دانستنیهای جنسی

پوزیشن های زناشویی برای جلوگیری از بارداری

پوزیشن های زناشویی برای جلوگیری از بارداری :این حالت از آمیزش ویژه زوجینی است که گرایش به حاملگی (بارداری) ندارند و وظیفه جلوگیری بر عهده مرد است.

زن سطح زمین به پشت دراز می‌کشد و یکی از پاهای خود را با زاویه ۹۰ درجه سطح زمین قرارداده و دیگر پایش را نیز تقریبا با همان زاویه در اختیار مرد قرار میدهد.
مرد با بکارگیری بازوان خود می‌تواند پای زن را در همون وضعیت نگاه دارد و یا آنکه با عنایت به انعطاف کمر و بدن، زن می‌تواند پای طرف (سمت) موافق را بطور کامل باز کرده و آنرا به روی شانه مرد قرار بگذارد..
در این وضعیت، زن تکاپو (فعالیت) شدیدی ندارد ولی می‌تواند بهنگام کورس جنسی، با بکارگیری دستان خود، کمر مرد را نوازش داده و احساس لذت و خوشایندی را به او القاء نماید.
هم چنین زن می‌تواند دست آزاد و رهای خود را به روی ناحیه ران یا باسن مرد قرارداده و با ضربه زدن و یا با فشار و وول دادن آن، همگام با کلام و یا بی هیچ رابطه کلامی، ارتباط جنسی را کنترل کرده و به مرد بفهماند که میزان سرعت و نفوذ او در چه حدی است و در چه حدی می‌تواند باشد.
در این وضعیت، مرد نیز میتواند با جنبش رفت و برگشتنی  و هم چنین جنبش موجی کمر خود، آلت خویش را موازی با ساختارهای تناسلی خانم تنظیم کرده و نفوذ عمیق‌تر و نیکوتری داشته باشد.

کیفیت معاشقه و عشق بازی در این وضعیت، حداکثر است و مرد به درصد بالایی از نقطه‌های حساس بدن زن و اندام جنسی او دسترسی دارد.

صورت، سینه‌ها و بخش بالایی بدن زن بطور کامل در اختیار مرد است، بطوری که میتواند به راحتی آن‌ها را تحریک کند و در لحظه شور شهوانی (ارگاسم) نیز بدون قطع شدن ریتم، زن را در بغل گرفته و شور شهوانی (ارگاسم) برای او شیرین‌تر نماید.

آقایانی که وظیفه پیشگیری از حاملگی به شیوه «خروج آلت از مهبل، پیش از انزال» را برعهده دارند، توانایی دارند از این شیوه بهره ببرند چون در این شرایط، درست در لحظه بحرانی، به آسانی میتوان از همسر جدا شد.

(2 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها