مهارت

چرا هیچکی دوسم نداره ؟

گاهی وقت های با خودم فکر می کنم چرا هیچکی دوسم نداره ؟ خیلی وقت ها سعی می کنم با همه خوب باشم اما توی جمع همیشه این من هستم که گزینه آخر انتخاب می شم.تو دعوت های دوست ها و حتی فامیل من آخری دعوت می شوم حتی ممکنه دعوت نشوم.وقتی سعی می کنم با جنس مخالف ارتباط برقرار کنم هم همیشه من رو حذف می کنند.نمی دونم این به دلیل سادگی منه یا اینکه زود همه رو باور می کنم.گاهی وقت ها بدون دلیل دوستان هم با من لج می کننداین خیلی برای من عجیب است چون با هیچ کسی مشکلی نداشتم.

این سوال بالا یکی از چیز هایی بوده که بعضی از کاربر ها به دنبال جواب آن هستند.نظر من ابوالفضل نوری در این خصوص اینه که اول از همه شما باید خودتو دوست داشته باشی اونقدر که به دوست داشتن بقیه نیازی نباشه.اینو بگم که این یک مهارت است.با تمرین بدست می آید.

شما باید غروری که در کودکی و دوران مدرسه و دبیرستان از دست دادی رو بدست بیاری .غرور چیزی است که اگر داشته باشی باور کنید می توانید حتی خیلی بالاتر از دوست داشتن بخواهید.

همیشه خوش تیپ کنید.موهای خودتون رو مد روز کنید.شیک باشید.پوشش یکی از نکاتی است که بشدت به شما کمک می کند.هم از جمع شدن دیگران به دور خود و هم از افزایش اعتماد بنفس.

همیشه دو زندگی داشته باشید.مثلا اگر یک کارگر فنی هستید که لباس شما همیشه روغنی و کثیف است این یک نکته تاثیر گذار می تونه باشه.شما باید در محیط کارت با توجه به مثال بالا همیشه سعی کنید نسبت به سایر همکاراتون تمیز تر و مرتب تر باشید.درسته که لباس شما و نوع کار شما اجتناب ناپذیر است اما سعی کنید بهتر باشید.

حالا منظور از زندگی دوم چیست.در بیرون از کار بهترین باشید.مثل یک بازیگر سینما.لباس خوب بپوشید و تیپ کنید.باور کنید این به شما ثابت خواهد شد که شما قدرت کار کردن و بهترین بودن را در خود دارید.این زندگی دوم شما می شود.

خودتون رو برای دیگران کمی بگیرید.این خیلی کمک می کنه.باور کنید چه جنس مخالف باشه چه همکار و حتی رئیس به شدت جذب شما می شود.این حتی در خانواده هم صدق می کند.اگر زیادی بخندید و خودتان را به قول معروف وا دهید چه در خانواده و دوستان بلکه در کار هم فردی کم ارزش بنظر می رسید.

به مکان های عمومی زیاد برید.کنسرت و تئاتر و حتی ورزش های تیمی این به شما خیلی کمک خواهد کرد.

فراموش نکنید

سایرین شما را از روی برخورد ظاهری تان می شناسند ، از حالت روحی ، فکری و ذهنی تان . اگر هنگامی که به شخص دیگری می رسید بگوئید تنها هستم یا اینکه کسی مرا دوست ندارد ، صحبت های شما افکار منفی را به فرد مقابل القا می کند و مطمئن باشید کسانی که با شما در ارتباط هستند به سادگی این موضوع را درک می کنند و با خود می گویند حتما او یک عیبی دارد که کسی او را دوست ندارد و از او دوری می کنند و او هم از شما دوری می کند .

هر شخص اشتباهات و کیفیت های مخصوص به خود را دارد که او را تبدیل به فردی واحد می کند .

چرا خود را باور ندارید ؟ آیا می دانید بسیاری از افرادی که حتی مقام، تحصیلات و یا خیلی از امتیازات شما را ندارند به دلیل اینکه خود باوریشان بالاتر می باشدبه سادگی موفق می شوند.

اگر این موضوع تا این حد برای شما مهم است باید گفت که بزرگترین اشتباه زندگی تان را مرتکب شده اید . زیرا این احساس زجر آور است و اینکه مفید نیستید و کسی شما را دوست ندارد به شدت مخرب استبرای رهایی از این حس باید اعتماد به نفس خود را تقویت کنید .

اگر با کمبود اعتماد به نفس به دلیل شکل ظاهریتان ، شرایط مالی ، خانوادگی و … مواجه هستید ، این موضوع را فراموش کنید .

به باورهای مثبت و افکار سازنده فکر کنید تا اتفاقات خوب برای تان پیش آید و در غیر این صورت نیروهای منفی را جذب می کنید و به همان صورت در زندگی تان بازخورد پیدا می کند . مطمئن باشید هزاران نفر در این دنیا و یا حتی در شهری که شما زندگی می کنید با این مشکلات سر به گریبان هستند فقط به دلیل اینکه خود را باور دارند می توانند با تمام مشکلاتشان کنار بیایند و مشکلات را از سر راه خود بردارند .

 

در آخر باید بگم که این ها بخشی از تجربیات من بود.اگر شما می توانید به دوستان خود کمک کنید و در نظرات ما را یاری دهید.

چرا هیچکی دوسم نداره؟

(1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها