بیدار شدن همسرش از رختخواب، چهره اش را آرایش کند و موهایش را سشوار بزند. همسرِ من یکبار بمن گفت که او همیشه لحظات خوشی که در تعطیلات که با هم گذارنیده ایم به یاد می آورد. بخصوص این که همسرم به من گفت موهای فرِ طبیعی ام و صورت بدون آرایشم را به یاد می آورد و حتی بمن گفت که خیلی جذاب و دلربا نبودم اما او من را با همان ظاهر طبیعی دوست داشته است.

 

7-برای تسخیر قلب دوست پسرتان زیاد سعی نکنید.

درست است که مردان نیاز به محبت دارند و باید به مرد محبت کنید، اما اگر بیش از حد تلاش کنید تا توجه او را جلب کنید، ممکن است برخلاف تصور شما اتفاق بیفتد. برای بدست آوردن قلب دوست پسرتان گریه نکنید، التماس نکنید و دنبالش نیفتید. هرچه بیشتر دنبال او بیفتید، او را از خودتان دورتر می کنید. به او زمان و آرامش بدهید. او باید نبود شما را در زندگیش احساس کند.هر چه شما دست نیافتنی تر باشیددوست پسرتون برای بدست آوردنتون بیشتر تلاش می کند و هر چه سهل الوصول تر باشید انگیزه کمتر می شود.

8-برای تماس تلفنی همیشه شما پیشقدم و نفر اول نباشید.

پسرها عاشق تعقیب وجستجو هستند، این در ذات و طبیعت آن ها است که به همین دلیل است که شما باید اجازه دهید دوست پسرتان اولین کسی باشد که تماس می گیرد. سعی کنید راحت قابل دسترس نباشید و اولین نفر برای تماس گرفتن نباشید. کمی خود را برای پسر مورد علاقه تان دست نیافتنی کنید. اگر اول شما به او زنگ بزنید، شانس جستجو را از او می گیرید و دست یافتن به شما برایش آسان می شود. بگذارید او کسی باشد که در جستجوی شما باشد و برای بدست آوردنتان تلاش کند و به شما نشان دهد چقدر شما را می خواهد. در اولین قدم لازم است تا تعداد تماس ها، قرارها و بطور کلی مکالمات تلفنی را به حد قابل توجهی کاهش بدهیدیعنی کار به جایی بکشد که فقط منتظر این باشید تا دوست پسرتان از شما سراغی بگیرد نه اینکه مدام شما زنگ بزنید، اس بدهید و در تلگرام شبانه روز آنلاین باشید، اگر می خواهید معجزه کنید کافیست دوست پسرتون را تشنه بگذارید.اجازه دهید دلش برایتان تنگ شود،اگر برایتان سخت و غیرممکن بود این کار را بصورت تدریجی انجام دهید و نه یکباره.

وقتی فیلم های عاشقانه را تماشا می کنید، همیشه مردی را می بینید که دختری را تعقیب می کند، زیرا دختر خودش را برای آن پسر دست نیافتنی ساخته است.

9-با دوستانش، دوست و مهربان باشید

من مطمئن هستم که شما دوستانی دارید که بسیار برایتان مهم و باارزش هستند، بنابراین شما باید درک کنید که دوستانِ دوست پسرتان نیز برایش مهم هستند. همانطور که شما دلتان می خواهد که دوست پسرتان با دوستان شما خوش برخورد باشد و احترام قائل شود. او نیز چنین انتظاری از شما خواهد داشت. اگر با دوستانش مهربان و سازگار باشید و احترام بگذارید، دوست پسرتون بیشتر شیفته شما خواهد شد.

 

10-دوست دختر حسود نباشید.

حسادت اصلا جذابیت ندارد، بنابراین دوست دختر مضطرب و حسود نباشید. اگر هر بار بخواهید مانع ارتباط دوست پسرتان و دوستانش شوید و یا با کنجکاوی از طریق گوشی تلفن اشواردحریم خصوصی اششوید،او شما را ترک خواهد کرد.داشتن حسادت در یک رابطه تاحدی می‌تواند سالم باشد اما متاسفانه وقتی این حسادت تا جایی پیش ‌رود که روابط مرد با اجتماع اطرافش دچار مشکل شود، او از زن زندگی‌اش دورتر می‌شود.

11-خودتان را دوست داشته باشید.

زمانی که شما خودتان را دوست داشته باشیدو بتوانید ریلکس و شاد باشید و بخندید. سرشار از انرژی مثبت خواهید بود در اینصورت نه تنها جذاب تر و شیرین تر خواهید بود، بلکه می توانید انرژی مثبت را به پسر مورد علاقه تان انتقال دهید. هر مردی جدا از جذابیت های ظاهری زن، عاشق زیبایی درون و صفات نیکوی زن نیز می شود، زیرا مرد دوست دارد در کنار همسرش آرامش داشته باشد و نیازهای عاطفی اش مرتفع شود.

12-بـگذاریـد او برایتان کارهای دلپسندی انجام دهد.

هرگاه شما شیفته و شیدای کسی می شوید دوست دارید کار پـسـنـدیـده ای بـرایش انجام دهید. با هدیه دادن و کار پسندیده انجام دادن هم خودتان احساس خوبی خواهید داشت و هم صمیمیت بیشتری وارد رابطه کرده اید. اما آیا می دانید که با انجام کار پسندیده برای دوست پسرتان او را لوس خواهید کرد.نکته مهم این است که او دوست بدارید اما لوس نکنید. پس بهتر است اجازه دهید دوست پسرتان برای شما کارهای پسندیده انجام دهد. بگذارید او شما را لوس کند و قلبتان را بدست آورد.

دوستان عزیز از این که با مجله خوزستان خبر  همراه بودید، سپاسگزاریم. می توانید نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

(11 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها