شرعی

خود ارضايي چگونه انجام ميشود؟

حقیقات نشان میدهد که 70 تا 82 درصد زنان در مقاطعی از زندگی اقدام به خود ارضائی میکنند. و همچنین تحقیقات نشان میدهد که علاقه به خود ارضائی میان زنانی که تجربه هم آغوشی را داشته اند به اندازه زنانی که تا کنون این تجربه را نداشته اند و حتی بیشتر است.
خود ارضائی امری است لذت بخش و کاملا خصوصی و در واقع لذتی شبیه به هم آغوشی دارد ولی با این وجود لذت خود ارضائی در مقابل هم آغوشی هیچ است. بسیاری از زنان به این باور رسیده اند که برای لذت بیشتر از هم آغوشی نیاز به خود ارضائی دارند. تا بتوانند در یک هم آغوشی چند بار به ( ارگاسم )یا ارضاء کامل برسند.
خود ارضايي چگونه انجام ميشود؟
زنان در زمان خود ارضائی رفتار کاملا متفاوتی از خود بروز میدهند. برخی به آرامی دراز میکشند و با ملایمت دستشان را بر روی آلت تناسلی شان حرکت می دهند تا ارضاء شوند. ولی برخی در هنگام خود ارضائی به شدت تکان می خورند و علاوه بر آلت تناسلی پستانها شان را نیز به شدت تحریک می کنند و فشار می دهند.اکثر زنان در سنین 13 تا 20 سالگی برای اولین بار اقدام به خود ارضائی می کنند و برای نخستین بار به تجربه ای چنین هیجان انگیز دست می یابند. این افراد از آنجا که تا کنون چنین لذتی را درک نکرده اند اغلب از نظر روحی به آن معتاد می شوند و در هر فرصتی اقدام به خود ارضائی میکنند.( یکی از مهمترین دلایلی که اسلام این امر را نهی کرده همین اعتیاد روانی به خود ارضائی آن هم از سنین پایین است)

راهکارهاي ترک خود ارضايي

شما تنها کسي نيستيد که اين مشکل را داريد. نگران نباشيد . خانم هاي زيادي وجود دارند که مانند شما دچار همين مساله هستند . اما مرتبا به دنبال حل مشکل خود هستند، مشورت مي کنند و از پيشرفتي که در کارشان حاصل مي شود خرسندند. اما مراقب باشيد که در اين زمينه افراد زيادي هستند که به دنبال سوء استفاده اند . پس به هر کسي به سادگي اعتماد نکنيد .

1- هيچ وقت تنها نباش . توي تنهايي فکراي ناجور و خيالبافي باعث مي شه راحت اون کار رو انجام بدي .

2- يه دوست خوب و مورد اعتماد پيدا کن و ازش بخواه هيچ وقت تنهات نذاره . سعي کن به بهونه هاي مختلف توي جمع حاضر بشي و از تنهايي فرار کني. تنهايي از پشت به تو خنجر مي زنه .

3- از چيزايي که باعث تحريکت مي شه فرار کن . مثلا اگه فيلمي باعث مي شه هوايي بشي يا مثلا خوندن يه داستان يا تعريف يه جک يا ديدن يه نفر تو کوچه يا ديدن يه عکس و … موارد اون رو خودت بايد کشف کني و روي کاغذ بنويسي و ازشون فرار کني.

4- حتما بايد براي کاراي قبليت يه جايگزين مناسب با همون کار داشته باشي . مثلا تنهاييهات رو با بودن در کنار يه دوست پر کني. ديدن سايتاي سکسي رو با سر زدن به سايتاي جذاب و خوب مثل خاطرات شهدا ، داستاناي مفيد يا … جايگزين کني . و … باز هم مواردش رو خودت بايد کشف کني . يه کم هنر و سليقه مي خواد . حتي اگر اين کشفيات و ابتکاراتت رو بياري و به من خبر بدي تا به بقيه هم بگم ياد بگيرن خيلي خوب و جالب مي شه .

5- يه زمينه کاري که شديدا بهش علاقه داري رو براي خودت فراهم کن تا تمام فکر و ذهنت رو مشغول کنه و باعث بشه اصلا وقت نکني به سرگرمی و خيالات اون فکر کني. مثلا خوندن رمان ، رفتن کلاس کامپيوتر يا برنامه نويسي يا کلاس هاي ورزشي (کلاس هايي که باعث تحريکت نشه مثلا شنا رو اصلا توصيه نمي کنم ) ؛ فوتبال و واليبال و ورزشاي دسته جمعي پر تحرک و … که لباس محرک نداره خيلي خوبه .

6- تحرکت رو بيشتر کن . ما بدنمون يه جوريه که حتما بايد انرژيش تخليه بشه . تخليه انرژي جسمي شما با ورزش يا کار حتما بايد انجام بشه . و گرنه خواه نا خواه بهتون فشار مياره و يه دفه کار از کار مي گذره .

7- از زمينه هاي نامناسب فرار کن . هيچ وقت نذار حمام رفتنت طولاني بشه . مي توني مثلا براي شکستن رکورد مسابقه بدي و دوش گرفتناتو مختصر و مفيد کني.

8- تا خسته نشدي و واقعا خوابت نگرفته به رختخواب نرو . هر وقت هم که مي خواي بخوابي دستات رو از پتو بيرون بذار . مي توني خودت رو عادت بدي که اونا رو بالاي سرت حلقه کني.

9- اندام جنسيت رو سالم و تميز تگهدار . موهاي زائدت رو نذار خيلي بلند بشه . چون باعث خارش مي شه و کم کم دستت اونجايي که نبايد بره مي ره . شورت تنگ و پلاستيکي يا بعضي از لباس هاي زير زنانه مثل گن که باعث تحريکت بشه نپوش. مي توني يه کار قشنگ و نمادين بکني . اونم اين که يه شورت جديد بخري و تصميم بگيري تو اين شورت پاک گناه نکني.

يک نکته مهم اينه که خودارضايي با ازدواج هم برطرف نمي شه . افراد متاهل زيادي هستند که خود ارضايي هم مي کنند

روش حمام رفتن براي کساني که به خودارضايي دچارند

روش حمام رفتن : آمادگي قبل از استحمام : قبل از اين که به حمام برويد ، وسايل لازم را فراهم کنيد . شورتي نسبتا بلند و پاچه دار که محرک نيز نباشد ، تهيه کنيد . قبل از شروع حمام و بعد از در آورد

 

(1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها