دانستنیهای جنسی

در کدام پوزیشن احتمال بارداری کمتر است ؟

برای اینکه بدانید در کدام پوزیشن احتمال بارداری کمتر است با شبکه خبری خوزستان خبر همراه باشید.

 

همیشه و در هر جامعه، بسیاری از سوء تفاهمات در مورد ارتباط بین پوزیشن و بارداری و جنس جنین و غیره وجود دارد. یکی از رایج ترین تصورات غلط این است که هر چه بیشتر ما در طول زمان های مختلف رابطه جنسی داشته باشیم، بیشتر احتمال بارداری است. این باور غلط است. هنگامی که شما در حال برنامه ریزی برای باردار شدن هستید، بهتر است که در طول روز قبل و بعد از روزی که مشکوک به تخمک گذاری زن هستید، رابطه جنسی داشته باشید. از سوی دیگر، مرد باید فرصتی برای بازسازی تعداد اسپرم خود داشته باشد.

کلمات کلیدی:(پوزیشن و امکان بارداری | بارداری در روابط زناشویی|دوران بارداری)
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

  • تعداد رابطه جنسی بدون برنامه ریزی

با توجه به این که تعداد زیاد رابطه جنسی در زمان های مختلف و بدون برنامه ریزی، نه تنها احتمال حاملگی را افزایش نمی دهد، این احتمال این را کاهش می دهد. در مورد موقعیت های رابطه جنسی و ارتباط بین پوزیشن و بارداری باید گفت که هیچ مطالعه علمی در بهترین موقعیت برای بارداری انجام نشده است، اما موقعیت که مرد بالا قرار دارد و زن پایین است می تواند برای باروری و حاملگی مطلوب تر باشد.

در طول انزال، جهش مایع اسپرم کمک می کند که بخش زیادی از اسپرم در نزدیکی دهانه رحم تخلیه شوند. به همین دلیل هر یک ا|

 

بررسی ارتباط بین پوزیشن و بارداری

بعضی افراد معتقدند که قرار دادن بالش زیر کمر و باسن زنان و نگه داشتن پاهای او در طول رابطه جنسی و انزال می تواند توانایی شناوری و تحرک اسپرم و افزایش حاملگی را افزایش دهد. البته فراموش نکنید که احتمال بارداری در هر موقعیتی (ایستاده، نشسته و خوابیده) وجود دارد، اما طبق قواعد جاذبه دیده می شود که در نشسته، ایستاده یا موقعیت هایی که زن بالای مرد قرار دارد، مایع منی، اسپرم ها باید بیشتر برای به سمت بالا حرکت کردن تلاش کنند در ادامه ارتباط بین پوزیشن و بارداری را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

  • دوش واژن بعد از رابطه جنسی

همچنین فراموش نکنید که اگر قصد باردار شدن دارید، نباید از دوش واژینال پس از رابطه جنسی استفاده کنید. دوش واژن باعث تغییر PH در واژن می شود که تاثیر منفی روی طول عمر اسپرم دارد و از سوی دیگر استفاده از دوش واژن موجب شستشوی اسپرم می شود و احتمال حاملگی را کاهش می دهد. مایع منی نیز اثر قابل توجهی بر حرکت اسپرم  به سوی تخمک تاثیر بسیار زیادی دارد. ب

باور نادرست ارتباط بین پوزیشن و بارداری

یکی دیگر از باورهای اشتباه وجود دارد این است که اگر یک زن در طول رابطه جنسی به ارگاسم و به اوج لذت جنسی برسد، احتمال دارد که نوزاد او یک پسر باشد. این یک باور کاملا غلط است. البته تحقیقات علمی هنوز انجام نشده است، اما به نظر می رسد این تنها لذت بخش بودن ارگاسم زن برای خودش است و تاثیری بر جنسیت جنین ندارد. و در نهایت، هنگام تلاش برای باردار شدن، سعی کنید در پی ارتباط بین پوزیشن و بارداری نباشید با این مورد مثل یک رابطه عادی برخورد کنید و از رابطه خود لذت ببرید.

بهترین پوزیشن برای بارداری سریع

اشکال مختلف رابطه جنسی تاثیر بسزایی در بارداری دارند و برخی از آنها برای بارداری سریع تر موثر هستند، همانطور که در زیر ذکر شده است.

  • روش سنتی رابطه جنسی برای بارداری

بهترین راه برای باردار شدن، رفتن به سراغ یک روش سنتی است که زن و مرد با یکدیگر روبرو می شوند و می توانند به راحتی عشق بازی کنند و این کار را دوست داشته باشند. این شرایط برای بارداری مناسب است، در حالی که زن می تواند آزادانه حرکت کند. همچنین، مردی که در این موقعیت قرار دارد، کنترل بیشتری بر حرکاتش دارد و می تواند وزنش را با دست هایش بالا بکشد یا از زانوهای خود برای بالا بردن بدنش استفاده کند این روش و ارتباط بین پوزیشن و بارداری به شیوه سنتی است که معمولا رایج می باشد.

اثرات ارگاسم زن بر باروری

گرچه اعتقاد بر این است که ارگاسم جنسی زن پس از رابطه جنسی ممکن است احتمال بارداری را افزایش دهد، هیچ شواهدی علمی برای حمایت از این باور وجود ندارد. به نظر می رسد که ارگاسم جنسی در بارداری نقش مهمی ندارد. اگرچه ممکن استارتباط بین پوزیشن و بارداری و انقباضات رحم در طول ارگاسم کمک کند که اسپرم را به حفره رحم حرکت دهد، اما معمولاً این انقباضات بدون درد، حتی زمانی که زن رابطۀ جنسی برقرار نکرده باشد، به ویژه نزدیک به زمان تخمک‌گذاری نیز به شکل خود به‌ خود اتفاق می‌افتد.

  • نزدیکی مداوم در هنگام تخمک گذاری

نزدیکی جنسی به طور مداوم و در روزهای باروری و نزدیک به تخمک گذاری نقش مهمی در افزایش احتمال حاملگی دارد. بنابراین، بهتر است که هر کاری را انجام دهید که می تواند به شما کمک کند تا در روزهای باقی مانده به صورت پیوسته نزدیکی داشته باشید

 

تأثیر روش‌های نزدیکی جنسی در باروری

شواهد علمی وجود ندارد که اثرات نزدیکی خاص با احتمال در حاملگی افزایش یابد. اگر چه برخی از مردان و زنان بر این باورند که اگر مردان روی زن باشند امکان تخلیه اسپرم در نزدیکی رحم را افزایش می دهد و اسپرم ها بیشتر احتمال دارد که به داخل رحم و لوله رحم حرکت کنند اما هیچ یک از شواهد علمی نیست احتمال وقوع حاملگی در روش های ارتباط بین پوزیشن و بارداری فقط از روی باور افراد است.

  • جهش مایع اسپرم

در طول انزال، جهش مایع اسپرم کمک می کند که بخش زیادی از اسپرم در نزدیکی دهانه رحم تخلیه شوند. به همین دلیل هر یک از روش های دخول کامل می تواند برای بارداری مناسب باشد. بعضی از متخصصان توصیه می کنند که برای مردان و زنان بهتر است از روش های مختلفی استفاده کنند تا آنها را در حین نزدیک شدن به بارداری لذت بخشد و بارداری آنها تبدیل به یک روند عادی و خسته کننده نشود.

 

 

منبع : mojibmoshavereh

(7 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها